Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I dag skjedde det igjen, som så mange andre ganger. Jeg og samboer lå i senga og våknet, bikkja hopper opp for å få litt kos, og replikkstømmen starter fra samboer: "Du er så fin, du er verdens vakreste, du er så nydelig, ikke sant hun er nydelig? Du er den peneste jenta i hele verden, ja du er så utrolig pen", snur seg mot meg og sier: "ja jeg snakker til hunden altså" før han fortsetter med å godnakke med hunden.

Det er jo sikkert utrolig tragisk, men jeg blir faktisk ganske lei meg når han holder på sånn. Spesielt den der "ja jeg snakker til hunden altså" såra meg. Noe han tolka som at jeg var sur, noe som ikke gjorde stemningen noe bedre.

Hadde jeg i det minste fått noen komplimenter innimellom så hadde det kanskje vært greit, men det tror jeg ikke jeg har fått på noen år. Det er alltid bikkja vår...

Jeg får rett og slett utrolig dårlig selvtillit av dette. Er det noen av dere andre som har vært borte i noe lignende? Hva gjorde dere da isåfall?

Anonymous poster hash: 4f8b0...b87
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan er han mot deg ellers da? Hørtes ikke spesielt sjarmerende ut..

AnonymBruker
Skrevet

kjenner meg igjen :) hunden fikk maaaasse kos og dulling når han kom hjem, å jeg fikk så vidt et hei. tok det opp med han, å da fikk jeg tilbake: "er ikke alltid jeg orker å snakke med noen når jeg kommer hjem da å er sliten"

sliten ja, løp rundt på jordet med hunden som om han hadde sovet i mange år.

vel... gikk ikke lenge det :)

du må bare prøve å ta det opp med han. det er den eneste løsningen :) enten skjønner han at han er litt dum, eller så finner du ut av hva slags mann han er :)

Anonymous poster hash: 5c647...3ff
AnonymBruker
Skrevet

Åh dette vet jeg alt om. Jævla hunder og deres patetiske hundeeiere!!! Kjæresten har hund, et stort beist som sikler og stinker. Den sover i sengen med han/oss, fiser og sleiker seg høylydt mellom beina natta igjennom, ligger bokstavelig oppå han og tvinger deg imellom oss, bjeffer og blir aggressiv når vi kysser . Men kjæresten prater baby-språk og duller med den, og er riktig så fornøyd innerst inne merker jeg, at han blir dyrket .

Hadde jeg bare visst på forhånd hvor gærne noen hundefolk kan være, har rotet meg godt inn i dette forholdet, men snart er det faktisk- fuck it!!!

Anonymous poster hash: 28c2b...caf

Skrevet

er du sammen med eksen min? Innså til slutt at eksen min var glad i meg, men råforelska i bikkja omtrent.

Gjest Gunfreak
Skrevet

Åh dette vet jeg alt om. Jævla hunder og deres patetiske hundeeiere!!! Kjæresten har hund, et stort beist som sikler og stinker. Den sover i sengen med han/oss, fiser og sleiker seg høylydt mellom beina natta igjennom, ligger bokstavelig oppå han og tvinger deg imellom oss, bjeffer og blir aggressiv når vi kysser . Men kjæresten prater baby-språk og duller med den, og er riktig så fornøyd innerst inne merker jeg, at han blir dyrket .

Hadde jeg bare visst på forhånd hvor gærne noen hundefolk kan være, har rotet meg godt inn i dette forholdet, men snart er det faktisk- fuck it!!!

Anonymous poster hash: 28c2b...caf

Du er bare sur fordi han er mer glad i huden enn deg, noe som sant nok ikke er en bra start på et forhold, men slik er det. Med tanke på at hunder lever 10-15 år, mens de fleste forhold nå om dagen varer 2-4, så er det kanskje ikke så rart noen er mer glad i hunden sin enn kjæresten.

Tipset er å ikke få hund før dere begge er sammen, han han/hun hund før dere blir sammen, vil du aldri kunne utkonkurere den,

• Liker 1
Skrevet

kjenner meg igjen :) hunden fikk maaaasse kos og dulling når han kom hjem, å jeg fikk så vidt et hei. tok det opp med han, å da fikk jeg tilbake: "er ikke alltid jeg orker å snakke med noen når jeg kommer hjem da å er sliten" sliten ja, løp rundt på jordet med hunden som om han hadde sovet i mange år. vel... gikk ikke lenge det :) du må bare prøve å ta det opp med han. det er den eneste løsningen :) enten skjønner han at han er litt dum, eller så finner du ut av hva slags mann han er :)Anonymous poster hash: 5c647...3ff

Vel, hunder må ha mosjon og lek uansett hvor sliten han er. Det er bra han prioriterer hunden selv om hsn er sliten

Skrevet

husker en kveld, en av de siste, eksen og jeg ligger og knuller. Bikkja hopper opp i senga og jeg sier at hun ska gå ut, men eksen sier hun ska få bli. Jeg legger meg i sofaen sa jeg da, ok sa han. Game over.

AnonymBruker
Skrevet

Vel, hunder må ha mosjon og lek uansett hvor sliten han er. Det er bra han prioriterer hunden selv om hsn er sliten

ja klart det, men jeg mosjonerte hunden den tiden da jeg ikke hadde jobb og var hjemme. så hunden fikk MASSE turer og lek som trente hjernen og nesa.

han innrømte jo at han gikk ut med hunden fordi han ikke orket å være sosial. samme var det jo med broren hans, min nåværende eks kunne godt stå i timesvis å skravle med han. men så fort jeg prøvde å ta opp et tema så sukket han bare og spurte om vi ikke kunne ta det senere. så NEI det var ikke bare for at hunden skulle få luftet seg, han var bare en drittsekk. Men hunden var jo den lille engelen hans uansett, selv om den hunden til tider var ute av kontroll. noen skulle aldri hatt hund

Anonymous poster hash: 5c647...3ff

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner deg, TS, han burde kunne gi kosog kjærlige ord til begge :)

Jeg og samboeren skaffet oss hund sammen, og det skal soes at vi begynte å kose mer med den og mindre med hverandre. Men ikke så ekstremt at det har gått ut over forholdet. Mn må kunne kose med hverandre selv om man elsker hunden :)

Anonymous poster hash: 4c32e...7c2

Skrevet

Skjønnee han godt jeg. Er sånn med kattene mine.

• Liker 1
Gjest voffvoff
Skrevet

Jeg duller nok ti ganger mer med hunden enn med mannen. Det er ikke noe vondt ment, men hunden er alltid uskyldig, snill, kosete, søt og nydelig. Mannen er koselig han og, men til tider kan han være en dust sånn som alle andre. Engasjer deg i hundeholdet istedenfor å være bitter på en hund, det hjelper hvertfall ikke. Skal sies at mannen min får masse oppmerksomhet og at han også duller masse med hunden. Det beste jeg vet er når han koser og babysnakker med hunden for da vet jeg at han er en god mann som bryr seg om hunden min.

Engasjer deg i hunden så skal du se du vinner masse på det.

Gjest bustyvel
Skrevet

Altså, jeg kan sitte med bikkja på fanget og kalle han alt mulig søtt og at han er verdens fineste gutt, men nå tror jeg kanskje samboeren min bruker noe de samme frasene når han duller med bikkja, og jeg er iallefall sikker på en ting - jeg velger ikke bort drømmemannen min til fordel for bikkja, selv om jeg er kjempeglad i begge to. Tror det skulle blitt litt komisk om jeg la samboeren på ryggen på fanget mitt og kalte han "pusekatt" som jeg gjør med bikkja, fnis.

Gjest Gunfreak
Skrevet

Altså, jeg kan sitte med bikkja på fanget og kalle han alt mulig søtt og at han er verdens fineste gutt, men nå tror jeg kanskje samboeren min bruker noe de samme frasene når han duller med bikkja, og jeg er iallefall sikker på en ting - jeg velger ikke bort drømmemannen min til fordel for bikkja, selv om jeg er kjempeglad i begge to. Tror det skulle blitt litt komisk om jeg la samboeren på ryggen på fanget mitt og kalte han "pusekatt" som jeg gjør med bikkja, fnis.

Tenk om han vil du skal gjøre det da, kanskje det er hans hemmelige fantasi?

Gjest bustyvel
Skrevet

Tenk om han vil du skal gjøre det da, kanskje det er hans hemmelige fantasi?

Hvis det er det, Bud, så får du nesten si fra ;)

Skrevet

Jeg har dyr selv og snakker til de på den måten, men er helt enig i at det blir for mye av det gode. Typen min snakker også alltid så søtt og pent te hunden mens han i neste øyeblikk kikker stygt på meg om jeg prøver å si noe...

Det er HELT GREIT at han er snill og grei mot bikkja (og andre mennesker, gjelder de også), men det er totalt unødvendig å være gretten mot meg 3 sekunder etterpå!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...