AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #1 Skrevet 6. august 2013 Mannen spurte meg grundig - for å være sikker på at det virkelig var greit for meg - at han tok en reise med en god kamerat av seg. De har felles jobbinteresser og elsker denne byen de skal til. De og vi er godt voksne. Min mann og jeg har en baby på 7 måneder og vi har ikke hatt noe sexliv siden fødselen. Jeg har også invitert til PREP-kurs men mannen er ikke helt klar for det ennå...nå har vi det bra. Men etter første barnet slet vi med å snakke pent til hverandre. Nå går det mye bedre! Likevel, tenker at en single og en gift mann på reise sammen kan bety damer. Min mann gjennom 3 år har hittil ikke gitt meg grunn til å tvile på ham. Han er en solid mann med gode verdier. Han har levd livet som bachelor i mange år og er på sine "eldre"dager klar for egen familie. Hva tenker andre, ville dere ha vært litt sjalu eller mistenksomme? Jeg synes man bør gi frihet til din partner - men...kan ikke la være å tenke på fristelser han sikkert vil møte på. Hva mener menn og kvinner her? Anonymous poster hash: 86ed6...6dc
Britt Banditt Skrevet 6. august 2013 #2 Skrevet 6. august 2013 Ville han vært utro så hadde han vært det uansett by. Jeg syns ikke det høres ut som om du har noe å bekymre deg for. 3
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #3 Skrevet 6. august 2013 Jeg mener du ikke har noe å bekymre deg for. Som Britt Banditt sier: Om han ville være utro hadde han gjort det uansett. Selv om enkelte damer mistenker at det er motsatt, er det blant de fleste menn fullstendig uakseptabelt å være utro. Det finnes naturligvis unntak, men de fleste er av den oppfatningen. Det har jeg opplevd helt fra vi var drittunger på 14 via tid i militæret med tjeneste i Afghanistan til nå som jeg har samboer og barn og studerer. Det har aldri vært akseptert av gutta, uansett anledning og uansett miljø. Jeg holdt på å bli måkt ned av en av mine aller beste venner da jeg satt og pratet lenge med en dame på byen, fordi han trodde jeg var i ferd med å gjøre noe dumt (dama var forøvrig min tremenning, men det visste ikke han). Menn flest står på ingen måte og heier på utroskap. Derfor: Om han da først hadde planer om utroskap, hadde han ikke gjort det på tur med en kamerat. Da hadde han gjort det uten at noen fikk vite om det. Med det mener jeg ikke å skremme deg til å bekymre deg resten av tiden, bare å si at en slik tur ikke utgjør noen særskilt risiko. Videre vil jeg spørre deg om hva din motivasjon for en tilsvarende tur med en venninne ville vært. Det er vel så godt som helt utenkelig at du hadde reist på venninnetur for å være utro selv, er det ikke? Det ville vel vært for kos og opplevelser? Nå som tallene viser at kvinner er utro marginalt oftere enn menn synes jeg ikke det er naturlig å mistenke at han har annen motivasjon for en slik tur enn du selv ville hatt. Jeg mener på ingen måte å anklage hverken deg eller kvinner generelt for noe som helst, men det handler om et edruelig og rettferdig syn på saker og ting. Sjansen for at han har uærlige hensikter med denne turen er ikke større enn sjansen for at du ville hatt uærlige hensikter med en tilsvarende tur. Når det er sagt: Jeg skjønner at du får disse tankene. Du er ingen kontrollerende dame av den grunn, det er helt naturlig å føle et visst ubehag rundt det. Men prøv for det det er verdt å tenke gjennom realitetene. Du har en ryddig, god mann som på en helt ryddig og hensynsfull måte planla en reise sammen med en kamerat til et sted de begge liker godt, og turen medfører (på grunn av kompisen som er med) på ingen måte at det blir kortere vei til utroskap for ham. Anonymous poster hash: 11259...603 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #4 Skrevet 6. august 2013 Om han ikke har reist enda så sørger du for at han "får" seg noe før han drar, evnt. en BJ. Jeg ville heller hatt sex uten å ha lyst enn å gå og tenke på hva han kanskje kan gjøre på tur.... En dame jeg kjenner har en mann som reiser til Thailand innimellom på jobbreiser og hun sa en gang at han "får" en ordentlig runde i senga rett før han skal dra så han er fornøyd og vet hva han kommer hjem til. Anonymous poster hash: 97a24...490
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå