AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #1 Skrevet 5. august 2013 Her om dagen var jeg på et arrangement der "flørten min" også var. De var en gjeng som ønsket å ta et gruppebilde, og jeg ble spurt om å være fotograf. Det var ikke mer seriøst enn at de ønsket et minnefoto, og det var bare et enkelt kompaktkamera, men det er jo ålreit å prøve å få til et så godt bilde som mulig. Blant annet sørge for at alle på bildet ser sånn noenlunde ut, og at alle ser i kameraet. Det siste var lettere sagt enn gjort. Denne "flørten min" hadde nemlig blikket festet på meg og "gransket" meg opp og ned. (Dette la venninnen min best merke til). Det kom til og med med på noen av bildene, men disse skyndet jeg meg å slette. Mitt spørsmål er som følger: Hvorfor gransket han meg så åpenlyst? Positiv eller negativ handling?Anonymous poster hash: 02b18...371
Dricka Skrevet 5. august 2013 #2 Skrevet 5. august 2013 Er jo litt søtt da. Han er vel kanskje ikke så redd for å vise at han liker deg både til deg og andre. 3
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #3 Skrevet 5. august 2013 Er jo litt søtt da. Han er vel kanskje ikke så redd for å vise at han liker deg både til deg og andre. Awh. <3 Når du sier det på den måten så er det veldig søtt, ja. :D Jeg tenker dessverre alltid det verste, så jeg tenkte kanskje han ikke likte antrekket/synes det var upassende...(ikke at jeg skjønner hvorfor han skulle tenke det..)Anonymous poster hash: 02b18...371
Purple Diamond Skrevet 6. august 2013 #4 Skrevet 6. august 2013 Positivt! Jeg hadde i hvert fall blitt glad
Gjest Snuppeluren Skrevet 6. august 2013 #5 Skrevet 6. august 2013 Jeg synes det uten tvil høres ut som en positiv "gest". http://www.side2.no/samliv/article3186370.ece <-- Sjekk ut punkt 10!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå