AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #1 Skrevet 6. august 2013 Jeg har sendt melding til en på facebook, via messanger og den er kun merket som sendt og ikke som lest. Andre meldinger står det "sett" og dato for det...På messenger står det nå at han var aktiv for 18 timer siden. Han står ikke som pålogget på facebook. Men jeg lurer.... betyr det at meldingen ikke er blitt lest i det hele tatt ? Om han slår av chattefunksjonen på fb og leser meldingen i innboksen, så burde jeg ha fått opp at den er "sett" ? Jeg får jo opp andre venner som jeg vet ofte slår av chattefunksjonen og der står det allikevel at de har vært aktiv. Jada, jeg må innse realiteten... han er en skjørtejeger, men det gjør litt vondt akkurat nå og kjenner jeg er litt hektet på om den siste meldingen faktisk er åpnet / lest. Tar vel noen uker, så er det glemt og sommeren er over, men er vanskelig å konsentrere seg på jobb merker jeg. ;-) ( I galskapens øyeblikk så måtte jeg laste ned et program for å sjekke om han hadde slettet med på facebook og det hadde han ikke. ) Fant ut at dette var mest et data spørsmål enn seksualitet, selv om det henger litt sammen her. Anonymous poster hash: 7e9c4...a80
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #2 Skrevet 6. august 2013 Jeg har sendt melding til en på facebook, via messanger og den er kun merket som sendt og ikke som lest. Andre meldinger står det "sett" og dato for det...På messenger står det nå at han var aktiv for 18 timer siden. Han står ikke som pålogget på facebook. Men jeg lurer.... betyr det at meldingen ikke er blitt lest i det hele tatt ? Om han slår av chattefunksjonen på fb og leser meldingen i innboksen, så burde jeg ha fått opp at den er "sett" ? Jeg får jo opp andre venner som jeg vet ofte slår av chattefunksjonen og der står det allikevel at de har vært aktiv. Jada, jeg må innse realiteten... han er en skjørtejeger, men det gjør litt vondt akkurat nå og kjenner jeg er litt hektet på om den siste meldingen faktisk er åpnet / lest. Tar vel noen uker, så er det glemt og sommeren er over, men er vanskelig å konsentrere seg på jobb merker jeg. ;-) ( I galskapens øyeblikk så måtte jeg laste ned et program for å sjekke om han hadde slettet med på facebook og det hadde han ikke. ) Fant ut at dette var mest et data spørsmål enn seksualitet, selv om det henger litt sammen her. Anonymous poster hash: 7e9c4...a80 Den kan være lest uten at det kommer opp, faktisk lettere den gjennom chattefunskjeonen uten at du får beskjed om at den er lest enn gjennom innboksen. Men hvorfor lastet du ett program for å se om dere var venner? Er du venn med han er han venn med deg. Bare å søke igjennom vennelisten din det =) Anonymous poster hash: cc02d...526
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #3 Skrevet 6. august 2013 Den kan være lest uten at det kommer opp, faktisk lettere den gjennom chattefunskjeonen uten at du får beskjed om at den er lest enn gjennom innboksen. Men hvorfor lastet du ett program for å se om dere var venner? Er du venn med han er han venn med deg. Bare å søke igjennom vennelisten din det =) Anonymous poster hash: cc02d...526 Trådstarter igjen... Jeg trodde ikke en ville automatisk forsvinne fra min venneliste om han slettet meg. Ja,ja... så da har han nok lest meldingen da.. Om jeg går inn på fb og ser hver som er pålogget der, så får jeg jo opp med grønn prikk de som er pålogget, eventuelt markert med mobil. Han kommer jo opp uten noen av delen, så da har han jo slått av... Men det at jeg får han opp i listen betyr det at han allikevel er aktiv på fb? Ja, jeg vet dette er helt idiotisk. Men nei... jeg skal holde meg unna, skal IKKE sende han flere meldinger. Får være visse grenser.. litt stolthet må jeg har igjen... Anonymous poster hash: 7e9c4...a80
Rosa Sitron Skrevet 6. august 2013 #4 Skrevet 6. august 2013 Trådstarter igjen... Jeg trodde ikke en ville automatisk forsvinne fra min venneliste om han slettet meg. Men det at jeg får han opp i listen betyr det at han allikevel er aktiv på fb?Anonymous poster hash: 7e9c4...a80 Det sånn jeg fant ut at broren min hadde slettet meg, vi var plutselig ikke venner lenger =) Det at han er i listen kan være fordi du har kontaktet han. Kjæresten min er i listen min hele tiden, men er veldig sjeldent logget på. Men er vel bedre for deg å gå videre om du ikke tror han er noe =)
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #5 Skrevet 6. august 2013 Det sånn jeg fant ut at broren min hadde slettet meg, vi var plutselig ikke venner lenger =) Det at han er i listen kan være fordi du har kontaktet han. Kjæresten min er i listen min hele tiden, men er veldig sjeldent logget på. Men er vel bedre for deg å gå videre om du ikke tror han er noe =) Trådstarter... Ja, han er vel i listen fordi jeg har hatt kontakt med han. Men det er rart at han ikke alltid er i listen, "innemellom" og da som avlogget det siste døgnet da. Ja,ja... er nok det beste å bare glemme hele greia. Siden dette var et avstands flørte forhold, så var jeg klar over at dette ville bli over på et visst tidspunkt. Men det kom veldig plutselig så det er nok litt såret stolhet ute og går her ja. Anonymous poster hash: 7e9c4...a80
Rosa Sitron Skrevet 6. august 2013 #6 Skrevet 6. august 2013 Trådstarter... Ja, han er vel i listen fordi jeg har hatt kontakt med han. Men det er rart at han ikke alltid er i listen, "innemellom" og da som avlogget det siste døgnet da. Ja,ja... er nok det beste å bare glemme hele greia. Siden dette var et avstands flørte forhold, så var jeg klar over at dette ville bli over på et visst tidspunkt. Men det kom veldig plutselig så det er nok litt såret stolhet ute og går her ja. Anonymous poster hash: 7e9c4...a80 Flørter er aldri lett. Sender deg en klem jeg
Pimp Skrevet 6. august 2013 #7 Skrevet 6. august 2013 Hei TS! Kjenner meg godt i det du skriver. Vet så godt om dette med såret stolthet. Vet også godt hvordan det er å vente i flere uker for at noen skal åpne en melding i chatten. Et godt tips: glem at du har sendt ham melding. Jeg måtte t.o.m. fjerne vedkommende fra både newsfeeden og "close friends" lista. Egentlig så er jo denne hele chat-driten på fb en jævlig drit! Klem
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #8 Skrevet 6. august 2013 Ikke helt ferdig med dette enda... nå tenker jeg at han har blokkert meg. Ja,ja... Kan jeg finne ut det? For om han har gjort det, så hadde han vel ikke fått meldinger fra meg i det hele tatt? Nei, ikke sendt han noe mer og ikke tenkt å gjøre det heller. Jeg kommer over dette også. Takk for klemmer. :-) Anonymous poster hash: 7e9c4...a80
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #9 Skrevet 6. august 2013 Hvis han ikke har grønn prikk eller hvis det står at han var aktiv for 18 timer siden så betyr jo det at han ikke har vært pålogget siden daaaaa Anonymous poster hash: bb44a...738
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #10 Skrevet 6. august 2013 Hvis han ikke har grønn prikk eller hvis det står at han var aktiv for 18 timer siden så betyr jo det at han ikke har vært pålogget siden daaaaa Anonymous poster hash: bb44a...738 Trådstarter her.... Ok... jeg trodde det var enten som du sier at han ikke har vært aktiv / pålogget. Eller... at han er aktiv, men at han har valgt å hake av for chatten for meg, sånn at jeg ikke ser at han er aktiv. Det siste tror jeg er det mest riktige.... Nå kjenner jeg han ikke sååå godt, men inntrykket er at dette er en mann som er mye pålogget på fb. Anonymous poster hash: 7e9c4...a80
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #11 Skrevet 6. august 2013 Trådstarter her.... Ok... jeg trodde det var enten som du sier at han ikke har vært aktiv / pålogget. Eller... at han er aktiv, men at han har valgt å hake av for chatten for meg, sånn at jeg ikke ser at han er aktiv. Det siste tror jeg er det mest riktige.... Nå kjenner jeg han ikke sååå godt, men inntrykket er at dette er en mann som er mye pålogget på fb. Anonymous poster hash: 7e9c4...a80 Hvordan skal man kunne hake av chatten for deg? Hvis han har skrudd av "chatten" så vil han jo være avskrudd for alle. Og da ville det vel heller ikke stått "aktiv for 18 timer siden". Anonymous poster hash: bb44a...738
Pimp Skrevet 6. august 2013 #12 Skrevet 6. august 2013 Hvordan skal man kunne hake av chatten for deg? Hvis han har skrudd av "chatten" så vil han jo være avskrudd for alle. Og da ville det vel heller ikke stått "aktiv for 18 timer siden". Anonymous poster hash: bb44a...738 Jeg har chatten aktiv kun for ca 20 mennesker. Resten ser meg som alltid avlogget. Kun de 20 ser meg med grønn prikk. Du går på advanced settings på en pc, og følger instruksjoner. Bare på pc, går ikke å gjøre det med telefon.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #13 Skrevet 6. august 2013 Stalker du da.. Huff Anonymous poster hash: 13965...269
EttaJ Skrevet 6. august 2013 #14 Skrevet 6. august 2013 Han har nok ikke blokkert deg for da hadde du ikke sett profilen hans i det hele tatt.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #15 Skrevet 7. august 2013 Trådstarter her.... Plutselig kom det opp på messanger at han var aktiv nå, uten at han var pålogget på chatten. Etter en stund forsvant det igjen og nå står det aktiv for 2 dager siden. Ikke så godt å forstå seg på, facebook altså. Ang, denne sjarmøren har jeg innsett at dette egentlig jo bare er tull, men, men.... Jeg lærer nå litt om FB.. Anonymous poster hash: 7e9c4...a80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå