AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #1 Skrevet 5. august 2013 Hei Jeg har nå rundet 30 og har begynnt å se på muligheten for et langvarig forhold/giftemål og barn etterhvert. Jeg holder nå litt på med en jente. Hun er en hyggelig person som er snill, ser ok ut, ok jobb, osv. En helt ok jente på de fleste områder. Men jeg merker at det ikke er noe som gjør at jeg blir helt på tuppa etter henne. Trives i hennes selskap, men det er ikke den store kjærligheten som media og venner, osv alltid snakker om. Så kommer spørsmålet, skal jeg bare ta til takke med henne? Jeg begynner å bli gammel, kanskje jeg aldri treffer noen igjen. Tenker jeg kunne fått et helt ok liv med henne. Synspunkter? Egne opplevelser? Anonymous poster hash: 36bf7...def
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #2 Skrevet 5. august 2013 Tror mange får urealistiske forventninger til hvordan et forhold er. Forelskelses rusen varer jo bare en stund. Men dette må man jo nesten føle på selv. Anonymous poster hash: a2d49...fa5 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #3 Skrevet 5. august 2013 Nei, jeg ville ikke gjort det, men det kommer jo an på hvor viktig det er for deg å få barn. Anonymous poster hash: fb287...613
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #4 Skrevet 5. august 2013 Tror mange får urealistiske forventninger til hvordan et forhold er. Forelskelses rusen varer jo bare en stund. Men dette må man jo nesten føle på selv. Anonymous poster hash: a2d49...fa5 Forskjell på å aldri være forelsket (selv ikke i begynnelsen) og at et forhold går i bølgedaler. Man bør selvsagt være realistisk med tanke på et varig forhold, men om man ikke engang er litt på tuppa i begynnelsen av forhold så er det noe galt. Anonymous poster hash: fb287...613
Sapree Skrevet 5. august 2013 #5 Skrevet 5. august 2013 30 år er jo ingen alder! Slapp av og vent til du finner drømmedama! Man skal ikke bare ta til takke med noen. I det lange løp vil det ikke gå og du vil gå lei, kan være fornuftig å tenke i lengre baner.. Du er også mann så du kan jo alltid få barn 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #6 Skrevet 5. august 2013 Det er jo også urettferdig overfor henne at en som ikke er på tuppa etter henne er i et forfhold med henne..Du har god tid. For din egen og hennes skyld, gjør kort prosess på forholdet. Anonymous poster hash: c9a20...224 6
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #7 Skrevet 6. august 2013 Jeg er mann 33år, ikke hatt dame på 7år. Hehe...nå fikk du meg og til å stresse. Neida, det blir helt feil å bli sammen med noen BARE for å bli sammen med noen. Noen går ut på dato raskere enn andre hvis du tenker sånn da. Anonymous poster hash: 2bfc0...5e6
Hulderen Skrevet 6. august 2013 #8 Skrevet 6. august 2013 Du skal ikke ta "til takke" med noen! Det er helt feil holdning. Det er godt mulig at denne jenta er den riktige for deg, og varmere følelser kommer etter hvert. Men å tenke at du "tar til takke" er å gjøre henne stor urett. Da reduserer du hennes verdi, hun er bare reserve. Enten bestemmer du deg for at hun er drømmedama og går inn i forholdet med full innsats, eller så gjør du det slutt. Slik du føler nå, vil du alltid være på utkikk etter noe bedre, og vil da gå for noe annet nr du ser noen du anser som bedre dukke opp. 2
Gumman87 Skrevet 6. august 2013 #9 Skrevet 6. august 2013 Nei det syns jeg ikke at du skal gjøre..30 er ingen alder! Livet er for kort til at du skal settle med ei som bare er grei nok..
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #10 Skrevet 6. august 2013 Kommer ikke det til å bli litt kjedelig? Tror mange får urealistiske forventninger til hvordan et forhold er. Forelskelses rusen varer jo bare en stund. Men dette må man jo nesten føle på selv. Anonymous poster hash: a2d49...fa5 Denne rusen varte i gjennom 20 år her. Og det var fine år skal jeg si deg. Anonymous poster hash: 3b42b...4d7
lalaB Skrevet 6. august 2013 #11 Skrevet 6. august 2013 Jeg syns litt synd på denne jenta her jeg da.. Fortjener ikke hun en som virkelig vil ha henne? 4
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #12 Skrevet 6. august 2013 Kanskje. Jeg var ikke på tuppa etter gutten min. Trodde ikke vi passet sammen i det hele tatt. Men så ble det sommer og vi snakket ikke sammen på 2 mnd. Jeg savnet han og nå er vi sammen på tredje ået. Har det bedre nå enn i forhold som startet "på tuppa" Anonymous poster hash: d58a3...774 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #14 Skrevet 6. august 2013 Hva med å spørre henne om hun vil være sammen med noen som synes hun er "grei nok". Anonymous poster hash: 69eb3...8bc 1
Alina X Skrevet 6. august 2013 #15 Skrevet 6. august 2013 Det er ikke sikkert du er så all that at det gjør noe heller....slå opp så hun kan finne en som liker henne og ikke ser ned på henne du.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå