Gå til innhold

Haddeen liten flørt med en gift kvinne, nå skal hun gå fra mannen.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Regner med å få masse pepper her nå, men jeg har altså hatt en liten flørt med en gift kvinne. Egentlig var det hun som begynte å flørte med meg, og pen som hun var , ble jeg med på flørten. Det hele gikk litt vel fort for min del, og nå skal hun gå fra mannen . Det er ikke jeg klar for. Vært ungkar lenge , og vet ikke om en slik kvinne er noe jeg tør å satse på . Jeg trodde aldri hun faktisk kom til å gjøre det, selv om hun har sagt det til meg at hun kom til å satse på oss. Jeg ble litt med på den tanken også, fordi jeg trodde ikke det kom til å skje. Nå som hun har har bedt mannen om å flytte ut fra deres hus , forventer hun nesten at jeg flytter inne i dette store huset. Det har hun vel sagt rett ut. Jeg kan jo ikke trekke meg nå som hun er alene og siden jeg har vært med på alle planene. Dette går for fort til meg. Jeg er ikke noen direkte type, og det får jeg sannelig svi for nå. Jeg kan ikke tenke meg denne kvinnen som livspartner sånn helt ærlig på grunn av at hun kunne så lett gå fra mannen sin. Jeg er egentlig en ok mann, og føler at jeg nå bare må flytte inn i dette huset og bli hennes nye kjæreste. Det sier seg selv at jeg ikke kan gå nå. Jeg angrer så jeg blir sprø. ! Til pass for meg sikkert, men hva hadde dere gjort?

Anonymous poster hash: b5e61...22a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vær ærlig. Ja du kommer til å få så ørene flagrer, men det er det verdt i det lange løp.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

vis du ikke er med på det 100% så må du bare si det. det tjener dere begge på i det lange løp. det blir bare verre jo mer tid som har gått.

Anonymous poster hash: 59acc...6e0
  • Liker 3
Skrevet

Har du ikke lyst, flytter du ikke inn så enkelt er det!

De har nok andre problemer også, som feks at hun ikke får det hun trenger hjemme og går til andre. Kan nok hende hun får det bedre uten mannen (og han uten henne) uten at du flytter inn også.

• Liker 2
Gjest Margaritha
Skrevet

Du visste hva hennes planer for forholdet var og du ble med på det uten protest.

Du har latt henne gå fra mannen selv om du ikke vil ha henne, og du presenterer deg selv som offeret i historien!

Sjokkerende hvor uansvarlig og svakt du har håndtert denne situasjonen.

Hvis du har noe anstendighet setter du en stopper for det øyeblikkelig!

Gjest Radowan
Skrevet

Hun er voksen har selv ansvar for de valga hun tar i livet. Dessuten var det hun som var gift, ikke du.

Konklusjon: Hennes problem.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er egentlig en ok mann, og føler at jeg nå bare må flytte inn i dette huset og bli hennes nye kjæreste. Det sier seg selv at jeg ikke kan gå nå.

Vel, kjære deg: Hva faen?

Du har helt rett i at hva du skal gjøre her sier seg selv, men... Det som sier seg selv er at du selvsagt ikke skal flytte inn med henne. Du fortjener en smekk for å ha blitt med på noe sånt, men du skjønner da godt selv at du ikke skal starte et liv sammen med denne kvinnen bare fordi du føler du bør det på grunn av hennes samlivsbrudd. Det er en jævlig lei situasjon både du, hun og hennes mann har havnet i, men det er helt på trynet å engang vurdere å flytte inn med henne av den grunn.

Anonymous poster hash: 5d932...1a6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jaja, du vet ihvertfall på forhånd hvor lett den dama tar på forhold siden hun hadde samvittighet til å være utro mot mannen sin.

Det blir sikkert like lett for henne å være utro mot deg når den tid kommer....

Jeg sier som flere andre her, ikke flytt inn til henne hvis dette ikke er et forhold du vil satse på. Vær ærlig med henne.

Det kommer sikkert til å bli bråk, men hva er det i forhold til å flytte sammen med ei du egentlig ikke vil ha. Å er du riktig uheldig, blir det barn i forholdet også, da blir du enda mer bundet til henne...

Anonymous poster hash: baa8d...cf5
  • Liker 1
Skrevet

Du leker bare ikke med andre menneskers følelser. Sånt gjør man bare ikke!

Du har altså latt henne tro at du vil ha henne og hele pakka? Fy skam!

Ha litt selvrespekt og gjør det slutt!

Skrevet

Det kan tenkes at du bare var sparket hun trengte i ræva for å kaste ut en ubrukelig ektemann. Så det er ikke sikkert hun tar SÅ lett på det. Har de barn? I så fall er det jo en særdeles dårlig ide om du flytter rett inn (uansett om du vil eller ei).

Du er rett og slett bare nødt til å fortelle henne at du ikke er klar for dette.

• Liker 2
Skrevet

Det at de som har vært utro ikke er så attraktive for elskeren lenger når de er fri er helt vanlig. Det er svært få av utroskapsforholdene som varer særlig lenge. Ta det som en mann, si at du ikke er klar for å bo med henne og at du synes det går for fort fram.

Og når det gjelder henne: Til pass for henne at hun ikke får deg, hun som har vært utro mot mannen sin!

AnonymBruker
Skrevet

Oh my. Så lett som hun kunne gå fra mannen sin?

Er du seriøs? Setter du pekefinger mot henne - mens du selv er den du er? Bli voksen, det ser jeg begynner å bli på tide.

Anonymous poster hash: 66bb4...c8d
Skrevet

Jeg hadde i hvert fall aldri flyttet rett inn i en annen manns hus.

Man sparker ikke folk som ligger nede.

• Liker 4
Gjest Coolaid
Skrevet

Mann deg opp og lær noe til en annen gang.

Mann eller mus ? Ærlighet varer lengst :)

AnonymBruker
Skrevet

Trådstarter her. Ja, jeg er enig i at jeg har håndtert dette veldig barnslig og uansvarlig for mann i 30 åra. Saken er den at jeg fikk følelser for henne, ble faktisk forelsket , men trodde ikke hun kom til å gå fra mannen. Følelsene mine kjølnet ganske fort ettersom jeg så hvor lite det skulle til før hun gikk fra mannen. Og iallefall etter at jeg fikk høre av noen andre at hun har vært utro før også. Hun er så fryktelig intens denne kvinnen. Spør om ikke jeg skal fri til henne og at hun ønsker seg et barn med meg. Hun har nok merket at jegholder litt tilbake, men det gjør henen enda mer intens. Jeg setter litt spørsmålstegn til det hun sier, og har vel hele tiden følt at jeg er kun en som får henne til å gå fra et ekteskap som i følge hun ikke er annet enn to som bor sammen. Jeg vil ikke utgi meg for offeret her, for jeg har vært med på det. Var jo forelsket i henne i en stund, og er det vel litt enda, men jeg vil ikke ha henne som livspartner pga dette. Hvordan si det på en skånsom måte, for jeg er i ferd med å bli samboer her:-(

Skrevet

Klart du ikke skal flytte inn. Hun bør iallefall bo alene i ett år før hun skaffer seg ny samboer! Lære å stå på egne ben, ikke bare lene seg på en mann hele tiden.

Så uansett hva som har skjedd før, så bør du droppe å flytte inn, for hennes skyld.

Å så får du litt bedre tid å tenke over forholdet, om du virkelig vil dumpe henne, eller fortsette.

Skrevet

Klart du ikke skal flytte inn. Hun bør iallefall bo alene i ett år før hun skaffer seg ny samboer! Lære å stå på egne ben, ikke bare lene seg på en mann hele tiden.

Så uansett hva som har skjedd før, så bør du droppe å flytte inn, for hennes skyld.

Å så får du litt bedre tid å tenke over forholdet, om du virkelig vil dumpe henne, eller fortsette.

Denne typen kvinnfolk er så desperate at de hopper rett over til et eller annet mannfolk i så fall.

Fin test for TS forsåvidt; hvis han sier at han ønsker å ta det med ro og ikke flytte inn nå, og så se åssen hun reagerer på det.

Forsvinner hun da så er jo han samtidig kvitt hele problemet.

Og viser hun oppriktig interesse så bør det styrke hans tro på henne.

• Liker 3
Skrevet

Det at de som har vært utro ikke er så attraktive for elskeren lenger når de er fri er helt vanlig. Det er svært få av utroskapsforholdene som varer særlig lenge. Ta det som en mann, si at du ikke er klar for å bo med henne og at du synes det går for fort fram.

Og når det gjelder henne: Til pass for henne at hun ikke får deg, hun som har vært utro mot mannen sin!

Det var da voldsomt til bedrevitere i denne tråden.

Finnes det noe som helst statistikk som beviser det du sier her, eller bare tror du det er sånn?

Mange slike forhold overlever faktisk, men dette her var kanskje litt spesielt, da det ser ut til at de riktige følelsene ikke helt var tilstede, men kanskje bare en spenning som var da forholdet var ulovlig og helt uten forpliktelser.

Denne typen kvinnfolk er så desperate at de hopper rett over til et eller annet mannfolk i så fall.

Fin test for TS forsåvidt; hvis han sier at han ønsker å ta det med ro og ikke flytte inn nå, og så se åssen hun reagerer på det.

Forsvinner hun da så er jo han samtidig kvitt hele problemet.

Og viser hun oppriktig interesse så bør det styrke hans tro på henne.

Og dette vet du fordi...?

Det kan jo faktisk hende at hun virkelig er oppover ørene forelsket i TS.

Til TS: Nå er det virkelig på tide at du er ærlig med henne. Ikke bare delvis ærlig (at du vil ta det med ro litt), men helt ærlig (at du ikke ser for deg noe liv med henne. For når du ikke gjør det på dette stadiet i forholdet, så kommer du i hvert fall ikke til å gjøre det senere).

Det kommer til å bli katastrofe for alle parter (spesielt også om det er barn i bildet) om du bare gjør dette nå for å være "snill".

Kanskje kan hun redde forholdet til mannen sin også? Hun trenger ikke nødvendigvis være en uansvarlig dame som går så lett i fra mannen sin. Hun kan kanskje, som mange andre har opplevd i livet, være inne i en periode der hun rett og slett blir forelsket og besatt, og ikke klarer å se verdien i det livet hun har, gjerne i en hektisk og kjedelig hverdag, der alt annet virker så mye mer rosenrødt. Been there, done that...

Skrevet
"har vært med på alle planene" Er setningen som slår meg her. Har du det? har du sagt at du vil bo med henne, eller holdt dt med sex? Latet du som du virkelig var interessert i henne? Da fortjener du faktisk masse pepper.
Det er ingenting å gjøre, ts.
Du vil ikke være sammen med henne, hun er voksen og valgte å gå fra mannen sin selv og samtidig bli dumpet av elskeren, hun fortjener å være alene i det store huset. uff og uff.
  • Liker 1
Skrevet

Og dette vet du fordi...?

Det kan jo faktisk hende at hun virkelig er oppover ørene forelsket i TS.

Dette vet jeg fordi det åpenbart er flust med denne typen av kvinnfolk.

Og hvis du hadde lest resten av innlegget mitt så hadde du sett at jeg tok høyde for at hun kanskje ikke er ett av disse kvinnfolka.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...