Gjest .. Skrevet 6. august 2013 #1 Skrevet 6. august 2013 Eksen har fått ny dame, etter to uker. Vi var sammen i to år og nå ser jeg at forholdet vårt og alt han sa var intet annet enn løgn. Stygg som fy var hun også. Er knust. Måtte bare få det ut
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #2 Skrevet 6. august 2013 Kjiper'n. Anonymous poster hash: d0dcb...484
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #3 Skrevet 6. august 2013 Eksen har fått ny dame, etter to uker. Vi var sammen i to år og nå ser jeg at forholdet vårt og alt han sa var intet annet enn løgn. Stygg som fy var hun også. Er knust. Måtte bare få det ut Life's a bitch and then you die. Det beste du kan gjøre nå er å glemme hele fyren, plukke deg selv opp etter øra og se fremover. Livet går videre, og du må tenke på deg selv. Anonymous poster hash: feb96...5c2 4
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #4 Skrevet 6. august 2013 Er det slutt så er det slutt, at han nå har fått seg dame betyr ikke at alt var løgn. Hun er kanskje bare en rebound... Men skjønner det er vondt og trist, vanskelig å tenke klart da. Hev deg over det, gråt og få ut all dritten du bærer på og gå videre. Plutselig står du med ny kjæreste du også skal du se:) Anonymous poster hash: c286b...5d4 5
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #5 Skrevet 6. august 2013 Du kan trøste deg med at det mest sannsynlig ikke er den store kjærligheten hans. Jeg ser veldig ofte at menn som har vært i lengre forhold finner seg ny dame veldig fort, ofte fordi de er vant til å være i et forhold og ikke klarer å være alene. Da tar de til takke med det første som byr seg. Anonymous poster hash: b5b10...017 9
Sophia Skrevet 6. august 2013 #6 Skrevet 6. august 2013 Skjønner det er kjipt, særlig etter bare to uker! Men tenker som flere andre her: det høres ut som en rebound! Hvis det er en liten trøst.. 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #7 Skrevet 6. august 2013 Hvis det med utseende er så viktig for deg er det vel bare hans tap at han nå har en stygg dame. Ettersom hun er stygg og han er sammen med henne så er han kanskje ikke så opptatt av utseende som deg og da passer dere ikke sammen uansett. Anonymous poster hash: f1e20...9d4 3
MilleVanille Skrevet 6. august 2013 #8 Skrevet 6. august 2013 Du kan trøste deg med at det mest sannsynlig ikke er den store kjærligheten hans. Jeg ser veldig ofte at menn som har vært i lengre forhold finner seg ny dame veldig fort, ofte fordi de er vant til å være i et forhold og ikke klarer å være alene. Da tar de til takke med det første som byr seg. Anonymous poster hash: b5b10...017 Dette er faktisk sant. TS, kom deg videre så fort som mulig. Vet det er lettere sagt enn gjort, men.
Gjest TS Skrevet 6. august 2013 #9 Skrevet 6. august 2013 Takk for gode svar alle sammen, det hjelper. Og det med utseende var ikke ment slik, jeg er ikke veldig opptatt av utseende, men føler meg mindre pen når noen så harry som henne er oppgraderingen. TS
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #10 Skrevet 6. august 2013 Takk for gode svar alle sammen, det hjelper. Og det med utseende var ikke ment slik, jeg er ikke veldig opptatt av utseende, men føler meg mindre pen når noen så harry som henne er oppgraderingen. TS Ja - jeg vet det er jo faktisk en fornærmelse for oss når mannen liker en kvinne som vi ser på som lite tiltrekkende/ burugle. Fysj! He - he! Anonymous poster hash: 4aa3e...fdb 1
Gjest Ironically me Skrevet 6. august 2013 #11 Skrevet 6. august 2013 2 uker? Enda en som ikke fikser å starte vaskemaskinen selv? 4
Kjempeliten Skrevet 6. august 2013 #12 Skrevet 6. august 2013 Sikkert en rebound du får ta deg god tid selv til å finne en bedre fyr så får du det sikkert bedre enn han har det. Greit å slippe evt overraskelser.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #13 Skrevet 7. august 2013 Heller at hun er stygg, enn dum som et brød, slik min fant seg. Er det den kategorien han plasserer meg i, så hadde jeg mye heller blitt sett på som ei burugle! Anonymous poster hash: b5b10...017
Nowayback Skrevet 7. august 2013 #14 Skrevet 7. august 2013 Eksen har fått ny dame, etter to uker. Vi var sammen i to år og nå ser jeg at forholdet vårt og alt han sa var intet annet enn løgn. Stygg som fy var hun også. Er knust. Måtte bare få det ut Objektivt sett?
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #15 Skrevet 7. august 2013 Forskning sier faktisk at flesteparten av utro menn og kvinner, synes dama/typen er mye finere enn elskeren eller rebounden. Og det stemmer overens med mitt inntrykk (jeg har sett alle vinkler av utroskap og forholdssmell) Anonymous poster hash: d2734...9a3 2
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2013 #16 Skrevet 7. august 2013 Forskning sier faktisk at flesteparten av utro menn og kvinner, synes dama/typen er mye finere enn elskeren eller rebounden. Og det stemmer overens med mitt inntrykk (jeg har sett alle vinkler av utroskap og forholdssmell) Anonymous poster hash: d2734...9a3 Stemmer med det jeg har sett også. Er det fordi de har det travelt med å få tak i noen for å dekke sine behov, og derfor tar den "første og beste" som de kan få, og at denne ofte gjerne er både stygg og dum?
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #17 Skrevet 7. august 2013 Stemmer med det jeg har sett også. Er det fordi de har det travelt med å få tak i noen for å dekke sine behov, og derfor tar den "første og beste" som de kan få, og at denne ofte gjerne er både stygg og dum? Vi har felles at vi gjerne ser oss rundt hvis vi føler at behovene våre ikke blir dekket hjemme. Det er tryggere å gå ut av et forhold med noen hvis man kan ha fysisk kontakt med noen (kompensere litt ensomhet og kanskje sorg), mens det emosjonelle båndet brytes med kjæresten. Menn får ikke lett emosjonelt bånd, de får lett seksuell tiltrekning og synes at det er lett å ha fysisk kontakt med jenter. Jenter ser også på en rebound som en seksuell tiltrekning, og har ikke behov for at kjemien skal være så stor eller at utseendet trenger å være sterkt oppe på lista. For man vet at "dette er bare rebound, dette er ikke noe langsiktig". Så en rebound kan være sunt for begge parter, så lenge man gjør det FOR SEG SELV og sin egen del, ikke for å sverte eksen. Anonymous poster hash: d2734...9a3
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #18 Skrevet 7. august 2013 For eksempel. Kameraten min skaffet seg en rebound på feil måte for to år siden, det gikk til helvette med både eksen og rebound. For det første skulle han gjøre eksen sin oppmerksom, han ville at hun skulle tenke "Oj, nå er har hos en annen, jeg vil ha han og savner han og vil ikke miste han". I stedet ble det "Fuck off". Og da ble han stående uten sjans hos eksen; med en rebound han ikke en gang nesten ante hvem var (han hadde verken utforsket personlighet, kroppen hennes, stemmen hennes var grusom og fikk han til å tenke på eksen sin vakre stemme osv....). Alt med henne fikk han til å savne eksen mer, og sammenligne mer. Til slutt mente rebounden hans at "han var gærn" og han sto uten noen av delene... og har ikke orket å rote seg borti jenter siden og savner fortsatt eksen han rota bort. Det er viktig å tenke på en rebound når man virkelig mener det - det skal ikke gjøre noen sjalu. Det skal få deg videre, en liten stund. Anonymous poster hash: d2734...9a3 1
Hulderen Skrevet 7. august 2013 #19 Skrevet 7. august 2013 Eksen har fått ny dame, etter to uker. Vi var sammen i to år og nå ser jeg at forholdet vårt og alt han sa var intet annet enn løgn. Stygg som fy var hun også. Er knust. Måtte bare få det ut Hvorfor skulle forholdet deres og alt han sa være løyn fordi han finner seg en ny raskt? Det ville ikke være mer sant om det tok lang tid før han fant noen ny. Hvem av dere gjorde det slutt?
Hulderen Skrevet 7. august 2013 #20 Skrevet 7. august 2013 Forskning sier faktisk at flesteparten av utro menn og kvinner, synes dama/typen er mye finere enn elskeren eller rebounden. Og det stemmer overens med mitt inntrykk (jeg har sett alle vinkler av utroskap og forholdssmell) Anonymous poster hash: d2734...9a3 [/ Det har jeg også lagt merke til. Det grelleste eksempelet er prins Charles. Han som hadde unge, vakre, intelligente prinsesse Diana, og vraket henne for gamle, stygge, mindre intelligente Camilla. Jeg har også en venn som hadde en nydelig, sympatisk kone. Og var utro med en eldre, mindre pen og mindre sympatisk dame. Kona oppdaget det etter et år og kastet ham ut. Han er ortsatt sammen med elskerinnen, tre år senere. Jeg vet ikke om det stemmer, men tenker at non menn ikke takler å leve sammn med kvinner med "høyere kvalitet" enn dem. At de føler seg underlegne, og derfor finner seg elskerinner/ny partner som hverken ser like godt ut eller er like inteligente som deres forgjenger. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå