AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #1 Skrevet 5. august 2013 Jeg og en flott kar datet en liten kort stund for to år tilbake. Selv om han var en kjempe flott kar så fungerte det ikke for meg pga avstanden. Jeg avsluttet det hele. Han ble litt skuffet, men forstod meg godt. Jeg møtte så noen måneder senere en ny mann som jeg ble sammen med. Han jeg datet før dette sa han var overrasket over at jeg fant en ny så kjapt. Anyways. Dette er over to år siden, og jeg er fortsatt sammen med kjæresten min. Jeg og han jeg datet tidligere er fortsatt venner på facebook. Vi hadde litt kontakt etter jeg fant meg ny kjæreste, men så har det egentlig bare dabbet mer og mer av. Dette er jo forståelig da jeg hadde funnet meg en annen. Det siste året har vi ikke pratet noen ting. Jeg har prøvd å ta litt kontakt med han bare for å høre hvordan alt står til. Han svarer såvidt tilbake, så jeg tar jo hintet. Det jeg ikke forstår er, hvorfor sletter han meg ikke fra facebook da? Når han ikke er interessert i å prate uansett liksom. Anonymous poster hash: ebc6e...0c6
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #2 Skrevet 5. august 2013 Fordi det ikke er alle som pleier å slette folk fra facebook. Uansett om de snakker med de eller ikke. Anonymous poster hash: adf14...df7 7
Gjest badeand1 Skrevet 5. august 2013 #3 Skrevet 5. august 2013 Han gir så faen at han ikke gidder å slette deg engang? 5
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #4 Skrevet 5. august 2013 Kan ikke du bare slette han? Eller la være å kontakte han... Anonymous poster hash: c3425...495 4
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #5 Skrevet 5. august 2013 Det er to alternativer: 1. Han bryr seg ikke 2. Han later som han ikke bryr seg Anonymous poster hash: 7f41e...b54 2
Gjest HappyWaffle Skrevet 5. august 2013 #6 Skrevet 5. august 2013 hvorfor sletter du han ikke du da?? noe å bry seg om detta å....
Gjest Lalala Skrevet 5. august 2013 #7 Skrevet 5. august 2013 Hvorfor skal han slette deg? Dere er jo ikke uvenner, og folk har jo folk på vennelista som de ikke prater mye med uansett. Jeg har kanskje 200 på lista mi, men snakker jo bare med 10-20 av dem til vanlig. Vil jo ikke slette de andre 180 for det. Selv om det kanskje var noe i fortiden. Merkelig at du tenker på dette: det er over 2 år siden, du har ny kjæreste. Hvorfor er det en sak?
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #8 Skrevet 5. august 2013 hvorfor sletter du han ikke du da?? noe å bry seg om detta å.... Vil ikke såre han en gang til med å plutselig slette han. Han har jo sagt han venter til dagen jeg blir singel, kanskje derfor ts Anonymous poster hash: ebc6e...0c6
Gjest HappyWaffle Skrevet 5. august 2013 #9 Skrevet 5. august 2013 Vil ikke såre han en gang til med å plutselig slette han. Han har jo sagt han venter til dagen jeg blir singel, kanskje derfor ts Anonymous poster hash: ebc6e...0c6 sååå dilemmaet ditt er?
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #10 Skrevet 5. august 2013 sååå dilemmaet ditt er? Jeg bare forstår det ikke selv. Hadde det vært jeg så hadde jeg slettet han i og med at vi kun kjente hverandre da vi gikk ut sammen. ts Anonymous poster hash: ebc6e...0c6
Cody Skrevet 5. august 2013 #11 Skrevet 5. august 2013 Du vil at vi skal gi deg følgende svar : " han sletter deg ikke fordi han venter på deg, elsker deg fortsatt" fornøyd nå? 6
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #12 Skrevet 5. august 2013 Jeg har en eks i ventelista. Har lagt henne i lista med "acquaintances". Slettet henne fra newsfeeden. Får null oppdateringer fra henne. Hun vet det ikke selv. Kommer nok ikke til å slette henne pga at vi har over 20 felles venner, så det blir litt rart hvis jeg plutselig skulle slette henne da. Blir veldig glad hvis hun sletter meg da, for det er ganske irriterende at hver gang jeg liker et bilde av en felles venn, kommer hun og trykker på "like" like etter meg.Anonymous poster hash: 149ad...a95
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #13 Skrevet 5. august 2013 Ikke ventelista, men vennelista, selvfølgelig. Teit iPad!Anonymous poster hash: 149ad...a95
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #14 Skrevet 5. august 2013 Du vil at vi skal gi deg følgende svar : " han sletter deg ikke fordi han venter på deg, elsker deg fortsatt" fornøyd nå? Neida, jeg venter ikke på den. Var bare litt nysgjerrig på tankegangen hans. Jeg regner jo med at det han sa ang. å vente på meg bare var for tull da. Vi har heller ingen felles venner da han bor i en annen by. -ts Anonymous poster hash: ebc6e...0c6
Gjest Miranda2011 Skrevet 5. august 2013 #15 Skrevet 5. august 2013 Han tenker nok ikke over at du er på lista engang, mest vanlig å slette hvis det er et stygt brudd, men deres var "pent", så derfor bryr han seg ikke. Og det at han ville vente på deg, tror jeg nok du gjør best i å glemme, spesielt når det har gått to år uten at han tar kontakt.
edderkoppdame Skrevet 6. august 2013 #16 Skrevet 6. august 2013 så det du egentlig vil er å holde ham på gress, sjekke hvordan ståa er for å fore egoet ditt? 2
Herc Skrevet 6. august 2013 #17 Skrevet 6. august 2013 Han vil ikke slette deg fordi du satte dype spor i han. Det siste han vil gjøre er å skyve deg helt vekk ved å slette deg. Han ønsker å tviholde på det lille som er igjen - venne-statusen, selv om dere ikke prater så har han det i hvert fall på "papiret" at dere har en viss relasjon fortsatt - da på fb. Det at han knapt svarer deg er for han sikkert utrolig utfordrende og vanskelig. Men han klarer bare ikke slippe seg løs og være tilgjengelig for deg - det er DU som har skaffet ny kjæreste! Angående det å holde på gress - kvinner er da akkurat som menn! Vil gjerne føle seg ettertraktet og etterspurt. 1
Red-Ruby Skrevet 6. august 2013 #18 Skrevet 6. august 2013 Neida, jeg venter ikke på den. Var bare litt nysgjerrig på tankegangen hans. Jeg regner jo med at det han sa ang. å vente på meg bare var for tull da. Vi har heller ingen felles venner da han bor i en annen by. -ts Anonymous poster hash: ebc6e...0c6 Snakker du med alle på facebook? har du bare 20 venner der? For jeg hadde neppe orket å snakke med flere enn 20 hver gang jeg logget online. Han har deg nok bare i vennelisten, ikke big - deal,hans tankegang er nok "...." altså,ingenting,han overanalyserer det ikke og facebook betyr neppe noe for han. 1
Gjest Houdini Skrevet 6. august 2013 #19 Skrevet 6. august 2013 Jeg sletter ikke oppegående folk fra FB. Hadde en liten uheldig episode med en venninne, men ingen av oss har slettet hverandre, men vi har fremdeles ikke kontakt etter et halvt år. Hvis det er en plagsom, mongis person jeg aldri noensinne vil ha kontakt med igjen whatsoever blir det kjapt sletting. 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #20 Skrevet 6. august 2013 Er folk så barnslige at de ikke må slette folk på Facebook om det har gått skeis på en date, eller ikke er bestevenn med de lenger. Jeg har ca. 700 venner på face, og jeg er absolutt ikke perlevenn med alle de, faktisk få sv de jeg snakker med. TS, om han hadde vært meg, hadde jeg ikke slettet deg fordi jeg ikke kunne brydd meg mindre om deg! Hadde mest sannsynlig snakket dritt om deg til kompisene mine også. Tror neppe han venter på deg til du blir singel, han har nok funnet seg et par andre jenter etter du gjorde det "slutt".Anonymous poster hash: 2c546...b96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå