AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #1 Skrevet 5. august 2013 Hvis noen menn sier til deg at du er en bestemt kvinne, hvordan vil du tolke det? Det er positivt når menn er bestemt, men hva med kvinner? Anonymous poster hash: 2838e...341
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #2 Skrevet 5. august 2013 Det var noe av det første kjæresten min sa han likte og jeg føler meg egentlig veldig lite som en bestemt kvinne; jeg har studert i flere omganger, har aldri bestemt meg for om jeg vil ha familie/barn eller ikke, er absolutt ikke dominerende og er ikke den som tar mest initiativ... Men han endte opp med meg likevel... jeg tror i vår sammenheng at det betyr noe at jeg (tross alt) "vil noe" med livet, for eksempel er jeg rimelig sikker på karrierevalget mitt nå og brenner for dette. Og jeg er sikker på at jeg vil ha kjæresten. Jeg har også mine verdier og prinsipper, og selv om jeg nok kan virke "snill" i noen sammenhenger, setter jeg grenser når jeg har behov for det. Men det var oss da. Andre mener kanskje noe annet. Anonymous poster hash: bb002...5f4
Gjest .-L-. Skrevet 5. august 2013 #3 Skrevet 5. august 2013 Greit å være bestemt på noen områder så lenge man ikke blir for bastant og ignorerende ovenfor den andres følelser.
Gjest Reza08 Skrevet 5. august 2013 #4 Skrevet 5. august 2013 Hvis du tenker på bestemt i form av å være målbevisst er det absolutt positivt. Liker at damer har klare meninger om hva de har lyst til å oppnå her i livet. Samtidig er det lov å være litt i tvil av og til også. Om du tenker på bestemt i form å sjefe/ta avgjørelser er dette både og. Liker damer som har mot nok til å være med/og eller ta en avgjørelse i den forstand. Viktig at også deres interesser blir ivaretatt. Men damer som er alt for dominante blir litt i meste laget for meg.
Steinar40 Skrevet 6. august 2013 #5 Skrevet 6. august 2013 Hvis noen menn sier til deg at du er en bestemt kvinne, hvordan vil du tolke det? Det er positivt når menn er bestemt, men hva med kvinner? Anonymous poster hash: 2838e...341 Det kommer helt an på sammenhengen.
Nettinettet Skrevet 6. august 2013 #6 Skrevet 6. august 2013 Jeg får automatiske tanker som sta og urimelig jeg da, og hadde ikke sett på det som noe positivt om noen sa jeg var bestemt. Men bein i nesa derrimot lyder mye bedre i mine ører, selv om det for mange kanskje betyr det samme!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå