AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #1 Skrevet 5. august 2013 Har vært ute et par ganger med en fyr jeg traff på nettet. Kontakten har dabbet av litt siden vår forrige date. Jeg tror han fikk litt noia fordi han feiltolket meg og trodde jeg ville ha et seriøst forhold, mens han har en del ting på gang og er egentlig ikke klar for noe sånt. Saken er at selv om jeg før bare har hatt sex innenfor forhold, kunne jeg tenkt meg en fwb-greie med ham. Hadde ikke utelukket noe mer etter hvert, men sånn som ting er nå hadde jeg vært helt fornøyd med et overnattingsbesøk i ny og ne. Jeg liker han godt, men ser at han ikke er "relationship material" akkurat nå. Spørsmålet er hvordan jeg skal få det frem at jeg er hypp på noe tilfeldig, når han tror at jeg er ute etter forpliktelse? Anonymous poster hash: e0fbb...f6f Anonymous poster hash: e0fbb...f6f
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #2 Skrevet 5. august 2013 Send ham en melding der det står "Hei! Takk for sist. Jeg sier det liksågodt rett ut: Jeg liker deg og tenner på deg, men er ikke klar for et forhold. Hva sier du til et uforpliktende fwb-opplegg? Mvh. Ditt navn" Ærlig og rett på sak. Det verste som kan skje er jo at han sier nei og da kan du glemme fyren og gå videre. Anonymous poster hash: 17dfd...612 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå