Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Ingrid
Skrevet

Jeg møtte en gutt for en måned siden. Vi falt for hverandre ganske så raskt, og snakket sammen en hel del, både på sms, snapchat, facebook og via telefon. Han tok ofte initiativ til samtale, og virket interessert i å snakke med meg og bli bedre kjent med meg. For to uker siden reiste jeg på besøk til ham, han bor et stykke unna, og vi hadde det kjempefint sammen. Da jeg skulle dra igjen sa han derimot at han ikke var sikker på om han var klar til å gå inn i noe forhold (noe jeg forsåvidt ikke er selv) og at han ikke visste helt hva han ville, men at han likte meg og ville fortsette slik vi hadde gjort frem til nå. Etter dette har ting forandret seg. Alt er fryd og gammen når vi prater sammen på telefon hver kveld, men jeg får sjelden svar på sms og han er aldri på facebook lengre. Han sier at han ikke er noe flink til å svare på sms, men dette var jo aldri et problem før? Nå lurer jeg på om han har mistet interessen for meg helt, men tørr ikke helt å spørre ham. Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig å si..Men det virker jo litt rart at han plutselig ikke har like god tid til å svare på meldinger osv. Samtidig så sier du jo at dere snakker sammen på tlf hver kveld, og det er jo et godt tegn? :) Kanskje han føler det blir litt mye med så mye kontakt - altså telefon, sms, snapchat og facebook?

Siden han er litt usikker på hva han vil, så skjønner jeg jo at han kanskje vil ta det litt mer rolig.

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Tror han har mistet interesssen desverre. men litt rart at han prater og alt er greit på telefon. Edit: Er som BettyBoop sier. En feig dritt.

Endret av Mortem
Gjest BettyBoop
Skrevet

Han er rett og slett for feig til å si noe. Etterhvert er jeg redd han plutselig slutter å ta tlf når ts ringer. Utfasing er det han holder på med

Skrevet

TS her.

Takk for svar :) men er det for tidlig å ta ting opp med han? Burde jeg gi ham mer tid?

Skrevet

Min kjæreste var veldig på sms/snap/face helt i starten, men det er sjelden han er nå 2 mnd etter. Han sa fra i starten at han ikke er en sms-type. Skriver fortsatt en sms/2 per dag og ringer. Tror den spenningen går fort over for enkelte, men det trenger ikke bety at man er mindre interessert.

Uansett når han sier at han ikke er klar for et forhold har han nok kanskje ikke de rette følelsene som skal til.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg møtte en gutt for en måned siden. Vi falt for hverandre ganske så raskt, og snakket sammen en hel del, både på sms, snapchat, facebook og via telefon. Han tok ofte initiativ til samtale, og virket interessert i å snakke med meg og bli bedre kjent med meg. For to uker siden reiste jeg på besøk til ham, han bor et stykke unna, og vi hadde det kjempefint sammen. Da jeg skulle dra igjen sa han derimot at han ikke var sikker på om han var klar til å gå inn i noe forhold (noe jeg forsåvidt ikke er selv) og at han ikke visste helt hva han ville, men at han likte meg og ville fortsette slik vi hadde gjort frem til nå. Etter dette har ting forandret seg. Alt er fryd og gammen når vi prater sammen på telefon hver kveld, men jeg får sjelden svar på sms og han er aldri på facebook lengre. Han sier at han ikke er noe flink til å svare på sms, men dette var jo aldri et problem før? Nå lurer jeg på om han har mistet interessen for meg helt, men tørr ikke helt å spørre ham. Hva tror dere?

Han har nok ikke de rette følelsene for deg, ellers hadde han ikke sagt at han ikke er klar til noe forhold, tror jeg.

Anonymous poster hash: d9c53...b82

AnonymBruker
Skrevet

Jeg spyr snart. Helt alvorlig.

Anonymous poster hash: 9270a...a7a

Skrevet

Han har nok ikke de rette følelsene for deg, ellers hadde han ikke sagt at han ikke er klar til noe forhold, tror jeg. Anonymous poster hash: d9c53...b82

Enig. Har og brukt den der med at jeg ikke var klar for et forhold. Jeg trodde oppriktig at jeg ikke var det men forsto etterhvert at han bare ikke var det riktige mennesket å innlede et forhold med

AnonymBruker
Skrevet

Jeg spyr snart. Helt alvorlig.

Anonymous poster hash: 9270a...a7a

?

Anonymous poster hash: a0543...a18

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...