Gjest Gjest Skrevet 6. august 2013 #1 Skrevet 6. august 2013 Ja jeg har en kjæreste, men har bor ikke her han bor i Irak. Ikke at det kan forklare alt av det, men ja jeg tror han er mentalt syk han har truet med å drepe seg selv og meg.Og sier at familien hans kommer til å drepe meg å hvis jeg prøver å ødelegge livet hans.Det vil si, han jobber og han er redd for at jeg skal gjøre han deprimert når vi krangler og at han vil miste jobben, på grunn av æren hans. Jeg er livredd for tiden, dette går hardt inn på meg, jeg er heldigvis langt i fra han nå jeg er i Norge, han i Irak. Jeg vil ikke dra og besøke han nå, jeg tar ikke sjansen på å bli drept jeg er livredd han og i være i samme rom som han. Jeg har sett han sint før, og det skremte meg, han så litt gal ut. Jeg vet hva jeg bør gjøre.Jeg burde sagt fra til familien hans hva han sier, men han sier til meg at de vil ikke ha noen meldinger fra meg, så er redd det ikke vil hjelpe. Jeg trengte bare å få dette ut. Han har tilsammen truet meg 3 ganger på livet.
Lady Skrevet 6. august 2013 #2 Skrevet 6. august 2013 Annmeld han! Oppsøk hjelp på krisesenteret. Snakk med politiet. Flytt ut, og skaff deg hemmelig adresse. Bedre å være for forsiktig, enn å ta sjanser. Vet ikke hva mer jeg skal si, er ingen ekspert. Du må hvertfall oppsøke hjelp. Ikke håndter dette alene. Send meg pm, hvis du vil snakke. Håper du får god hjelp. Du kan ikke ha det sånn. Ingen skal måtte gå rundt å være redd. 7
QueenOfTheSidewalk Skrevet 6. august 2013 #3 Skrevet 6. august 2013 Kutt kontakten med han og blokker han. 1
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2013 #4 Skrevet 6. august 2013 Han bor i Irak, jeg er trygg her i norge jeg trenger ikke flytte ut herifra.hvem skal jeg anmelde til ? politiet i Norge når han bor i Irak ?
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2013 #5 Skrevet 6. august 2013 Han har aldri vært i Norge og vi har aldri bodd sammen her.
Gjest x Skrevet 6. august 2013 #7 Skrevet 6. august 2013 Kutt all kontakt, sperr gammelt nummer, få nytt nummer, fjern all info om deg på 1881. På face og andre kontoer- slett han/sperr han. Ekkelt men nødvendig. Ikke kast bort mer tid på en som truer med selvmord.
Gjest Snyltefluen Skrevet 6. august 2013 #8 Skrevet 6. august 2013 Han har aldri vært i Norge og vi har aldri bodd sammen her. Hvordan møttes dere da?
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #9 Skrevet 6. august 2013 Gjør det slutt. Bryt kontakt. Han bor i Irak, med familie og jobb, og så lenge dere ikke er gift, så har du jo full mulighet til å gjøre det slutt. Er ikke som om han bor gaten opp forbi deg og kan komme når som helst? OM han er gal nok til å komme til Norge etter du har gjort det slutt, så anmelder du han. Blir litt feil å sitte og være redd for livet sitt, samtidig som du forblir i et forhold med han, når han faktisk bor en HELT annen plass. Da velger du det jo faktisk selv. Anonymous poster hash: 287e8...f1f 2
Version 2.0 Skrevet 6. august 2013 #10 Skrevet 6. august 2013 Jesus. Er jo bare å kutte kontakten med han. Han sitter jo stuck i Iran og dere har kanskje ikke møttes særlig mange ganger heller, kanskje ikke i det hele tatt? Nei, dette ble litt sært. 1
Gjest Snyltefluen Skrevet 6. august 2013 #11 Skrevet 6. august 2013 Jesus. Er jo bare å kutte kontakten med han. Han sitter jo stuck i Iran og dere har kanskje ikke møttes særlig mange ganger heller, kanskje ikke i det hele tatt? Nei, dette ble litt sært. Med mindre han har bekjente i det irakiske miljøet, da.
Version 2.0 Skrevet 6. august 2013 #13 Skrevet 6. august 2013 Med mindre han har bekjente i det irakiske miljøet, da. Jeg tipper de har møttes på nett og er avstandskjærester slash nettkjærester. Dersom hun faktisk føler seg truet og tror han kommer til å arrangere drap, så må hun jo bare gå til politiet å se hva de tenker om saken. 1
Gjest Snyltefluen Skrevet 6. august 2013 #14 Skrevet 6. august 2013 Jeg tipper de har møttes på nett og er avstandskjærester slash nettkjærester. Dersom hun faktisk føler seg truet og tror han kommer til å arrangere drap, så må hun jo bare gå til politiet å se hva de tenker om saken. Nå kommer jeg nok til å høres veldig dum ut: Hvorfor velge en mann bosatt i et krigsherjet land, som man har liten mulighet til å faktisk treffe?
Version 2.0 Skrevet 6. august 2013 #15 Skrevet 6. august 2013 Nå kommer jeg nok til å høres veldig dum ut: Hvorfor velge en mann bosatt i et krigsherjet land, som man har liten mulighet til å faktisk treffe? Hvorfor skriver mange kvinner verden over, kjærlighetsbrev til ABB? Eksempel satt på spissen, men noen kvinner (og menn) har veldig ulogiske preferanser.
Gjest Snyltefluen Skrevet 6. august 2013 #16 Skrevet 6. august 2013 Hvorfor skriver mange kvinner verden over, kjærlighetsbrev til ABB? Eksempel satt på spissen, men noen kvinner (og menn) har veldig ulogiske preferanser. Det er vel muligens tanken om at de umulig kan greie å finne noe bedre, så man er liksom "trygg"
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #17 Skrevet 6. august 2013 Anmeld han til politiet her i Norge og forsøk å snakke med den irakiske ambassaden/konsulatet. Får du trusselbrev. Ta disse med til politiet. Ringer han og truer deg, forsøk å gjør opptak av samtalen og ta dette med til politiet. Det samme gjør du hvis det er sms du mottar. Flytt til en annen by/bygd Få deg hemmelig adresse og tlfnr Få deg en voldsalarm hos politiet. Dette er mine råd. Anonymous poster hash: 9f265...8da
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2013 #18 Skrevet 6. august 2013 Ja jeg møtte han på internett. Jeg har besøkt han 5 ganger til sammen, jeg har besøkt han i landet han bor i. Han sa en gang, når han var sint, at hvis gjenforeningsvisumet mellom meg og han ble avvist av UDI og kommer med forklaringer om masse regler vil han drepe meg og seg sa han og sette fyr på seg selv. Jeg har snakket med han om dette, han sier at han ikke kan drepe en flue en gang, men jeg stoler ikke helt på at han ikke kan skade meg.
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2013 #19 Skrevet 6. august 2013 Det var bare ord sa han, men jeg mener, kan jeg stole på det. Jeg vet han har selvmorstanker og sier han vil drepe seg av og til når han er deprimert, jeg har bedt han gå til sykehus for behandling. Sist han møtte der, ville de egentlig behandler han der men han ville ikke. Hva er egentlig poenget med å anmelde en trussel her i Norge, når han bor der ? og han har aldri vært her.
Neket Skrevet 6. august 2013 #20 Skrevet 6. august 2013 Hvorfor ta det som en trussel når han ikke engang er her eller kan komme hit? Kutt kontakten og trekk søknaden. Jeg hadde ikke giddet å bli redd om noen sa de skulle kjøre over og drepe meg om de aldri har kjørt bil, ikke kan kjøre bil og ikke har tilgang på bil. Men han er flink, som greier å manipulere deg så voldsomt etter fem møter, fra tusenvis av mil unna. Kanskje du burde oppsøke en psykolog, eller snakke med den du kanskje allerede har om dette? 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå