Gjest Cevita Skrevet 6. august 2013 #1 Skrevet 6. august 2013 På lørdag vant jeg p4 Cashlåt, og det var egentlig utrolig greit siden det er en uke til lønning, og kontoen er ganske tom... Men ingen tusenlapp har kommet enda. Sånne ting tar jo sikkert litt tid, men er det noen av dere som har vunnet dette og husker ca hvor lang tid det tok før pengene var på konto?
Gjest Snuppeluren Skrevet 6. august 2013 #2 Skrevet 6. august 2013 På lørdag vant jeg p4 Cashlåt, og det var egentlig utrolig greit siden det er en uke til lønning, og kontoen er ganske tom... Men ingen tusenlapp har kommet enda. Sånne ting tar jo sikkert litt tid, men er det noen av dere som har vunnet dette og husker ca hvor lang tid det tok før pengene var på konto? Ringte de deg opp eller tok kontakt på annen måte etterpå? Jeg vant i fjor sommer, men hørte ikke noe mer. Etter to-tre måneder (jeg ville ikke virke desperat) tok jeg kontakt. Da hadde det skjedd en glipp, selvfølgelig skulle pengene ha kommet mye raskere. Forstod som at de omtrent overfører "kontinuerlig"..
Gjest Cevita Skrevet 6. august 2013 #3 Skrevet 6. august 2013 (endret) De ringte og ba om kontonr med en gang ja. Endret 6. august 2013 av Siennna
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #4 Skrevet 6. august 2013 De overfører så raskt som mulig, men om sommeren er det litt kaotisk siden folk er på ferie. Send en e-post og si at du bare vil forsikre deg om at de oppfattet kontonummer korrekt. Anonymous poster hash: 6fa81...cce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå