Gå til innhold

Sjefen sier jeg ikke får opprykk

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sommerjobb hvor det var ett opprykk i lønnen i månedsskiftet mai/juni. Jeg står fremdeles oppført med gammel lønn og spurte sjefen om dette ikke skulle endres. Fikk til svar at jeg desverre ikke rakk å bli med på opprykket da jeg kun skal jobbe til midten av august.

Nå har derimot en annen vikar (som startet på samme dag med den samme lønna og forutsetningene som meg) fått endret lønnen sin. Denne vikaren skal jobbe ut dette kalenderåret.

Jeg har fremdeles ikke gått opp i lønn.

Nå har jeg lite peiling men håper noen her kan svare meg på om dette er riktig?

Og om ikke, hva bør jeg gjøre og hvem bør jeg kontakte? Det er jo snakk om litt i overkant av 1000 kroner mer i mnd.

Anonymous poster hash: 4b2b3...ae3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvilken jobb er dette? Hva slags opprykk er det snakk om, som gjør at du mener du SKAL ha det?

Anonymous poster hash: 89ac2...e61
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvilken jobb er dette? Hva slags opprykk er det snakk om, som gjør at du mener du SKAL ha det? Anonymous poster hash: 89ac2...e61

Det er innenfor helse- og teknologifaget. Jeg mener jeg skal ha opprykket fordi det er minstelønn for den som starter i dette yrket. Det var lønnsforhandlinger i vår og årslønn gikk opp for oss i dette yrket.

Uansett, jeg har snakket med fagforbundet og tillitsvalgte i dag og jeg skal være med på opprykket. Noe annet var bare rart sa de. Så da ordner det seg :)

Anonymous poster hash: 4b2b3...ae3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...