AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #1 Skrevet 6. august 2013 Går det greit å lære hunden å drikke av en slik flaske som er beregnet på kaniner? Eller er det noen som har forslag til andre løsninger som gjør at hunden har fritt tilgang til vann når det står i bur (uten for mye søl). Dette er ikke en diskusjon for eller imot bur! Anonymous poster hash: 21206...366
Tussilago_2 Skrevet 6. august 2013 #2 Skrevet 6. august 2013 Hva med en skål slik som denne? http://www.tamhunden.com/products/anti-skvulp-vannskl Vet den selges i forskjellige varianter i dyrebutikker... 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #3 Skrevet 6. august 2013 Klarer ikke dy meg. Nok et glimrende eksempel på at hunder snart er burdyr på lik linje som kaniner og spørsmålet bekrefter det. Dessverre for hundene. Anonymous poster hash: 3bdb4...3c9 3
Nebel86 Skrevet 6. august 2013 #4 Skrevet 6. august 2013 (endret) Klarer ikke dy meg. Nok et glimrende eksempel på at hunder snart er burdyr på lik linje som kaniner og spørsmålet bekrefter det. Dessverre for hundene. Anonymous poster hash: 3bdb4...3c9 Første som slo meg også. I tillegg til drikkeflaske med nippel, så er det en god idè å anskaffe et løpehjul også, slik at hunden ikke blir sittende passiv, selv om rovdyr elsker sin "trygge lille hule" som de hidyrene de er. Husk å la den løpe litt løs i stua et par timer om dagen, og pass på at den ikke gnager over ledninger... Endret 6. august 2013 av Nebel86 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #5 Skrevet 6. august 2013 Er jo mulig det handler om en lang biltur da. Anonymous poster hash: d0095...4a5 1
Gjest Murica Skrevet 6. august 2013 #6 Skrevet 6. august 2013 Første som slo meg også. I tillegg til drikkeflaske med nippel, så er det en god idè å anskaffe et løpehjul også, slik at hunden ikke blir sittende passiv, selv om rovdyr elsker sin "trygge lille hule" som de hidyrene de er. Husk å la den løpe litt løs i stua et par timer om dagen, og pass på at den ikke gnager over ledninger... Jeg har brukt drikkeflaske til hunden når vi reiser på biltur eller i fly, for han nekter plent å drikke fra skål når vannet skvulper. 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #7 Skrevet 6. august 2013 Den skåla var smart ja. Takk for tips. Rart det ikke skal være mulig å stille et enkelt spørsmål uten at folk skal blande inn noe som ikke har med saken å gjøre! Anonymous poster hash: 21206...366
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå