Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

1. Får du den svære underjordiske kvisa som ikke vil vekk.

2. Du står å tripper, kl nermer seg daten - du har god tid. UBS. Neglelakken. UBS den ble ikke bra.

3. Og før du går, skal du helle vann opp i en flaske og skrur springen såpass nervøst og fort på at vannet spruter på deg.

4. Du klarer å snuble i dine egne ben på vei ut av bussen :-((

5. Du får mensen

6. Du får influensa

7. Du får enda en kvise

8. DU KLARTE Å SERIØST PROMPE I SENGA :(((((((((((((((((((( Å faaaaaaaaaaen jeg dør bare av å tenke på det enda..........faaaaaaaaaen.

Søren altså....håper ikke jeg er den eneste som føler at alt går i mot seg når man møter noen man liker :(

:grine:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ps, vet ikke om dette hører hjemme her eller på singel-rommet. Det får søren meg være opp til gud :fnise:

Skrevet

Det er alltid noe ugler i mosen når jeg treffer noen jeg liker også. De jeg liker gjør meg så vanvittig nervøs.

Kommer ikke på noe stort akkurat nå, men jeg har den der kvisa ja. Også kan man bli syk eller så skjer det noe annet gærnt.

AnonymBruker
Skrevet

Å, jeg får vondt i brystet og blir så flau når jeg tenker på at jeg også har sluppet en fis i starten av forholdet til meg og typen. Han ler seg i hjel av det nå (var skikkelig gentleman ang det lenge, hvor han ikke sa til meg at jeg faktisk hadde gjort det). Jeg blir så utrolig flau. :rodme:

Men det har da gått bra ;)

Han var da ikke så uskyldig heller. Han skulle jo tøffe seg, og sa og gjorde mye rare greier :fnise: Dessuten har han jo gjort det-vi-ikke-snakker-om selv nå ;)

Anonymous poster hash: 252a8...7a7
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ehm...sålenge du ikke slik som meg, klarte å prompe høylytt og illeluktende under sex, så tror jeg vi fint kan si du er safe enn så leng! ;-)

Vi hadde sex etter en deeel dates, doggy, og jammen klarte jeg å gjøre akkurat det som står ovenfor o.O

Er fremdeles sammen den dag i dag ;-)

Anonymous poster hash: 66e4e...e6d
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...