Gå til innhold

Hva gjør dere av skjønnhetsbehandling?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trodde egentlig ikke jeg hadde bridezillagenet, men der tok jeg visst feil!

Er blitt veldig opptatt av at jeg må se best mulig ut på dagen og på bildene. Derfor har jeg allerede tatt

Dyprens av huden i annsiktet

Tannlege, full sjekk, tannstein og tannbleking

Frisør, foliestriper

Bestilt mer ansiktsbehandlingsstasj på nettet enn jeg pleier

Kjøpt et middel jeg smører på daglig for å få lengre øyevipper

Skal også

Vokse, bein og brazilian

Støpe negler

Sette opp hår og bli sminket på dagen

Er dette helt over the top, eller er det vanlig? :fnise:

Anonymous poster hash: ae59e...cca
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hva som er vanlig, men det eneste jeg gjorde var å farge håret en anelse mørkere :P

Skrevet

Jeg skal klippe håret på prøvetimen, og vurderer voksing av leggene. Har et gavekort på ansiktsbehandling jeg vurderer å bruke.

Skrevet

Da er vi to ;) frisør på dagen+prøvetime, napping av bryn + farging av bryn og vipper, negler (skal prøve shellac). Har kjempeangst for at huden min skal reagere på noen hudpleieprodukter så alt nytt er fyfy her! Hehehe... Men kjører på med de kremene jeg pleier å bruke (dag/natt/øyekrem).

En anti-bridezilla må jo også se bra ut ;)

AnonymBruker
Skrevet

Da er vi to ;) frisør på dagen+prøvetime, napping av bryn + farging av bryn og vipper, negler (skal prøve shellac). Har kjempeangst for at huden min skal reagere på noen hudpleieprodukter så alt nytt er fyfy her! Hehehe... Men kjører på med de kremene jeg pleier å bruke (dag/natt/øyekrem).

En anti-bridezilla må jo også se bra ut ;)

Ikke sant ;)

Når det gjelder hudpleiegreier, så bestilte jeg noen ekstra ting et halvt år i forveien. Tenkte jeg fikk starte med peeling og maske.

Neglene hadde jeg egentlig ikke tenkt å gjøre noe med, det var mamma som mente at de burde være pene, siden alle kom til å kikke på ringen min (og dermed hender/negler).

Anonymous poster hash: ae59e...cca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...