AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #1 Skrevet 6. august 2013 Jeg trenger en sekk som jeg kan gå med på fjellet og når jeg sykler til og fra steder. Kjekt å få med seg god med drikke, et ekstra skift, en tjukk genser osv.... Har brukt sekker som har dårlig passform og er for små. Ønsker heller ikke å ha for stor sekk med meg også.... Pris spiller også en rolle. 'Og kanskje noe som tåler vær og vind ? Er mann og 186 høy Anonymous poster hash: be7e1...002
Gjest Gjest_Piiiip Skrevet 6. august 2013 #2 Skrevet 6. august 2013 Vi har denne Bergans Funger som fjell den Brukes til fjellturer, sykkelturer, strandturer etc )
Krokanrull Skrevet 9. august 2013 #3 Skrevet 9. august 2013 Eg, og flere eg kjenner, er veldig fornøgd med Osprey sine sekkar. Anbefaler dei på det sterkaste. Dei har flere ulike varianter (sommer/vinter/dagstur etc. etc.) og størrelser (både liter og rygglengde), så dersom du går i ein butikk og prøver eit par av dei på, finner du nok ein som passar for deg. Lykke til!
@Maja Skrevet 9. august 2013 #4 Skrevet 9. august 2013 Du bør prøve forskjellige sekker i butikken. Er lengde på rygg, og ikkje høgde som er avgjerande. Be om å få legge litt utstyr som veier litt oppi sekken i butikken, ca så mykje du tenker å ha med på tur, for å få prøvd med rett vekt. Er veldig individuelt korleis sekk som passer til forskjellige kropper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå