Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så lyst til å bruke clip on exstensions mens jeg sparer håret. har ett sett fra luxus hair og et med bølger fra rapunzel. Har sett instruksjonsvideor og syns "alle andre" som bruker det ser dritfine ut.

Nå har jeg knapt prøvd, men får ikke helt til teknikken - syns ikke mitt eget hår blander seg godt nok inn, men legger seg litt utenpå exstensionshåret..

Hadde sett for meg at dette var maks 10 minuttersopplegg hver morgen, noe jeg får inntrykk av via divesre blogger og nettsteder..

Så hva er triksene får å få til dette så det ser naturlig ut, og at man faktisk gidder/kan gjøre det hver morgen? Kan dere dele noen erfaringer/tips hadde jeg blitt superglad!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Øvelse gjør mester :)

Du finner en måte som funker best for deg etter vært, bare fortsett å sette på så får du det til. Prøv litt forskjellig. Jeg er ingen ekspert, men har blitt mye flinkere til å sette i extensionet enn det jeg var i begynnelsen.

Jeg ville gått for luxushair. De har mye hår i pakkene og clipsene er utrulig gode. Mange fine farger og god kvalitet. Har prøvd rapunzel sine også (med og uten krøller) og synes håret deres er mye tynnere og jeg liker ikke remsene like godt. De til luxushair passer perfekt.
Krøllene til rapunzel var heller ikke veldig fine synes jeg (men husk at det er min mening, andre kan mene noe annet) du kan jo uansett krølle det rette håret :)

Skrevet

Takk for svar! Får bare øve videre da!

Skrevet

dette er mitt tips og funker for meg: Begynn med lite hår i nakken og fest litt hår der.. så legger du over ett tynt lag med ditt eget hår før du fester ett nytt hårlag.. Når du tar litt tynnere rader av ditt eget hår så vil det blande seg bedre inn, enn at du ser slike hakk mellom ditt og det falske håret.

Et godt tips på å få det til å sitte godt, er å tuppere ditt eget hår litt først.. hvis du har veldig glatt hår, så kan du gjerne bruke litt hårspray der du fester det.

jeg ville prøvd å ikke legge løshåret så langt opp på hodebunnen, da vil det korte håret ditt bare ligge lett oppå det lange løshåret.. prøv gjerne å legge løshåret litt på skrå bakover hodet.. Prøv deg frem, så finner du en rask og fin måte som passer for deg til slutt :D

Lykke til :)

Skrevet

Har så lyst til å bruke clip on exstensions mens jeg sparer håret. har ett sett fra luxus hair og et med bølger fra rapunzel. Har sett instruksjonsvideor og syns "alle andre" som bruker det ser dritfine ut.

Nå har jeg knapt prøvd, men får ikke helt til teknikken - syns ikke mitt eget hår blander seg godt nok inn, men legger seg litt utenpå exstensionshåret..

Hadde sett for meg at dette var maks 10 minuttersopplegg hver morgen, noe jeg får inntrykk av via divesre blogger og nettsteder..

Så hva er triksene får å få til dette så det ser naturlig ut, og at man faktisk gidder/kan gjøre det hver morgen? Kan dere dele noen erfaringer/tips hadde jeg blitt superglad!

Du må gå til frisøren å skjære det slik at det blander seg bedre, er en fordel å ikke ha det så veldig mye lengre enn ditt eget.

Skrevet

Tusen takk for gode tips!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...