Gjest Fuldkornshvede Skrevet 6. august 2013 #1 Skrevet 6. august 2013 Hei! Jeg har nå et djuice-abonnement med 500 gratis ringeminutter, 500 gratis sms og 500 gratis MB datatrafikk i måneden til 199,-. Jeg bruker aldri opp ringeminuttene og smsene, men de 500 gratis MB overskrider jeg ofte, noe som gjør at mobilregningen blir myyyye dyrere. Har noen et tips til et abonnement med mer gratis MB?
Tomaten Skrevet 6. august 2013 #2 Skrevet 6. august 2013 Tviler på det eksisterer, da det er datatrafikken de tjener penger på nå. Men djuice har jo nå NonStop M med gratis SMS; MMS og ringeminutter Med da 1000 MB data til 199,- mnd
wahaj Skrevet 6. august 2013 #3 Skrevet 6. august 2013 Chess har 1000 mb datatrafikk til 199kr iallfall (og "fri" bruk av de andre)
aasmund87 Skrevet 6. august 2013 #4 Skrevet 6. august 2013 Det er slik at Datatrafikk er det som i hovedsak belaster netverket. Så fremover kommer man til å betale etter hvor mye data man bruke. Hos netcom er det jo allerede slik. Så om man skal ha mye data må man betale mer. Tror foresten at Chess sin deal med 1GB for 199,- er noe av det beste pr. dags dato
Britt Banditt Skrevet 6. august 2013 #5 Skrevet 6. august 2013 Det er sånn hos "alle" nå. 1gb data, fri bruk av alt annet for 199,-. Jeg har også djuice til 199,-, og det var sånn som du sier før. Du er sikker på at ditt abonnement ikke har blitt "oppgradert" også da?
Anglofil Skrevet 6. august 2013 #6 Skrevet 6. august 2013 (endret) Hei! Jeg har nå et djuice-abonnement med 500 gratis ringeminutter, 500 gratis sms og 500 gratis MB datatrafikk i måneden til 199,-. Jeg bruker aldri opp ringeminuttene og smsene, men de 500 gratis MB overskrider jeg ofte, noe som gjør at mobilregningen blir myyyye dyrere. Har noen et tips til et abonnement med mer gratis MB? Djuice-abonnementet (djuice nonstop m) til 199 kr skal ha fri bruk av ringeminutter/mms/sms, samt 1 gb data. Hvis ikke har du den gamle typen, det som heter all in 1 M, og da kan du bare si i fra og få den nye typen som heter nonstop M. Mvh Yvonne Endret 6. august 2013 av Yvonne
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #7 Skrevet 6. august 2013 som du andre sier det er det de tjener på jeg talkmore altså fri alt bortsett fra 1GB internett.. Anonymous poster hash: 21821...635
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #8 Skrevet 4. oktober 2013 Har noen et tips til et abonnement med mer gratis MB? Hvor mye trenger du? Jeg har det siste året hatt Talkmore sitt abonnement "Fri Data", dvs. fri bruk av tale., SMS; MMS og 5GB (etter passerte 5GB går hastigheten ned til 128 kbit/sek). Mnd pris 349,- (uten bindingstid). I dag sendte Talkmore ut varsel om at de endrer abonnementet jeg har hatt til "Fri TSM). Prisen går da ned til 299,-, samme vilkårene som tidligere (selv om det ikke virket slik i SMS de sendte...) med unntak av at man må betale for bruk over 5GB. Med mitt og barna sitt dataforbruk har vi nå fått et dårligere tilbud, og da sjekket jeg andre. (Et lite tips: Talkmore har "Vervekampanje - gi og få 2 månedsavgifter gratis!" - https://www.talkmore.no/verving.html Jeg har pga det fått 6 mnd gratis abonnement i løpet av 12 mnd (blitt vervet, samt vervet 2). Så hvis du vurderer Talkmore, så kan det være lurt å få noen til å verve deg (de har billligere abonnement også som gir fri 1GB til 199,- i mnd.).). Da jeg sjekket andre selskaper kom jeg over dette tilbudet: Netcom - https://netcom.no - jubileumstilbum frem til 20.10.: Fri bruk av tale., SMS; MMS og 6GB. (Etter at du har brukt opp inkludert datamengde kan du kjøpe ekstra datakvote, 1 GB til kr 79,-. Dersom du passerer inkludert datamengde og ikke kjøper ekstra datakvote, vil hastigheten på ditt abonnement settes ned til 64 Kbit/s ut inneværende periode) Mnd pris 299,- (uten bindingstid) . Prisen gjelder i 12 mndr., da går den opp og dataen ned til 3GB. Hvis noen vet om bedre tilbud enn Netcom sitt (trenger over 5GB), så blir jeg glad for tips her. Anonymous poster hash: 3e164...54d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå