Gå til innhold

Vondt i kneet etter løping

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter at jeg løp en litt lengre tur enn vanlig her en kveld, så har jeg fått utrolig vondt på utsiden av kneet. Kjenner ingenting når jeg er i ro, men det stikker noe veldig hvis jeg går ned en trapp.

Etter jeg fikk det første gangen så ble det bra to dager senere. Så løp jeg en ny tur, og det gikk bra helt til jeg begynte å løpe i nedoverbakke. Så tok jeg det igjen med ro et par dager, før jeg prøvde igjen. Nå blir det vondt med én gang jeg løper, enten det er opp eller ned.

Noen som vet hvor lenge jeg må hvile foten? Blir gal av å ikke kunne løpe... Er det noe som hjelper?

Jeg løper i vibram fivefingers.

Anonymous poster hash: 6c5c2...ceb
Videoannonse
Annonse
Gjest HappyWaffle
Skrevet

hmm.. sikkert klart å strekke en sene :s fort gjort.

prøv å kjøle ned området med ispose (ikke direkte på huden)?

AnonymBruker
Skrevet

hmm.. sikkert klart å strekke en sene :s fort gjort.

prøv å kjøle ned området med ispose (ikke direkte på huden)?

Er ikke hoven, og det gjør ikke vondt å trykke på området med fingeren heller. Det er ikke engang vondt å bøye/strekke foten ut i lufta. Litt vondt å gå, veldig vondt å gå nedoverbakke og ned trapper.

Gjest HappyWaffle
Skrevet

Er ikke hoven, og det gjør ikke vondt å trykke på området med fingeren heller. Det er ikke engang vondt å bøye/strekke foten ut i lufta. Litt vondt å gå, veldig vondt å gå nedoverbakke og ned trapper.

vil tippe det er en sene. eller kanskje du er så uheldig at et bittelite flak av beinet har fallt av når du har kommet borti en stein eller fått et støt i kneet. har skjedd med ei veninne av meg, å hu trodde hu bare hadde forstuet foten :s fortsetter det i noen dager så ville jeg begynt å tenke på lege :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...