Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei alle sammen!

Jeg har ingen å snakke med, derfor skriver jeg.

Jeg mistet kontakten med min familie, på grunn av familieproblemer. Min far har alltid vært i utlandet når jeg var liten, jeg har alltid savnet han. Men han var opptatt av å være utro enn å forsørge sine barn. Min mor og vi barna gikk på sosial, det var ikke mye, hadde alltid lite mat hjemme, fikk aldri det vi ønsket oss. Det var tøft.

Jeg ble mobbet på skolen, men hadde ingen å komme hjem til å fortelle til. Mamma var ofte syk og stresset. og hun snakker ikke norsk. Jeg hadde ikke mange venner.

Når jeg ble 19, traff jeg en gutt på nettet, vi ble fort sammen, han dekket for farsrollen for meg. Han var voldlig, bannet, men jeg godtok alt siden jeg ikke ville være alene. Etter 3 forferdelige år kom jeg meg ut... MEN gikk rett i en helt lik forhold. Denne gangen var kjæresten min maktsyk, og veldig kontrollende. Men jeg så faresignalene tidlig, vi slo opp etter 1 år, og hadde 0 kontakt 6 mnd.

Det var i den perioden jeg gikk fra mine familie, og bodde for meg selv. Etter 6-7 mnd, får vi kontakt og han flytter inn!

Betaler ikke for seg, prøvd å snakke med han om det men ingenting skjer, etter ca 2 år får jeg han UT fra leiligheten. Nå vil han flytte inn igjen, men det skjer ikke.

Jeg har problemer med å stole på folk...

Vet ikke hvorfor jeg skriver her, men vil bare lette hjertet.

Anonymous poster hash: 5d6c4...f6d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes du er kjempesterk som fikk han ut av leilighet og er bestemt på at han ikke skal inn igjen. Du fortjener noen som elsker deg og respekterer deg.

:hug:

Anonymous poster hash: 22258...051
Gjest Svampebob1
Skrevet

Du må bare fortsette å lete og lete og lete til du finner noen du kan stole på.

I mellomtiden mens du leter, så prøv å gi deg selv det andre ikke gir deg.

Ikke gi opp!

Klem

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for alle svar:)

Hvor leter man? Jeg har ingen nettverk... er sjelden ute...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...