Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som følge av hele åtte minutter jeg aldri vil få igjen, oppslukt av deres hjerterå kritikk av våre syrlig usaklige sakligheter rundt Sirkus Eriksen og deres berømte utbasuneringer på nett, tok jeg meg den frihet å lage en tråd hvor alle dere som føler for å kritisere deltakerne i Fotballfrue-tråden, kan få fritt spillerom. Her skal ikke vi Frue-fanatikere mase på dere, og på samme måte håper jeg at dere kan la Fotballfrue-tråden være i fred fremover også.

Kjør debatt! :)

Anonymous poster hash: 5fb99...575
  • Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syntes alle bare skal være venner jeg

Anonymous poster hash: 05274...acc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men hæ.. Er ikke den andre tråden en debatt? Tåler dere ikke andre synspunkt enn deres egne?

Anonymous poster hash: 4f368...a14
  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Da starter jeg med sjalusikortet: SJAAAAAALUUUUUEEEEE!!!

Anonymous poster hash: bee13...755
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men hæ.. Er ikke den andre tråden en debatt? Tåler dere ikke andre synspunkt enn deres egne?

Det er en debatt om Fotballfrue, det er korrekt. Denne tråden derimot er tilegnet de som vil dvele ved moralen til de som deltar! :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er en debatt om Fotballfrue, det er korrekt. Denne tråden derimot er tilegnet de som vil dvele ved moralen til de som deltar! :)

En debatt om fotballfrue, der folk har subjektive meninger som kan diskuteres regner jeg med? :) Altså kan de som synes enkelte kommer med usakligheter få lov å komme med sitt synspunkt?

AnonymBruker
Skrevet

Hvem diskuterer fotballfrua? Er det samme damene som sitter på lunsjrommet og baksnakker de som tilfeldigvis ikke er der? Og er det kun kvinner? Er alle sjalu?

Anonymous poster hash: 96e18...629
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Stikk det sjalusikortet opp i ræva!!!!!! NEI vi er IKKE sjalu! :slår:

Anonymous poster hash: fb7a1...60f
  • Liker 2
Gjest vilma2000
Skrevet

Stikk det sjalusikortet opp i ræva!!!!!! NEI vi er IKKE sjalu! :slår:

Anonymous poster hash: fb7a1...60f

Jeg tenker som så at hvis Caroline og han benkslitern trøster seg med at alle kommentarene kun er basert på sjalusi så får det bare være ass. Greit for meg liksom. Hadde de hatt selvinnsikt hadde de uansett ikke oppført seg slik som de gjør.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker som så at hvis Caroline og han benkslitern trøster seg med at alle kommentarene kun er basert på sjalusi så får det bare være ass. Greit for meg liksom. Hadde de hatt selvinnsikt hadde de uansett ikke oppført seg slik som de gjør.

Ja, herregud ass, det får bare være ass. Greit for meg også.. liksom.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvem diskuterer fotballfrua? Er det samme damene som sitter på lunsjrommet og baksnakker de som tilfeldigvis ikke er der? Og er det kun kvinner? Er alle sjalu?

De damene som slenger dritt om fotballfrua har nok ikke noe lunsj rom engang. De er nok overvektige sykmeldte navere med sosialangst, som får ut bitterheten sin på ett forum.

Anonymous poster hash: 62fe1...892

Skrevet

Syns det morsomste er når noen forsvarer fotballfrue, og den eneste responsen de får er "HEI VET DET ER DU LARS-KRISTIAN! DU ER SÅÅÅ GJENNOMSKUET" Jeg er også skeptisk til fruen og hvordan hun fremstiller det perfekte liv på bloggen, men noen inne på den tråden er ganske ville i sine spekulasjoner..

• Liker 1
Skrevet

De tipper over til koko mange av dem, og de klarer virkelig ikke å se det. Virker som om de er helt obsessed av fruen, og leser alt hun skriver med lupe for å finne noe å pirke på.

• Liker 2
Skrevet

Hva er gøy med en tråd der ingen motsier det du sier?
Skal du lage en separat tråd for hver side av debatten blir det fort fryktelig kjedelig.

AnonymBruker
Skrevet

De tipper over til koko mange av dem, og de klarer virkelig ikke å se det. Virker som om de er helt obsessed av fruen, og leser alt hun skriver med lupe for å finne noe å pirke på.

Ja, de siste sidene tar helt av. Og det går ihvertfall ikke an å påpeke det uten å bli beskyldt for å være Lars Kristian!

Skrevet

Og jeg skjønner ikke helt hvorfor folk hater på henne så mye? Hva er det hun gjør som er så fryktelig galt? Og hva er det som gjør henne så dum som folkene vil ha henne til?
Kan ikke noen peke meg til ett innlegg der hun er utrolig dum og der det hun gjør er så sinnsykt galt, at folka her ville hatet om datteren vokste opp til å bli sånn? Jeg ser faktisk ikke mye forskjell på henne og Kari Nordmann. Materalistisk, greit nok. Men hvor mange av folkene som klager på henne er ikke materalistisk og vil ha mer?
Jeg gikk inn på bloggen kun for å få en pekepinn av hva folk snakket om, så jeg så ikke veldig mange innlegg, og ikke henger jeg der til daglig heller, så kanskje jeg har gått glipp av noe.

Skrevet

Og det verste er alle som sier hun er ett så utrolig dårlig forbilde, og tenk alle ungjenter som leser hva hun skriver, mens de lirer av seg den ene stygge setingen etter den andre ang utseendet hennes, utseendet til mannen, og generell ond mobbing. Som om det er noe bedre for unge jenter å lese. Håper bare disse damene ikke har barn selv, for så mye bitterhet merkes.

AnonymBruker
Skrevet

Dere misforstår. Selvfølgelig er det greit å ha andre, motsatte meninger enn våre egne i en debatt. Hvis jeg sier "jeg synes fruen jobber for mye" så er du selvsagt velkommen til å skrive "nei, jeg synes hun har en normal arbeidsmengde". Hvis jeg skriver "jeg synes fruen jobber for mye" og du skriver "herregud, du er så jævli fæl! Drit i å ha en mening om jobben hennes, la henne jobbe så mye hun vil! Dust!" så er ikke det et annet synspunkt på det jeg diskuterer, det er et synspunkt på meg og min kommentar. Det er det denne tråden er ment for, at dere kan fortsette å "kaste dritt" om deltagerne, slik vi "kaster dritt" om frua.

Da starter jeg med sjalusikortet: SJAAAAAALUUUUUEEEEE!!!

Anonymous poster hash: bee13...755

Da-ah! Det er de som kritiserer kritikerne som er sjalu, fordi vi har evnen til å reflektere og stille spørsmålstegn, imens de er naive som sluker alt fruen sier! ;)

Og jeg skjønner ikke helt hvorfor folk hater på henne så mye? Hva er det hun gjør som er så fryktelig galt? Og hva er det som gjør henne så dum som folkene vil ha henne til?
Kan ikke noen peke meg til ett innlegg der hun er utrolig dum og der det hun gjør er så sinnsykt galt, at folka her ville hatet om datteren vokste opp til å bli sånn? Jeg ser faktisk ikke mye forskjell på henne og Kari Nordmann. Materalistisk, greit nok. Men hvor mange av folkene som klager på henne er ikke materalistisk og vil ha mer?
Jeg gikk inn på bloggen kun for å få en pekepinn av hva folk snakket om, så jeg så ikke veldig mange innlegg, og ikke henger jeg der til daglig heller, så kanskje jeg har gått glipp av noe.

Hun velger å ikke tro på evolusjon, samtidig som mannen og henne (hun eier da firmaet bak) har startet en blogg som driver med "grunnleggende folkeopplysning". De burde starte med seg selv. Bare et eksempel :)

Anonymous poster hash: 710f9...ae8
  • Liker 2
Skrevet

Dere misforstår. Selvfølgelig er det greit å ha andre, motsatte meninger enn våre egne i en debatt. Hvis jeg sier "jeg synes fruen jobber for mye" så er du selvsagt velkommen til å skrive "nei, jeg synes hun har en normal arbeidsmengde". Hvis jeg skriver "jeg synes fruen jobber for mye" og du skriver "herregud, du er så jævli fæl! Drit i å ha en mening om jobben hennes, la henne jobbe så mye hun vil! Dust!" så er ikke det et annet synspunkt på det jeg diskuterer, det er et synspunkt på meg og min kommentar. Det er det denne tråden er ment for, at dere kan fortsette å "kaste dritt" om deltagerne, slik vi "kaster dritt" om frua.

Da-ah! Det er de som kritiserer kritikerne som er sjalu, fordi vi har evnen til å reflektere og stille spørsmålstegn, imens de er naive som sluker alt fruen sier! ;)

Hun velger å ikke tro på evolusjon, samtidig som mannen og henne (hun eier da firmaet bak) har startet en blogg som driver med "grunnleggende folkeopplysning". De burde starte med seg selv. Bare et eksempel :)

Anonymous poster hash: 710f9...ae8

Da er hun religiøs da eller? Kan ikke tenke meg en annen grunn til at folk ikke skulle tro på evolusjon om de ikke var dypt religiøse. Om det er tilfelle så blir det feil å kalle henne dum, da har hun bare en sterk tro. Om hun ikke er religiøs, vel, jeg ble vel nødt til å se innlegget isåfall. For 500 år siden var alle helt sikre på at solen gikk rundt jorden, og Gallileo ble fengslet da han sa at "Nei, jorden går i bane rundt solen" Fakta forandrer seg med tidene, kanskje 500 år fra nå vil folk se tilbake og tenke "herregud, de som trodde på evulosjon. DE var dumme de" Det ble jo ett litt farfetched eksempel, og jeg tror nå på evulosjon selv, men selv Stephen Hawking har for det meste bare teorier.

Og grunnleggende folkeopplysning, det er vel bare en mindre feil i beskrivelsen av en blogg. Ikke noe en kan henges for.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...