AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #1 Skrevet 6. august 2013 har sett flere dealer på grupvon jeg har hatt lyst til å benytte meg av, men er dette ett seriøst firma? eller er det mye svindel ? har noen her kjøpt produkter og reiser hos dem ?Anonymous poster hash: 645bf...805 Anonymous poster hash: 645bf...805
Notisblokk Skrevet 6. august 2013 #2 Skrevet 6. august 2013 Jeg har kjøpt mange produkter fra dem. Er bare fornøyd! Når det har vert forsinkelser har jeg sendt en Mail og fått et hyggelig svar tilbake. Alt har ordnet seg. Men jeg har ikke kjøpt reiser, så det vet jeg ingenting om
ninuska_ Skrevet 6. august 2013 #3 Skrevet 6. august 2013 Jeg har kjøpt frisørklipp, restaurantbesøk og lignende - og alltid vært fornøyd
Wonders Skrevet 6. august 2013 #4 Skrevet 6. august 2013 ja da, men se ann hvor de tilbyr deal. Noen steder er lugubre.
Anglofil Skrevet 6. august 2013 #5 Skrevet 6. august 2013 Har mye fra dem, både den norske, britiske og amerikanske siden. Ja, man kan komme over useriøse forhandlere, men jeg har vært stort sett fornøyd. Har kjøpt mange massasjetimer og frisørtimer gjennom dem, samt restaurantdealer. Har også kjøpt et par ting, har som regel gått helt fint. Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #6 Skrevet 8. august 2013 Groupon i seg selv har jeg ingen dårlig erfaring med. Men enkelte av firmaene som selger gjennom dem er av luguber kvalitet Rådet er at før du kjøper en deal så ta et kjapt søk på firmaet som tilbyr dealen. Er glad jeg gjorde det selv før en deal. Fikk opp en haug med negativ omtale av firmaet. Noen få positive, men de var alle skrevet i samme stil. Fikk derfor fornemmelsen av at det var firmaet selv som sto for dem Styrte unna akkurat den dealen. Anonymous poster hash: 6d964...e9b
Gjest Selket Skrevet 8. august 2013 #7 Skrevet 8. august 2013 Har faktisk ikke brukt groupon men jeg har brukt let's deal mye, og den kan anbefalles En gang ble jeg misfornøyd med dealen om thigts, syntes de så mye bedre på bildet enn det jeg har fått, og det var ingen problem sendte det tilbake og fikk pengene på konto. Ellers har jeg kjøpt mange dealer på tjenester og ting og er veldig fornøyd:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå