AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #1 Skrevet 5. august 2013 Jeg klarer ikke å kommunisere og snakke om mine følelser for samboer, og heller ikke for andre. Tenker ofte på hva som feiler meg, og skyver bare folk unna meg. Noen som har erfaringer som kan hjelpe ? Anonymous poster hash: 98859...353
Steinar40 Skrevet 6. august 2013 #2 Skrevet 6. august 2013 Du mener å si at det er problemer som du ikke klarer å ta opp?
Enilorac Skrevet 6. august 2013 #3 Skrevet 6. august 2013 Du får bare øve, ta det med den personen du føler deg tryggest på Si at du synes det er vanskelig, så tar dere det derfra. Tilslutt ser du hvor deilig det er å få ut tanker og kanskje begynner å like å snakker om følelser:) 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #4 Skrevet 6. august 2013 Jeg klarer ikke å kommunisere og snakke om mine følelser for samboer, og heller ikke for andre. Tenker ofte på hva som feiler meg, og skyver bare folk unna meg. Noen som har erfaringer som kan hjelpe ? Anonymous poster hash: 98859...353 Jeg pleide å skrive ned det jeg følte og tenkte, og gi det til samboeren min. Det kunne være flere a4ark.. Det var lettere å få ting ned på papiret enn å snakke, og da unngikk jeg å glemme ting som burde nevnes, og jeg la ikke ut om ting som ikke var nødvendig å nevne. Etterhvert bestemte jeg meg for at jeg burde prøve å snakke mer i stedet. Og det gikk veldig fint. Så man bør bare prøve! Hvis det er flere ting jeg vil ta opp, skriver jeg gjerne ned stikkord nå også. For det er fort gjort for meg å glemme vesentlige ting som burde sies.. Og heller begynne å snakke om ting som ikke har med saken å gjøre.. Anonymous poster hash: 19cff...835 1
Steinar40 Skrevet 6. august 2013 #5 Skrevet 6. august 2013 Jeg pleide å skrive ned det jeg følte og tenkte, og gi det til samboeren min. Det kunne være flere a4ark.. Det var lettere å få ting ned på papiret enn å snakke, og da unngikk jeg å glemme ting som burde nevnes, og jeg la ikke ut om ting som ikke var nødvendig å nevne. Etterhvert bestemte jeg meg for at jeg burde prøve å snakke mer i stedet. Og det gikk veldig fint. Så man bør bare prøve! Hvis det er flere ting jeg vil ta opp, skriver jeg gjerne ned stikkord nå også. For det er fort gjort for meg å glemme vesentlige ting som burde sies.. Og heller begynne å snakke om ting som ikke har med saken å gjøre.. Anonymous poster hash: 19cff...835 Syns jeg ser deg sitte i senga med lappen din hehe
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #6 Skrevet 6. august 2013 Syns jeg ser deg sitte i senga med lappen din hehe Har skjedd noen ganger det ja. Synes samboeren min har vært tålmodig.. Kunne jo utgitt en fet bok av alle lapper og ark.. Anonymous poster hash: 19cff...835
Steinar40 Skrevet 6. august 2013 #7 Skrevet 6. august 2013 Har skjedd noen ganger det ja. Synes samboeren min har vært tålmodig.. Kunne jo utgitt en fet bok av alle lapper og ark.. Anonymous poster hash: 19cff...835 hehe Ja, men hovedsaken er jo å få fram poengene på en bra måte, så det er ikke noe galt i det Måtte bare fleipe litt med deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå