Gå til innhold

Sele til Chihuahua

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har akkurat fått en Chihuahua-valp og skal så smått begynne med båndtrening. Har erfaring med Pomeranian, men ikke med Chihuahua. Har noen anbefalinger til sele/bånd? Er det ellers noe spesielt jeg må tenke på med denne vakre skapningen? Alle råd og tips mottas med takk! :)

Anonymous poster hash: 4f72a...13f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husk at det er en hund og ikke en baby, begynn treningen i det små med en gang å kos dere masse sammen :).

Skrevet

Ta med valpen i dyrebutikken ,om dere kjøper der i fra .Da får dere sjekket med en gang at selen sitter godt

Gjest HappyWaffle
Skrevet

en chihuahua har vel ganske tynn pels og hud, vil anbefale en sele som er godt polstret med noe mykt inners for at det ikke skal gnage.

så bra at du tar selen seriøst da jeg har sett mange hunder som har sele som ikke passer i det hele tatt!! :)

Skrevet

Puppia har fine seler til småhunder. :)

Skrevet

Puppia er veldig gode til de små hundene. Bruker selv puppia til min Chihuahua. Ta med deg hunden til dyrebutikken, så hjelper de deg med type sele og størrelse :)

AnonymBruker
Skrevet

Husk at det er en hund og ikke en baby, begynn treningen i det små med en gang å kos dere masse sammen :).

Eh? Ts virker ikke akkurat som om hun tror noe annet.

Anonymous poster hash: d5b72...f91

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...