AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #1 Del Skrevet 5. august 2013 Vi blir mellom 15 og 20 stk på jentefest hos meg, og jeg er på desperat jakt etter en lek/konkurranse hvor det er naturlig å ha premier. Har nemlig gave til alle, men vil gjerne gjøre litt mer ut av det enn å bare legge på tallerkenen liksom. Jeg har sett på de to typiske pakkelekene (med dikt/sang og med terninger), men ingen av de falt helt i smak. Gjerne noe med mye humor, og det trenger ikke være en tradisjonell pakkelek, men allikevel sånn at det er naturlig med premier. Jeg har tenkt på kortskalle mens vi spiser, men blir vi altfor mange? Da kan man få en gave når man gjetter hvem vi er. Men vil veeldig gjerne ha tips!! Anonymous poster hash: ec2a3...881 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 5. august 2013 #2 Del Skrevet 5. august 2013 (endret) Bingo! Skriv ut ark med forskjellige ting å se/høre i ruter. F.eks 'Silje synger' 'Anne mister leppestiften' 'noen fiser' 'Maja danser på bordet' etter hva som er standard på vors med gjengen. Er ikke alle så godt kjent kan man dra en gjettelek/quiz om 'hvem tror du leser mest?' 'Hvem har datet en halvkjendis?' Osv. Endret 5. august 2013 av Konekon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #3 Del Skrevet 5. august 2013 Eller "Hvem vil mest sansynlig ligge med en kjendis?" Og andre "mest sansynlig". Eller rebus hvis du har hage/bakgård. Eventuelt hvis du bor sentralt i et tettsted "Hvor spydde Marte", "Hvor klinte Anne og Per". Mimelek. Anonymous poster hash: f508a...405 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå