Gå til innhold

Løten/Hamar-jentene best!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Tor26: Oslo

Som mann må jeg få si at jeg liker godt de trinne, godslige, rundkjakede bondekvinnene 8) Ingenting er som en ferm, rødkinnet og rund jente.

Spesielt jentene i Løten/Hamar-området er deilige..Mmmm.

Ikke slank dere jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fighter

Så det er bare jenter fra Hamar/Løten som har former? Og er alle jenter fra Hamar/Løten runde? Ja, ja. Har en god venninne fra Hamar som er veldig tynn, men hun teller kanskje ikke? Har forresten gode og runde venninner fra andre steder i landet også.

Skjønner at du liker runde jenter, men hva har det med Hamar/Løten å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du liker runde jenter' date=' men hva har det med Hamar/Løten å gjøre?[/quote']

:Nikke:

Tror virkelig ikke det er de store sammenhengene mellom slankhet og bosted! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AHA!!!!! :sinna:

Hva har vi her? En som forherliger Hamarsinger og Løtensinger??? Dette finner vi oss ikke i (gjør vi vel Tispa?).

Alle i nærområdet med vettet i behold vet at de beste jentene bor her i Elverum

- faen da Tor - jeg begynner å bli litt sur på deg *irritert* :-x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor26: Oslo

Hehe 8) Grunnen til at jeg fremhevet de frodige og deilige Løten-jentene er nok at den forrige elskerinnen min kommer derfra. Nå har hun dessverre flyttet..

Så jeg er nå på aktivt let etter andre godslige, positive og rødmussede damer. :sjarmor: Med min sjarm og maskuline, liberale sjarme skulle ikke det bli så vanskelig her i Oslo :kul:

Have a nice liberal summer, girls!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Så jeg er nå på aktivt let etter andre godslige' date=' positive og rødmussede damer. ![/quote']

Det skulle ikke være noe problem å finne.. men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ta deg en tur på kiosken i Løten på en lørdag kveld, da! :hoho:

Sikkert mange gode, trinne, pølsespisende jenter der... Er selv fra Hamar, og jeg er ganske sikker på at hamarsinger ikke er SPESIELT overvektige. Derimot skal Flisa-området være befolket med tyngre saker (leste i avis i fjor), så kanskje du skulle kikke der også? Flust av bondegårder i området der... (Kanskje du flytter dit også med tid og stunder? Er for alle skrotinger ut av Oslo...)

Amarone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s
Hehe 8) Grunnen til at jeg fremhevet de frodige og deilige Løten-jentene er nok at den forrige elskerinnen min kommer derfra. Nå har hun dessverre flyttet..

!

Åja, hun har flyttet fra Løten, og dermed forsvant godheten og rødmussetheten... jeg var en tur på løten denne uken, faktisk.. Kanskje jeg burde sjekke badevekta :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest glamourgirl
:ler: Jepp Tor, du er tilbake ser jeg! Hva med en yppig timeglass blondinefra Sørlandet? Hm? Men, siden dette ikke er noe kontakt forum, så vil jeg ikke fortelle deg hvem hun er! :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky
:ler: Jepp Tor' date=' du er tilbake ser jeg! Hva med en yppig timeglass blondinefra Sørlandet? Hm? Men, siden dette ikke er noe kontakt forum, så vil jeg ikke fortelle deg hvem hun er! :ler:[/quote']

Eller en yppig timeglass brunette fra sørlandet? Ikke dårlige saker det heller! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:ler: Jepp Tor' date=' du er tilbake ser jeg! Hva med en yppig timeglass blondinefra Sørlandet? Hm? Men, siden dette ikke er noe kontakt forum, så vil jeg ikke fortelle deg hvem hun er! :ler:[/quote']

Åja... det er venninna til den tilsvarende yppige og timeglassformede blondina fra like ved Løten det.. men jeg sier heller ikke hvem hun er - og jeg har ikke noen god grunn for å være vrang engang... :ler::tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noen gang hatt eit forhold som har fungert' date=' du Tor?[/quote']

Ja til ei bondejente fra Løten - har du ikke sett hele tråden? :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...