Gå til innhold

Mistet sexlyst etter sykdom

Anbefalte innlegg

Gjest Milla Chanel
Skrevet

Jeg og samboeren har vært sammen i ca to år, det første året hadde vi et flott sexliv, helt til jeg ble syk i "jenteområdet", ikke livstruende men veldig vondt og slitsomt, og sex var med på å forverre plagene. Så jeg har rett og slett mistet all lyst på å bli "tatt på" der nede, selv om jeg egentlig har lyst, og syns veldig synd på den stakkars kjæresten min som ikke får hatt sex så ofte som han ønsker.. Er det noen som har tips til hvordan man kan få ting opp å gå igjen på sexfronten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og samboeren har vært sammen i ca to år, det første året hadde vi et flott sexliv, helt til jeg ble syk i "jenteområdet", ikke livstruende men veldig vondt og slitsomt, og sex var med på å forverre plagene. Så jeg har rett og slett mistet all lyst på å bli "tatt på" der nede, selv om jeg egentlig har lyst, og syns veldig synd på den stakkars kjæresten min som ikke får hatt sex så ofte som han ønsker.. Er det noen som har tips til hvordan man kan få ting opp å gå igjen på sexfronten?

Er du smertefri nå?

Det er kanskje slik at minnene om smertene ved sex pga sykdommen, sitter i deg.

Jeg har egentlig ikke noe godt råd, annet enn å øve på sex og ved nye erfaringer om at det er godt, gradvis få tilbake lysten. Går det bra når du onanerer? Kanskje du kunne prøvd å gjort det oftere, og få mange erfaringer av at det er godt?

Mindfulness kan kanskje hjelpe deg (du får kjøpt gode bøker om Mindfulness). Prøv å være helt tilstede i nuet og nyt.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...