AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #1 Skrevet 6. august 2013 Jeg er sammen med verdens peneste jente! Ikke at det er grunnen til at jeg er sammen med henne, for hun er virkelig verdens beste.. men det å være pen, det er altså det jeg vil "prate" litt om her. Det er visst ikke bare jeg som synes hun er verdens peneste, men også MANGE andre. Jeg har vært sammen med pene jenter tidligere, men dette her er ekstremt... det som skjer det er at det er så mange gutter som sender henne meldinger i et sett.. de er gjerne veldig fulle når de "pøser" på. De kan f.eks sende 10 meldinger, og deretter får de et svar (avvisende svar selvfølgelig). Hun har vist meg over 10 forskjellige personer / meldinger. Hun har nok alltid vært vandt med oppmerksomhet fra det motsatte kjønn, det levner det nok ingen tvil om - for hun "ser ikke" når en person flørter som en gal, mens jeg ser det med en gang. I starten tenkte jeg jo mitt, at hun må jo ha vært litt flørtende siden så mange tar kontakt på den måten.. men etterhvert som jeg ble bedre kjent med henne, så forstod jo at hun er uskyldig i alt dette her. Så jeg har på sett og vis gått fra å være LITT skeptisk, til og bare være LITT oppgitt. Hvorfor oppgitt? Jeg hadde aldri i min villeste fantasi trodd at det var mulig for enkelte personer å synke så lavt som de gjør. De vet personen har kjæreste. Men de respekterer likevel ikke dette, og de prøver bevisst å ødelegge for "oss". Altså, det er jo totalt respektløst ovenfor oss, og spesielt henne. Men dette har jeg altså slått meg til ro med - enkelte menn er noen patetiske tapere. De må prøve seg så mye de vil, men vi vet hvor vi har hverandre. Men hva med stalkere? Fordi hun har dette også! Her er det snakk om brever, roser, dikt - til og med jeg har mottatt brev der jeg blir bedt om å holde meg unna henne. Og det at det av og til også blir levert direkte på døren til henne gjør ikke ting bedre. Det er en bekjent av henne, han vet hvor hun bor - og han ER hos henne (altså utforbi huset da...for å levere). Han snakker "ned" om meg (Vel, skriver). DETTE får meg til å bli litt oppgitt. Dette er jo uten tvil en person som er syk i hodet. Respekt vet han ikke hva er. Pinglete er han, siden han ikke vil avsløre hvem han er. Skjønner ikke helt hva han prøver å oppnå. Det blir jo som om jeg skulle lenket en jente til sengen, fortelt henne at jeg er den rette for henne - og at vi skal bli lykkelige sammen.. Med andre ord er personen helt koko / syk i hodet.. Noe er iallefall galt med personen. Så jeg blir litt oppgitt av tanken på at denne personen er uforbi hennes hus. - Kanskje DU som leser dette er stalkeren hennes? Vel, jeg har et råd til deg: Få profesjonell hjelp! For om jeg finner ut 100% HVEM du er, så blir det siste gangen du plager henne Har også diskutert dette med en veninne av meg, og hun fortalte at hun også har hatt en del "stalkere", som enten maser via SMS/facebook - men også tilfeller der de faktisk har møtt opp hos henne... stod der med bilen i 30 minutter, før han kjørte igjen. Det er SYKT. - Men det har roet seg for hennes del, da. Så hva kan vi konkludere med da? Det er jo i grunn ingen bakside å være pen sånt sett... jeg vil vel heller konkludere med at det dessverre finnes mange patetiske menn! "Menn". Ante faktisk ikke at det eksistere så patetiske menn før nå jeg... Anonymous poster hash: 9d8a9...49b 1
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2013 #2 Skrevet 6. august 2013 Vel... Du får bare håpe på at hun fortsetter og være seriøs med deg og avviser de her beilerne, eller du får gå over til styggere og mindre populære beitemarker. 1
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2013 #3 Skrevet 6. august 2013 Hvordan finner disse stalkerne adressen hennes? Er det menn hun har kjent siden videregående? Har hun dem på facebook eller blir de kjent på byen eller hva?
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #4 Skrevet 6. august 2013 Dump henne og skaff deg ei som er stygg.Anonymous poster hash: 5502e...c41
Steinar40 Skrevet 6. august 2013 #5 Skrevet 6. august 2013 Hvordan finner disse stalkerne adressen hennes? Er det menn hun har kjent siden videregående? Har hun dem på facebook eller blir de kjent på byen eller hva? Det samme tenker jeg. Det sier seg selv at hun har en viss kontakt med alle disse patetiske mannfolka av en eller annen grunn. 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #6 Skrevet 6. august 2013 ts her: Som nevnt i #1, så var jeg også en smule "skeptisk" til hvordan alle disse har hennes nummer / hvorfor de kontakter henne hele tiden. Men denne tvilen har jeg lagt til sides, da hun aldri på noen som helst måte har opptrådd på en måte som får mine varsellamper til å lyse. Hun har hele tiden vært åpen & ærlig. Jeg har kommet frem til at grunnen til at det er slik, det er pga hun er fra et sted som ikke akkurat er verdens største, og "alle kjenner alle". Er ikke vanskelig å få tak i et nummer fra en "venn av en venn", eller finne ut hvor hun bor. Stalkeren bor også samme sted. Det er ingen tvil om at det er en "lokal" person. Men hun vet ikke hvem... For å si det slik, så fikk jeg se meldinger fra 3 "beilere", og stalkeren kunne like gjerne vært en av disse. De skriver patetisk, og har (etter min mening) store problemer. Og dette er bare "3".. av flere.. Men så har altså de aller, aller fleste sluttet. En og annen ny dukker opp en sjelden gang. Stalkeren holder fortsatt på. Men for å svare litt på standard KG svaret: "Slå opp med henne" - så har jeg ingen planer om det. Jeg skal etterhvert gifte meg med henne, og vi skal få noen søte små Anonymous poster hash: 9d8a9...49b 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #7 Skrevet 6. august 2013 Vel... Du får bare håpe på at hun fortsetter og være seriøs med deg og avviser de her beilerne, eller du får gå over til styggere og mindre populære beitemarker. Heter det ikke meitemark? Anonymous poster hash: b2ee1...980 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #8 Skrevet 6. august 2013 Jeg har ei slik veldig vakker venninne som tiltrekker seg mye oppmerksomhet. Hun er egentlig ikke penere enn andre, men hun er så utrolig tolerant og tålmodig. Aviser ingen og er aldri negativ eller frekk. Jeg tror at en del menn tar hennes oppførsel og personlighet som en invitasjon. Jeg er også en pen dame, men er ei skitkjerring. Jeg avviser i fleng, ber menn dra til helvete og overser de. Likevel strømmer det på med tilbud. Riktignok stopper det på et punkt ettersom jeg er så avvisende. Kan det ligge noe her for din dame? Må hun rett og slett lære seg å bli litt streng med folk, og si nei? Anonymous poster hash: 7c94a...abf 3
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #9 Skrevet 6. august 2013 Dumper deg nok snart uansett sånn hunn driver Anonymous poster hash: 5502e...c41 2
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2013 #10 Skrevet 6. august 2013 Er det ingen som slenger i det minste øyne i din retning? Kan jo ikke være av de styggeste du heller
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2013 #11 Skrevet 6. august 2013 Er selv ganske pen egentlig og hadde en del gutter som kontaktet meg ofte da jeg var singel. Da jeg ble sammen med min nåværende samboer så sluttet de å ta kontakt litt etter litt, fordi jeg var ganske avvisende (men på en fin måte). Snakker aldri med noen av dem nå. Så poenget mitt er vel... at de tvilsomt hadde giddet å kontakte henne hele tiden uansett hvor pen hun var, om hun ikke hadde gitt dem noen respons tilbake. Just saying
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #12 Skrevet 6. august 2013 Er selv ganske pen egentlig og hadde en del gutter som kontaktet meg ofte da jeg var singel. Da jeg ble sammen med min nåværende samboer så sluttet de å ta kontakt litt etter litt, fordi jeg var ganske avvisende (men på en fin måte). Snakker aldri med noen av dem nå. Så poenget mitt er vel... at de tvilsomt hadde giddet å kontakte henne hele tiden uansett hvor pen hun var, om hun ikke hadde gitt dem noen respons tilbake. Just saying Enig! For uansett hvor pen man er finnes det jo alltid 10 stk som er enda penere. Anonymous poster hash: 7c94a...abf 1
Gjest BettyBoop Skrevet 6. august 2013 #13 Skrevet 6. august 2013 Ikke sikkert hun er verdens peneste men at hun er for pen for deg. No offence, men er iallefall ofte slik om en dødskjekk fyr er med en mindre pen dame så ser mange damer på han som fritt vilt likevel 2
Steinar40 Skrevet 6. august 2013 #14 Skrevet 6. august 2013 Er selv ganske pen egentlig og hadde en del gutter som kontaktet meg ofte da jeg var singel. Da jeg ble sammen med min nåværende samboer så sluttet de å ta kontakt litt etter litt, fordi jeg var ganske avvisende (men på en fin måte). Snakker aldri med noen av dem nå. Så poenget mitt er vel... at de tvilsomt hadde giddet å kontakte henne hele tiden uansett hvor pen hun var, om hun ikke hadde gitt dem noen respons tilbake. Just saying Det tenker jeg også. 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #15 Skrevet 6. august 2013 Jeg tror ikke hun trenger ha noe skyld i dette nei. Jeg kjenner godt til problemet. Jeg får ofte høre jeg er så pen og søt og deilig og har fin kropp og sånn, men jeg tror ikke jeg er noe penere enn andre normale jenter. Tenker det er litt sånn som ei over nevner, jeg er tolerant, tålmodig og veldig snill og hyggelig, så folk i alle aldre har lett for å dele livshistorien sin med meg fra første møte. Jeg har hatt noen stalkere, og beilere som aldri gir seg, uansett om jeg har fått kjæreste, og noen har holdt på i 5 år (en har holdt på i ti..). Akkurat nå har jeg vel 5 "faste beilere", møter av og til på nye som prøver seg selv om jeg sier jeg har kjæreste. Går sjelden ut uten kjæresten da. Jeg føler jeg har prøvd alt. Det burde være nok å si jeg har kjæreste, men neida. Han ene har faktisk kjæreste selv, men det er visst ikke så nøye. JA, det er frekt! De får da for faen respektere at om noen har kjæreste så er det fordi de er glad i og ønsker være sammen med denne personen! Så har jeg prøvd å avvise bestemt, men høflig. Nope, funker ikke. Så blir jeg lei og blir skikkelig frekk sånn at de skal skjønne jeg virkelig ikke vil ha de. Men det LIKER de visst..! Til slutt gidder jeg ikke svare på meldinger som "har så lyst på deg", "det er vi som burde vært kjærester", "vi må ta en date sammen snart", "du aner ikke hvor lenge jeg kan vente på deg", "kan vi skype sammen? Vil se deg", "kan du sende et bilde av deg selv?". Seriøst, hva er det som feiler de? Noe mangler de i alle fall! Noen tar aldri et nei for et nei om du er singel, men gir seg om du får kjæreste, men dessverre er det også veldig mange som ser det som en irrelevant detalj at jeg har valgt noen andre. Så siden jeg ikke anser meg som superpen er det nok ikke bare de som rammes (skjønnhet er uansett subjektivt), selv om jeg tror deg på at kjæresten din er veldig pen Og fra ei på samme side av bordet som kjæresten din, så kan jeg bare si at dette overhodet ikke er ønsket oppmerksomhet, det er slitsomt, repektløst ovenfor så mange parter, og jeg gjør ikke noe bevisst som jeg vet av for å få denne oppmerksomheten. Men kanskje det bare er noe med oppførselen min, aner ikke..men de burde gitt seg når jeg har avvist de for 20. gang! Faktisk i dette øyeblikk får jeg meldinger fra en kompis til broren min, han har hatt kjæreste i to år, men vært etter meg i..6-7 år. Vet han har vært utro mot henne (ikke med meg!) men aner ikke hvem noen av de jentene er. Dette gjør jo også at jeg får et dårlig syn på menn..et forhold er tydeligvis ikke verdt noe lengre, det er fritt frem å prøve seg på noen som har kjæreste, eller selv om man selv har kjæreste. Om noen slike menn leser dette: SKJERP DERE! Jenter som har en kjæreste er som oftest sammen med han av en grunn, respekter det og plag ei som er singel i stedet. Anonymous poster hash: 98d30...127
Gjest .-L-. Skrevet 6. august 2013 #16 Skrevet 6. august 2013 Kjenner meg litt igjen jeg ts Gikk hjem fra byn med dama jeg holdt på med og ut av ingenting kommer det en full mann bort till oss, mens jeg står med henne, og spør om hun vil være med på nachspill. L: "Nei", hun er med meg. Mann: Du kan være med du også: L: Nei, vi skal ikke på Nachspill Mann: Er dere sammen da? L: Ja (men det var vi i grunn ikke, men jeg løy for å bli kvitt han..) Mann: Okei, ja du får ta godt vare på henne da!, hun er en veldig pen dame! L: Det skal jeg, du får ha en fin kveld.. Stalkere hadde hun også... Så ja, enkelte menn eier rett og slett ikke integritet eller selvrespekt. Får tak i face/nr gjennom bekjente som kjenner en som kjenner. Er rett og slett wierd.
Steinar40 Skrevet 6. august 2013 #17 Skrevet 6. august 2013 Jeg tror ikke hun trenger ha noe skyld i dette nei. Jeg kjenner godt til problemet. Jeg får ofte høre jeg er så pen og søt og deilig og har fin kropp og sånn, men jeg tror ikke jeg er noe penere enn andre normale jenter. Tenker det er litt sånn som ei over nevner, jeg er tolerant, tålmodig og veldig snill og hyggelig, så folk i alle aldre har lett for å dele livshistorien sin med meg fra første møte. Jeg har hatt noen stalkere, og beilere som aldri gir seg, uansett om jeg har fått kjæreste, og noen har holdt på i 5 år (en har holdt på i ti..). Akkurat nå har jeg vel 5 "faste beilere", møter av og til på nye som prøver seg selv om jeg sier jeg har kjæreste. Går sjelden ut uten kjæresten da. Jeg føler jeg har prøvd alt. Det burde være nok å si jeg har kjæreste, men neida. Han ene har faktisk kjæreste selv, men det er visst ikke så nøye. JA, det er frekt! De får da for faen respektere at om noen har kjæreste så er det fordi de er glad i og ønsker være sammen med denne personen! Så har jeg prøvd å avvise bestemt, men høflig. Nope, funker ikke. Så blir jeg lei og blir skikkelig frekk sånn at de skal skjønne jeg virkelig ikke vil ha de. Men det LIKER de visst..! Til slutt gidder jeg ikke svare på meldinger som "har så lyst på deg", "det er vi som burde vært kjærester", "vi må ta en date sammen snart", "du aner ikke hvor lenge jeg kan vente på deg", "kan vi skype sammen? Vil se deg", "kan du sende et bilde av deg selv?". Seriøst, hva er det som feiler de? Noe mangler de i alle fall! Noen tar aldri et nei for et nei om du er singel, men gir seg om du får kjæreste, men dessverre er det også veldig mange som ser det som en irrelevant detalj at jeg har valgt noen andre. Så siden jeg ikke anser meg som superpen er det nok ikke bare de som rammes (skjønnhet er uansett subjektivt), selv om jeg tror deg på at kjæresten din er veldig pen Og fra ei på samme side av bordet som kjæresten din, så kan jeg bare si at dette overhodet ikke er ønsket oppmerksomhet, det er slitsomt, repektløst ovenfor så mange parter, og jeg gjør ikke noe bevisst som jeg vet av for å få denne oppmerksomheten. Men kanskje det bare er noe med oppførselen min, aner ikke..men de burde gitt seg når jeg har avvist de for 20. gang! Faktisk i dette øyeblikk får jeg meldinger fra en kompis til broren min, han har hatt kjæreste i to år, men vært etter meg i..6-7 år. Vet han har vært utro mot henne (ikke med meg!) men aner ikke hvem noen av de jentene er. Dette gjør jo også at jeg får et dårlig syn på menn..et forhold er tydeligvis ikke verdt noe lengre, det er fritt frem å prøve seg på noen som har kjæreste, eller selv om man selv har kjæreste. Om noen slike menn leser dette: SKJERP DERE! Jenter som har en kjæreste er som oftest sammen med han av en grunn, respekter det og plag ei som er singel i stedet. Anonymous poster hash: 98d30...127 Problemet er at du faktisk har svart på slike meldinger, og på den måten har du gitt helt feil signaler. Og dermed er det oppførselen din, ja. 1
Gjest .-L-. Skrevet 6. august 2013 #18 Skrevet 6. august 2013 (endret) Jeg tror ikke hun trenger ha noe skyld i dette nei. Jeg kjenner godt til problemet. Jeg får ofte høre jeg er så pen og søt og deilig og har fin kropp og sånn, men jeg tror ikke jeg er noe penere enn andre normale jenter. Tenker det er litt sånn som ei over nevner, jeg er tolerant, tålmodig og veldig snill og hyggelig, så folk i alle aldre har lett for å dele livshistorien sin med meg fra første møte. Anonymous poster hash: 98d30...127 En ting jeg forsåvidt har observert er at kompiser forelsker seg også. Hvorfor går de rundt og håper på at ting skal skje lurer jeg på.. Er man ikke tydelig nok på at dette er vennskap fra starten av? eller forstår de det ikke selv om man faktisk er tydelig om det? Endret 6. august 2013 av .-L-.
Cathrine88 Skrevet 6. august 2013 #19 Skrevet 6. august 2013 Fantastisk å skylde på offeret når det er snakk om en fyr som går så langt at han faktisk skriver trusselbrev til kjæresten hennes. Det er ikke vanskelig å finne ut av hvor folk bor, det er bare å følge etter dem.En stalker trenger ikke oppmuntring. Han innbiller seg at han har noe spesielt på gang med den han stalker, og da kan et eneste blikk være nok til å få det syke hodet hans til å konstruere en hel kjærlighetshistorie. 4
197 Skrevet 6. august 2013 #20 Skrevet 6. august 2013 Jeg har ei slik veldig vakker venninne som tiltrekker seg mye oppmerksomhet. Hun er egentlig ikke penere enn andre, men hun er så utrolig tolerant og tålmodig. Aviser ingen og er aldri negativ eller frekk. Jeg tror at en del menn tar hennes oppførsel og personlighet som en invitasjon. Jeg er også en pen dame, men er ei skitkjerring. Jeg avviser i fleng, ber menn dra til helvete og overser de. Likevel strømmer det på med tilbud. Riktignok stopper det på et punkt ettersom jeg er så avvisende. Kan det ligge noe her for din dame? Må hun rett og slett lære seg å bli litt streng med folk, og si nei? Anonymous poster hash: 7c94a...abf Du hørtes ut som et skikkelig sjarmtroll. Tenk deg følgende scenario; det står en mann på et utested og manner seg opp for å gå bort til deg for å snakke fordi han syns du var søt, virket hyggelig, var pen og blablabla. Også når han først tør å komme bort for å si hei får han en slik respons? Altså, en ting er innpåslitne menn som ikke tar nei for et nei, en annen ting er menn som bare er hyggelige og prøver lykken. Jeg har sett flere på byen bli avvist på den måten bare ved å si hei. Er det rart folk er redd for å bli avvist? 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå