AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #1 Skrevet 5. august 2013 Hei møtte ei dame i helga, som jeg fikk nr av, ikke snakket noe mer med henne men, tenkte å be henne ut på en casual date, er det da feil å sende sms, er litt sjenert av meg så takk for svar, gjør det nå hvert øyeblikk hvis det ikke blir for dumt å spørre på en sms ? Anonymous poster hash: c036e...cf4
EttaJ Skrevet 5. august 2013 #2 Skrevet 5. august 2013 Det er vel slik det fungerer for mange i dag, med melding og facebook. Så jeg ser ikke noe negativt ved det
tadasvein Skrevet 5. august 2013 #4 Skrevet 5. august 2013 kan jeg bare sende en sms med f.eks Hei, skal du noe i morgen ? vill du være med ut på "konsert" ?
Rosa Sitron Skrevet 5. august 2013 #5 Skrevet 5. august 2013 Jeg gjorde det. Er samboer på 3. året nå=)
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #6 Skrevet 5. august 2013 kjør på. blitt bedt ut på date over sms mange ganger. faktisk så mange at jeg ble sjokkert da jeg fikk en tlf fra en kar som ville ut med meg. Anonymous poster hash: 63f57...75b
Purple Diamond Skrevet 5. august 2013 #7 Skrevet 5. august 2013 Ingen problem å be på date på sms! Lykke til
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #8 Skrevet 5. august 2013 Jeg gjorde det. Er samboer på 3. året nå=) Du mener han gjorde det? -.- Anonymous poster hash: c123d...064
Gjest Bud Skrevet 5. august 2013 #9 Skrevet 5. august 2013 kan jeg bare sende en sms med f.eks Hei, skal du noe i morgen ? vill du være med ut på "konsert" ? Hehe, når du skrev konsert i gåseøyne så tenkte jeg automatisk noe slik som; Hey, hvis du blåser i tubaen min så skal jeg spille på slurva di
Purple Diamond Skrevet 5. august 2013 #10 Skrevet 5. august 2013 Hehe, når du skrev konsert i gåseøyne så tenkte jeg automatisk noe slik som; Hey, hvis du blåser i tubaen min så skal jeg spille på slurva di
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #11 Skrevet 5. august 2013 Har du gjort det? Anonymous poster hash: f6daf...fdf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå