AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #1 Skrevet 6. august 2013 Lurer på om noen kan komme med noen råd her. Jeg har datet en i et par uker nå som jeg liker veldig godt. I går (og i dag) har vi kysset og hatt sex for første gang. Vi måtte bruke kondom pga at jeg for under en uke siden har byttet p-piller, og jeg vil være 100% sikker. Etter noen min så falt kondomen av da jeg red (den ble med opp om dere skjønner) og så hadde vi ikke en til, så vi avslutta der, men det var ganske kjedelig sex og det er ingen verdens ting han tenner på spesielt og han har ingen fetisjer, og jeg håper jo selvsagt at det blir bedre etterhvert, men.. Han skal ha at han er flink med hendene sine da. Men det var kyssinga som var verst. Han kysser mye med tenna og han putter nesten hele tunga inn i munnen min når vi tungekysser og han kysser HELE tiden.. Jeg er helt ærlig ikke såå glad i å kysse, men blir enda verre når kyssinga ikke er særlig bra. For all del så kan det være at jeg er den som er dårlig til å kysse her, men jeg vil gjerne at det skal funke, så er det noe jeg kan si til han eller gjøre på en måte slik at han ikke blir lei seg? Anonymous poster hash: 4acdf...e5c
MilleVanille Skrevet 6. august 2013 #2 Skrevet 6. august 2013 Hvis man absolutt ikke passer seksuelt, kan det hende du bør droppe hele greia. Tro meg, jeg har erfart det, og det hadde aldri gått i lengden. Utrolig synd, for ellers passet vi HELT perfekt. Men sexen var så dårlig(dessverre pga. han), at jeg bare ikke kunne. All spenningen i "forholdet" ble borte. Hvis du virkelig vil få det til med han du dater, kan du jo prøve å rettlede han litt? Snakke ordentlig med han, og fortelle om det du skriver her på en pen måte? Nå er jeg veldig ung(19), men for ikke lenger enn kanskje to år siden turte jeg ikke fortelle om noen av mine fantasier/ønsker. Syntes det var superkleint. Kan være han ikke tør å åpne seg helt enda? Det må jo være NOE han tenner mer på enn andre ting?! 4
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #3 Skrevet 6. august 2013 Hvis man absolutt ikke passer seksuelt, kan det hende du bør droppe hele greia. Tro meg, jeg har erfart det, og det hadde aldri gått i lengden. Utrolig synd, for ellers passet vi HELT perfekt. Men sexen var så dårlig(dessverre pga. han), at jeg bare ikke kunne. All spenningen i "forholdet" ble borte. Hvis du virkelig vil få det til med han du dater, kan du jo prøve å rettlede han litt? Snakke ordentlig med han, og fortelle om det du skriver her på en pen måte? Nå er jeg veldig ung(19), men for ikke lenger enn kanskje to år siden turte jeg ikke fortelle om noen av mine fantasier/ønsker. Syntes det var superkleint. Kan være han ikke tør å åpne seg helt enda? Det må jo være NOE han tenner mer på enn andre ting?! Nei, han tenner ikke på NOE som helst.. Fikk nesten litt sjokk jeg, for ALLE tenner vel på noe? F.eks stayups og korsett osv, og om han hadde tent på noe sånt (jeg har ikke spurt om han liker stayups altså) så tror jeg sexen hadde blitt mye bedre. Jeg vil VIRKELIG at det skal funke med han her, men for min del så er sex ganske viktig, og det kan jo selvsagt hende at det går seg til etterhvert da. Anonymous poster hash: 4acdf...e5c
MilleVanille Skrevet 6. august 2013 #4 Skrevet 6. august 2013 Nei, han tenner ikke på NOE som helst.. Fikk nesten litt sjokk jeg, for ALLE tenner vel på noe? F.eks stayups og korsett osv, og om han hadde tent på noe sånt (jeg har ikke spurt om han liker stayups altså) så tror jeg sexen hadde blitt mye bedre. Jeg vil VIRKELIG at det skal funke med han her, men for min del så er sex ganske viktig, og det kan jo selvsagt hende at det går seg til etterhvert da. Anonymous poster hash: 4acdf...e5c Så kjedelig! Vel, du kan jo gi det en sjanse og se, det kan jo selvfølgelig bli bedre. Hvis ikke er jeg redd det vil bli for kjedelig for deg.. Sex er veldig viktig, som du skriver. Selv om det ikke er alt, betyr det absolutt mye i et forhold!
Obiola Skrevet 6. august 2013 #5 Skrevet 6. august 2013 Gi det litt tid før du bestemmer deg for å droppe han helt, min erfaring tilsier at man ofte er litt nervøs første gangen. Alt er jo nytt og man bruker ofte litt tid på å bli komfortable og tilpasse seg hverandre! Etterhvert finner dere kanskje en balansegang, og kan tilpasse dere etter hva den andre liker. Kanskje han er en dårlig kysser fordi han har kysset lite før? Du kan jo ta litt styringa og vise han hvordan du vil ha det. Ofte så finner man ut etterhvert hva man tenner på og man lærer mye og utvikler seg sammen. Om situasjonen er den samme når dere har hatt sex flere ganger over lengre tid kan du jo revurdere om det vil funke. 4
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #6 Skrevet 6. august 2013 Skulle tro du var sammen eksen min! Men ut ifra hva jeg hører er han blitt mye bedre. Så øvelse gjør mester tenker jeg =9 Anonymous poster hash: fdb6f...bc7 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #7 Skrevet 6. august 2013 Du kan jo ikke dømme han nord og ned når dere har hatt sex 1 gang!! Ha i hvertfall sex 10 ganger før du bestemmer deg for at dere ikke har sexuell kjemi. Kanskje han er så nervøs den første gangen at alt blir feil og galt. Kanskje han ikke tør å fortelle deg - en han har kjent i 2 uker - om sine fantasier og hva han tenner på fordi han er usikker på hvor han har deg. Det kan være litt sårbart å utlevere seg på den måten om man ikke er så erfaren. Gi han litt tid. Anonymous poster hash: cff3d...fc0 10
Gjest Margaritha Skrevet 6. august 2013 #8 Skrevet 6. august 2013 Enig med personen over her om at dere har jo nettopp begynt å ha sex og kjent hverandre i bare et par uker. Hvorfor har du sånn hastverk? Jeg synes det virker spesielt å allerede snakke om fantasier, tenning og fetisjer for å "sprite opp" sexlivet. Slapp av- sexlivet er jo nettopp begynt! Du får nok vite hva han tenner på etter hvert når han er mer komfortabel og tør å åpne seg opp- for alle tenner jo på et eller annet med mindre man er aseksuell. Angående kyssingen kan det jo bli sårt for han å høre at han er dårlig på det. Vet om noen som med suksess kommenterte til typen sin at "alltid er gutter for intense med tunga". Hvis du legger det frem som at det er et vanlig gutteproblem så blir det mindre personlig for han. Kos deg og slapp av så skal du se det ordner seg
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #9 Skrevet 6. august 2013 Bruk litt tid da, kvinne Er sjelden det er fyrverkeri første gangen uansett, for litt tid må man ha til å lære hverandre å kjenne. Så var det jo litt dårlig av dere begge å planlegge at han bare har et kondom, man bør ha et par ekstra i alle tilfeller. Det med kyssinga kan jeg forstå, syntes selv det er ubehagelig med kvinner som skal trykke hele tunga inn i kjeften og rotere hardt rundt. Men det kan man også løse med kommunikasjon. Anonymous poster hash: 448e4...220 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #10 Skrevet 6. august 2013 Liker du ikke å kysse så si det, men ikke få det til å høre som det er hans feil. Å småbite forsiktig på leppene og leke med tunga er vel så interessant som dype kyss. Det er også en måte å lære han hva du liker. Jeg har hatt mange partnere og noe av det verste jeg vet er å få en tunge stukket langt inn i kjeften. Det er bare to jeg har likt å kysse med, men da må jeg være i rett form og ikke kysse for å få meg tent. Man forteller heller ikke hva man liker før eller under første samleie, det kan bli dryg kost for de fleste, og når kondomen falt av er det ikke lett. Gi han en sjanse hvis du selv tror det kan bli bedre. De fleste forhold blir bedre når man er ung, når man er eldre vet man hva man liker og hvordan man vil ha det. Man kan også begynne å like ting man aldri har drømt om, men her handler det om å gå forsiktig frem. Anonymous poster hash: 00428...ce4 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #11 Skrevet 6. august 2013 Virker han uerfaren? Eller kan det hende han gjør ting på den måten han foretrekker best selv? Nå skal dere jo ha det godt begge to, så om dere er så forskjellige som det virker og han ikke gjør som han gjør rett og slett fordi han er klønete, så må begge parter kompromisse litt her? my two centsAnonymous poster hash: 39845...a44
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #12 Skrevet 6. august 2013 Bli sammen med han og få deg en elsker på si.... Anonymous poster hash: e47bb...368
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #13 Skrevet 6. august 2013 Takk for svar dere. Jeg dømmer han ikke nord og ned, og jeg har selv skrevet at jeg håper det går seg til etterhvert. Det er vel kyssinga jeg lurer mest på, og jeg kan gjerne forandre litt på måten jeg kysser på om han vil det, så kunne jo han latt være å stikke tunga såå langt inn. Bli sammen med han og få deg en elsker på si.... Anonymous poster hash: e47bb...368 Er det noe jeg holder meg god for, så er det utroskap. Virker han uerfaren? Eller kan det hende han gjør ting på den måten han foretrekker best selv? Nå skal dere jo ha det godt begge to, så om dere er så forskjellige som det virker og han ikke gjør som han gjør rett og slett fordi han er klønete, så må begge parter kompromisse litt her? my two centsAnonymous poster hash: 39845...a44 Han er ikke uerfaren heller skjønner du, men kan være at han var nervøs altså. -TS Anonymous poster hash: 4acdf...e5c
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #14 Skrevet 6. august 2013 Takk for svar dere. Jeg dømmer han ikke nord og ned, og jeg har selv skrevet at jeg håper det går seg til etterhvert. Det er vel kyssinga jeg lurer mest på, og jeg kan gjerne forandre litt på måten jeg kysser på om han vil det, så kunne jo han latt være å stikke tunga såå langt inn. Er det noe jeg holder meg god for, så er det utroskap. Han er ikke uerfaren heller skjønner du, men kan være at han var nervøs altså. -TS Anonymous poster hash: 4acdf...e5c Et godt kyss kan virkelig gjøre stor forskjell fra turn on eller turn off etter min mening! Jeg og eks mannen min hadde i begynnelsen av forholdet vårt et FANTASTISK sexliv. Han var en fantastisk elsker og kjempeflink til å kysse. Vi passet så godt sammen. Verken han eller jeg hadde noen fetisjer, det var jo unødvendig når sexen var så god i utgangspunktet... Det hører med til historien at det forandret seg etter noen år faktisk, når forelskelsen var over var faktisk den gode sexen også over. Synd, for jeg har aldri opplevd lignende i den senere tid. Men er det virkelig slik at en må like noe spesielt når det gjelder sex? Jeg får ikke tenning av verken lakk eller lær for å si det slik.... Anonymous poster hash: 134e6...66a
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #15 Skrevet 6. august 2013 Hvor gamle er dere? Anonymous poster hash: cff5d...cee
Nouv Skrevet 6. august 2013 #16 Skrevet 6. august 2013 (endret) Tja, kan du ikke prøve å si det til han? Sexen er kanskje litt tidlig å dømme. Men kyssinga er det jo bare å leke, prøve ut og feile... ha det gøy. Husk at kyssing skal være gøy, godt, og lekende. Ikke kjedelig og "super seriøst" også videre. Øv! Om det er null kjemi i det hele tatt, finner dere det fort ut. Endret 6. august 2013 av Nouv
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #17 Skrevet 13. oktober 2013 Jeg husker jeg var sammen med en som kysset med tennene og stakk tunga langt nedi halsen på meg...Ikke spesielt deilig, Jeg klarte på en måte å guide han ved å bruke tungen min eller trekke meg unna hvis han gikk for hardt til verks, han ble etterhvert veldig god til å kysse. Litt vanskelig å forklare hvordan jeg gjorde det og jeg husker ikke om jeg ba han kysse mer med leppene enn tennene, men det er i alle fall mulig å få til. Når det gjelder dårlig sex vet jeg ikke helt om jeg kan hjelpe...men jeg var en jente som ikke likte annet enn romantisk myk sex før og ble sammen med en gutt som elsket lakk og lær...Jeg prøvde å strekke meg langt og det skadet egentlig min egen selvfølelse...men etter å ha vært sammen han i flere år merket jeg at jeg begynte å like tingene mer og mer. Nå som det er slutt savner jeg den sexen og har blitt skuffet når den nye jeg har vært sammen med "ikke ville skade meg"...Så det er vel mulig å endre preferanser, det viktigste er vel at man trår varsomt, ikke presser på med for mye på en gang og at begge er villige til å gi så vel som å ta i mot. Hilsen jente 28 år. Anonymous poster hash: 45a9f...e8f
Mike Waters Skrevet 14. oktober 2013 #18 Skrevet 14. oktober 2013 Sex er et samspill. Noen har så dårlig match at det er fascinerende hvordan man tror at det skal gå seg til etterhvert, noen kan selvsagt justeres, men mye er desverre ikke-reparerbart. Du kan jo lure på hvordan dette sexlivet blir når "hverdagen" setter inn
Gjest Heartbeat Skrevet 14. oktober 2013 #19 Skrevet 14. oktober 2013 Du kan jo ikke "bruke opp " alle kortene allerede så tidlig i forholdet. Fantasier og fetisjer får komme etterhvert Ta deg tid og bare nyt litt normal vaniljesex i begynnelsen, så skal du se han tør opp litt etterhvert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå