AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #1 Skrevet 6. august 2013 Har vært med en jente i ca. 3-4 mnd nå. Vi er vel ikke offisiell, men er enige i å være eksklusive. Hun er nå hjemme hos foreldrene sine i sommer. Har vært der 3-4 uker og skal være der 3 uker til. I denne tiden har jeg vært mye med en annen jente. Vi ser på film hjemme hos meg, trener sammen, lager mat sammen og går ut på byen sammen. Er sammen kanskje 2-3 ganger i uka. Hun har blitt en god venn. Problemet er vel at hun er interessert i meg. Har sagt det rett ut, liker å sitte helt inntil meg når vi ser film og kysset meg på byen i fylla for noen uker siden. Jeg trakk meg raskt unna og sa jeg ikke kunne gjøre noe slikt. Jeg liker å henge med henne. Hun er snill, morsom, pen og vi har det moro sammen. Jeg liker henne svært godt, men ville aldri vært utro. Jeg har nevnt henne til "dama", men ikke fortalt henne hvor mye vi har vært sammen i sommer. Så hva synes jenter her inne om dette? Hvis du var dama i dette forholdet; ville du synes det var helt greit eller galt? Selv synes jeg ikke jeg gjør noe galt, men ser at andre kanskje vil oppfatte det på en annen måte. Anonymous poster hash: 94d6c...61a
Kjempeliten Skrevet 6. august 2013 #2 Skrevet 6. august 2013 Min kjæreste nekter jeg ikke å henge med folk. Jeg stoler på han. Så for min del er det greit.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #3 Skrevet 6. august 2013 Med tanke på at du ikke er 100 % ærlig mot "dama di", og at jente nr 2 liker deg, synes jeg du skal holde deg langt unna. Av erfaring så kommer du til å være utro Anonymous poster hash: 5924e...e46 21
Gjest Me Skrevet 6. august 2013 #4 Skrevet 6. august 2013 Hva hadde du syntes selv? Om du og dama di hadde byttet plass i denne historien din. Hadde det vært greit for deg?
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #5 Skrevet 6. august 2013 Viss du hadde synes det var greit om hun hang med en gutt på samme måte er det i orden. Jeg hadde aldri funnet meg i det. Anonymous poster hash: fa5ac...96d 10
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #6 Skrevet 6. august 2013 Og bare det at du nevner at hun er pen i grunnene til at du liker å være med henne gjør at varsellampene lyser. Tydelig at du liker bekreftelsen det gir deg å tilbringe tid med henne. Anonymous poster hash: fa5ac...96d 19
Enilorac Skrevet 6. august 2013 #7 Skrevet 6. august 2013 Da burde du nok kutte ut hun som er på ferie. Du liker henne ikke godt nok til å vente til hun kommer hjem for å få oppmerksomhet fra en jente. Høres ut som du og denne nye venninnen holder på og snart er kjærester, dette er ikke bare vennskapelig. Vil du beholde hun som er på ferie slutter å treffe denne venninnen på de måtene dere treffes nå. Rimelig sikker på at "kjæresten" din hadde tatt dette som utroskap om hun plutselig fikk vite at dere gjorde alt dette sammen. 6
MissEi Skrevet 6. august 2013 #8 Skrevet 6. august 2013 Så leng du forteller alt til kjæresten din mener jeg det er iorden,men i ikke fortelle henne hvor mye dere er sammen er grunn nok til å kutte ut venninna di dersom du ikke greier å være ærlig 2
stripen Skrevet 6. august 2013 #9 Skrevet 6. august 2013 Du sier du liker henne svært godt, men aldri ville vært utro. Jeg vil si det er feil når du sier at du liker henne, og at du henger så mye med henne. Det eneste som holder deg tilbake er egentlig det at du ikke vil ha et utrostempel. Å gå bak ryggen på den man er i et forhold med uten å gjøre noe fysisk gjør det ikke mindre galt, så lenge følelsene dine er der. Jeg hadde gjort det slutt med den nåværende kjæresten (for hennes del), siden det virker som om du heller vil være med den andre jenta. 6
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #10 Skrevet 6. august 2013 Så leng du forteller alt til kjæresten din mener jeg det er iorden,men i ikke fortelle henne hvor mye dere er sammen er grunn nok til å kutte ut venninna di dersom du ikke greier å være ærlig /ts Jeg skjuler ingenting. Dersom dama spør meg hva jeg har gjort, så svarer jeg. Men jeg forteller ikke alt jeg har gjort heller; ser ingen grunn til å fortelle henne hva jeg gjør hver dag mens hun er på ferie. Det er ikke fordi jeg skjuler noe, men fordi jeg ser ikke hvorfor jeg skal fortelle absolutt alt. Selv om vi er sammen, har jeg mitt eget liv. Jeg forventer heller ikke å vite absolutt alt hun gjør hjemme på ferie. Anonymous poster hash: 7f018...0a3
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #11 Skrevet 6. august 2013 /ts Nei, jeg ville aldri vært utro. Dersom jeg ville det, hadde jeg allerede vært det. Kunne hatt sex med henne når som helst og ingen ville ha funnet ut av det. Men jeg gjør ikke det. Hvorfor har det noe å si at jeg liker henne (venninnen)? Hadde det vært ok dersom jeg ikke synes hun var attraktiv? Anonymous poster hash: 7f018...0a3
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #12 Skrevet 6. august 2013 /ts Jeg skjuler ingenting. Dersom dama spør meg hva jeg har gjort, så svarer jeg. Men jeg forteller ikke alt jeg har gjort heller; ser ingen grunn til å fortelle henne hva jeg gjør hver dag mens hun er på ferie. Det er ikke fordi jeg skjuler noe, men fordi jeg ser ikke hvorfor jeg skal fortelle absolutt alt. Selv om vi er sammen, har jeg mitt eget liv. Jeg forventer heller ikke å vite absolutt alt hun gjør hjemme på ferie.Anonymous poster hash: 7f018...0a3 Da er det sikkert greit for deg om hun puler nabogutten.Anonymous poster hash: 3e84e...d61 6
MissEi Skrevet 6. august 2013 #13 Skrevet 6. august 2013 /ts Jeg skjuler ingenting. Dersom dama spør meg hva jeg har gjort, så svarer jeg. Men jeg forteller ikke alt jeg har gjort heller; ser ingen grunn til å fortelle henne hva jeg gjør hver dag mens hun er på ferie. Det er ikke fordi jeg skjuler noe, men fordi jeg ser ikke hvorfor jeg skal fortelle absolutt alt. Selv om vi er sammen, har jeg mitt eget liv. Jeg forventer heller ikke å vite absolutt alt hun gjør hjemme på ferie. Anonymous poster hash: 7f018...0a3 Å dersom hu hører/finner ut av det selv så står du der med fingen i rompa.. Da lurer hun jo på hvorfor du ikke har fortalt det. Er bare snakk om å være åpen. Hadde det vært min kjærest kunne han vært med henne så mye han ville men dersom han ikke fortalte at 1. Hun er forelsket i han og 2. Hun har kysset han Ville jeg blitt forbannet, da har man ikke et ærlig forhold 3
MissEi Skrevet 6. august 2013 #14 Skrevet 6. august 2013 Da er det sikkert greit for deg om hun puler nabogutten.Anonymous poster hash: 3e84e...d61 Haha fantastisk, men så lenge han ikke spør er det greit 3
pinar Skrevet 6. august 2013 #15 Skrevet 6. august 2013 Jeg tenker nei. Og bare det at du ikke forteller hvor mye dere faktisk henger viser at du kanskje føler eller vet du gjør noe galt.. 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #16 Skrevet 6. august 2013 Å dersom hu hører/finner ut av det selv så står du der med fingen i rompa.. Da lurer hun jo på hvorfor du ikke har fortalt det. Er bare snakk om å være åpen. Hadde det vært min kjærest kunne han vært med henne så mye han ville men dersom han ikke fortalte at 1. Hun er forelsket i han og 2. Hun har kysset han Ville jeg blitt forbannet, da har man ikke et ærlig forhold /ts Kysset forteller jeg ikke om. Det blir kun bråk da og ingenting skjedde jo egentlig. Så ser ingen grunn til å lage trøbbel eller såre dama. For hun vil feiltolke hele situasjonen. Men dama vet at hun venninnen min liker meg. Det har jeg sagt. Men det skal vel også sies at jeg forteller henne at alle mine venninner og jenter vil ha meg... :D Anonymous poster hash: 7f018...0a3
Rosa Sitron Skrevet 6. august 2013 #17 Skrevet 6. august 2013 Jeg syntes ikke det er greit at du henger med denne andre når hun liker deg. Hadde hun ikke gjort det hadde det ikke vært noe å snakke om. Iallfall så lenge man er helt ærlig. 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 6. august 2013 #18 Skrevet 6. august 2013 Jeg kan garantere deg at dette blir krøll. Hun du tilbringer tid med nå, betatt av deg. Du skal ikke undervurdere hva hun kan gjøre for å få det slutt mellom dere. Hvis hun skulle se at den andre jenta er den eneste hindringen for at du skal bli sammen med henne. Hun du er sammen med nå, kan finne ut nøyaktig hvordan og hvor mye tid dere tilbringer sammen. Om hun da oppdager at du har holdt tilbake sannheten, som f.eks at venninna di er betatt av deg, kan det hende hun ikke stoler på deg igjen. 4
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #19 Skrevet 6. august 2013 /ts Kysset forteller jeg ikke om. Det blir kun bråk da og ingenting skjedde jo egentlig. Så ser ingen grunn til å lage trøbbel eller såre dama. For hun vil feiltolke hele situasjonen. Men dama vet at hun venninnen min liker meg. Det har jeg sagt. Men det skal vel også sies at jeg forteller henne at alle mine venninner og jenter vil ha meg... :D Anonymous poster hash: 7f018...0a3 Du er ikke klar for en kjæreste. Det er ikke bra å henge med folk som er interessert i deg. Hverken for deg, kjæresten din eller den som er interessert. At du ikke forstår dette er ikke bra. Du vil tydeligvis ikke høre på andres mening med tanke på at alle som har svart sier at du gjør noe feil. Anonymous poster hash: fa5ac...96d 4
AnonymBruker 42 Skrevet 6. august 2013 #20 Skrevet 6. august 2013 Når du ikke kan fortelle henne alt, så ligger det vel litt i kortene at du tror dette ikke vil bli så veldig godt mottatt... Fortelle henne hele greia, så finner du ut om det er greit eller ei... Forsåvidt synes jeg du skal vurdere om du synes det hadde vært greit at jenta din hang med en gutt som kysset henne og var ganske så "på". 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå