Gjest Evans Skrevet 6. august 2013 #1 Skrevet 6. august 2013 (endret) Hei, Jeg har tidligere kjøpt denne vesken hos en Burberry forhandler i London og har vært storfornøyd - nå har jeg rett og slett slitt den helt ut og har lyst på en ny. Men.... Det ser ut som de ikke selger den lenger i vanlige Burberry butikker (finner den ikke på hjemmesiden), så om jeg skal ha samme veske må jeg basere meg på andre nettbutikker - hvilket er noe skummelt med tanke på fake vare. Det er ser ut som en butikk www.orangesbag.com selger mye av denne vesken, men det ser ut som de er fake alle sammen... De har en underkategori som heter fake prada, hvor de logisk nok selger fake produkter.... og på mange vesker står det replica foran - som betyr kopi.... Så denne butikken kan jeg nok droppe! Net-a-porter selger den ikke og det er vel den eneste nettbutikken jeg vet om som er safe... Noen som kan hjelpe? Endret 6. august 2013 av Evans
Gjest Evans Skrevet 6. august 2013 #2 Skrevet 6. august 2013 feks denne butikken: www.newesthandbags.org Kan den være "ekte"? Det er jo en org. butikk - er det et tegn på at den ikke selger ekte varer? Åh, syns det er vanskelig å vite!
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #3 Skrevet 6. august 2013 mytheresa.com blir omtrent det samme som net-a-porter.com, og er 100% sikker. Har bestilt derfra mange ganger, men frakten er ganske dyr... De har Burberry, men jeg vet ikke om de selger vesken du er ute etter. Anonymous poster hash: 13c89...700 1
MilleVanille Skrevet 6. august 2013 #4 Skrevet 6. august 2013 feks denne butikken: www.newesthandbags.org Kan den være "ekte"? Det er jo en org. butikk - er det et tegn på at den ikke selger ekte varer? Åh, syns det er vanskelig å vite! Jeg hadde ikke tatt sjansen..
Gjest Evans Skrevet 6. august 2013 #5 Skrevet 6. august 2013 Takk for svar! Tar gjerne i mot ennå flere tips på sikre butikker!
Gjest Evans Skrevet 6. august 2013 #6 Skrevet 6. august 2013 (endret) mytheresa.com blir omtrent det samme som net-a-porter.com, og er 100% sikker. Har bestilt derfra mange ganger, men frakten er ganske dyr... De har Burberry, men jeg vet ikke om de selger vesken du er ute etter. Anonymous poster hash: 13c89...700 Tusen takk for tipset! "Veska mi" var dessverre ikke der, men det er kjekt å vite om en sikker nettbutikk til Endret 6. august 2013 av Evans
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå