Gå til innhold

PCO /PCOS

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest lilletrille

Hvis man har en diagnose lik denne, hva kan man gjøre for å øke sjansene for å bli gravid? Er det noen her inne i en lignende situasjon som har gode råd? Jeg vil gjerne vite mer om dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med PCO/PCOS så er rådet å spise sunt og gå ned i vekt om man er overvektig. I allefall har jeg fått høre dette.

Er mange sider på nett som omhandler dette, så om du søker på www.google.com vil du få opp mange treff

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Fikk diagnosen PCOS for en måned siden, etter å ha prøvd å bli gravid i et år. Har gått på slankekurer hele mitt voksne liv, og fikk beskjed om at noe av det viktigeste nå er å spise sunt, regelmessig og nok. Slanking fikk vente til en annen gang. Trening er også et must, og stress er absolutt forbudt. Dessuten har jeg en ganske stressende nattevakt-jobb, er sykmeldt nå og bør egentlig finne meg en jobb på dagtid. Begynnte på hormonkur da jeg fikk diagnosen, skal gå på den i 4 måneder. Forhåpentligvis kan det hjelpe til med å få eggløsning!

Har ikke fått veldig mye informasjon av gynekologen enda, men har funnet masse informasjon på nettet!

Lykke til!

Stor kos og klem! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble gravid etter 3.5år prøvetid. Hadde fått diagnosen PCOS.

Ble gravid med Pergotime, den femte kuren. Nå har jeg ei lite tulle på 10 mnd. En skikkelig etterlengted attpåklatt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...