Gjest caramiacaramella Skrevet 6. august 2013 #1 Skrevet 6. august 2013 Hei, jeg vil gjerne ha hjelp til et jobbprosjekt som er litt spennende. Beklager for aa-ene osv - jeg jobber i England og jobbtastaturet har ikke norske bokstaver. Jeg har faatt ansvar for aa promotere en bok paa diverse sosiale medier som Facebook, Twitter osv. Boken heter Love, Lies and Lizzie. Det er en Young Adult roman som er basert loest paa Jane Austens Pride and Prejudice, og er rettet mot unge jenter/tenaaringer. Konseptet jeg vil bruke for aa promotere denne boken fokuserer paa 'Jane Austen revamped' - Jane Austen, men i the 21st century. Saa langt virker det som mine supervisorer liker denne ideen, saa jeg maa komme opp med ideer for bloggposter og Twitter/Facebook statuser som utvikler dette temaet. En av tingene jeg vil gjoere er aa poste korte sitater av Austen, men jeg vil forandre dem slik at de passer inn i naatiden. Jeg vil ta beroemte sitater av henne og oppdatere dem paa en humoristisk/ironisk maate ved aa referere til nettsider, teknologi osv, feks: "It is a truth universally acknowledged that a person cannot endure a single hour without checking their Facebook." "My Facebook like once lost, is lost forever." "My idea of good company...is the company of clever, well-informed people who have a great deal of conversation...on the internet" "Without music, life would be a blank. Thank God for Spotify." Jeg har kommet paa mange selv, men jeg tenkte at hvis det er noen Austen fans her som kanskje ville syntes dette var litt spennende saa vil jeg gjerne ha hjelpen deres til aa komme opp med flere sitater! Sitatene trenger selvfoelgelig ikke referere bare til internett osv, men det er mest den typen status jeg har kommet opp med saa langt. Jeg tar imot alle ideer med takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå