Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

er det noen som kan anbefale fronter til iphone 5 (hvit) fra ebay eller lignende med god kvalitet? Har sjekket litt på Internett og funnet ut at det lønner seg å skifte den selv, da det er så dyrt å få andre til å gjøre det. Men det virker ut til å mye falskt på ebay, og jeg er redd jeg bestiller noe som ikke passer, eller ikke har de komponentene som gjør at telefonen fungerer igjen etterpå.

Dersom noen har noen innspill ang dette hadde jeg satt stor pris på det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke gjør det, du mister garantien. har du sendt den inn? Du har jo forsikring osv...

Skrevet

ikke gjør det, du mister garantien. har du sendt den inn? Du har jo forsikring osv...

Hvilken garanti tenker du da på? Garantien som følger med telefonen kan vel ikke brukes når jeg har mistet telefonen i gulvet og knust den? Jeg har ikke idiotforsikring på den, og har heller ikke reiseforsikring som jeg kan prøve å få ny på. Så jeg ser på dette som min billigste løsning for å fortsatt kunne bruke telefonen. Takk for innspill :-)

Skrevet (endret)

Ettersom jeg har jobbet i Apple vet jeg nok om kunder som vil gjøre alt selv. Men gå i butikken med den. Eller nettstedet. Send den på rep.

Litt kjipt å ha Apple om du ikke har idiotforsikring, for å bruke dine egene ord. Hihihi. Du Må jo ikke si du slapp den... En knust skjerm kan byttes, men bare av Apple autoriserte forhandlere mot kvittering .

Endret av Wonders
Skrevet

Jeg presterte å drukne min første iPhone.

Gikk til eplehuset med den, fikk "ny" uten eske for 2200 kr.

Den var kjøpt på nettsiden til Apple.com.

Å begynne å åpne den ville jeg ikke gjort selv, dersom du ikke har erfaring med å plukke fra hverandre ting og sette dem sammen igjen!

• 2 måneder senere...
Skrevet

Hei, lønner seg å skifte selv. Det er mye fake ute og går på ebay. Men det er noen som driver med salg av skjermer i Norge også. Får med verktøy og en video fra youtube som forklarer hva du skal gjøre også, så du slipper å ødelegge hele iPhonen. En venn av meg bestilte herfra. De selger orginale skjermer.

Link: http://www.smartegadgets.no/categories/knustiphoneskjerm

• Liker 1
Skrevet

Hei, lønner seg å skifte selv. Det er mye fake ute og går på ebay. Men det er noen som driver med salg av skjermer i Norge også. Får med verktøy og en video fra youtube som forklarer hva du skal gjøre også, så du slipper å ødelegge hele iPhonen. En venn av meg bestilte herfra. De selger orginale skjermer.

Hvorfor kjøpe dyrt hos dere når det koster bare noen kr på ebay for akkurat det samme? Har sjekket og det er klin likt!

Anonymous poster hash: 5a3cf...22a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...