Måne Skrevet 20. april 2004 #1 Skrevet 20. april 2004 Jeg bestilte kjolen min fra Bridesave i desember. Har ventet så LENGE..... Men i dag fikk jeg tracking nr. og det viste seg at den ble sendt i går! (og jeg som fikk beskjed om at den ikke kom før 15.mai!!!) HURRA! HURRA! Kjenner at jeg får sommerfugler! Det er faktisk nesten fire måneder siden jeg prøvde den. Det blir så spennende. Gleder meg sinnsykt til å åpne pakken... (skrekken er å ikke få riktig kjole :o ) Hvor lang tid tar det mon tro? kanskje har jeg den innen helga? Jeg skal nok oppdatere dere. Måtte bare få ut litt glede :-)
Jeanine Skrevet 20. april 2004 #2 Skrevet 20. april 2004 Husker den spenningen ja!! Jeg fikk kjolen min flere måneder før de sa den skulle komme (nesten 3), plutselig fikk jeg mail med trackingnr og hadde aldri ventet å få den så snart (jeg bestilte i slutten av januar). Men nå har du ikke mange dagene igjen, tror det tok ca en uke og da kom det noen med den på døren!! Lykke til og fortell hvordan det gikk! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå