LexSuperior Skrevet 5. august 2013 #1 Skrevet 5. august 2013 Har nettopp kjøpt meg leilighet og vil jo som veldig mange andre selvfølgelig henge opp bilder da.. Men jeg har virkelig ikke peiling på hva jeg skal bruke for å henge dem opp. Det var noen kroker og spiker i veggene fra før, men når jeg forsøkte å henge bilder på dem så oppdaget jeg at disse var veldig løse. Lurer på om det kanskje er gipsvegger..? Huff! Har så lite peiling på sånt at det er pinlig, men man må vel starte et sted..
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #2 Skrevet 5. august 2013 Hva kan man bruke for å henge opp bilder på veggene? En mann. Anonymous poster hash: 93287...e93 2
Freaky Fly Skrevet 5. august 2013 #3 Skrevet 5. august 2013 Blue tack! Funker i hvertfall på ting som ikke er alt for tungt, hehe. Men om det er store rammer det er snakk om er jeg ikke sikker gitt. Men tror du også kan få tak i dobbelsidig teip-lignende ting som sitter ganske godt som kan funke.
Gjest gjest17 Skrevet 5. august 2013 #4 Skrevet 5. august 2013 Skruer og plasplugger. Hvilket borr du skal bruke står på pakken :-)
Bjørn88 Skrevet 5. august 2013 #5 Skrevet 5. august 2013 Dobbeltsidig tape til lette ting, tape den til veggen før du henger opp noe i den så den får tid til å sette seg, å husk å vask veggen først hvis ikke så løsner den etter ei stund. Tunge ting må du bruker skruer/gipsplugger på
LexSuperior Skrevet 5. august 2013 Forfatter #6 Skrevet 5. august 2013 Det var sånne gipsplugger jeg tenkte jeg måtte ha ja. Men jeg var ikke sikker på hva det het.. Blir det veldig stygge merker av den dobbeltsidige tapen når man tar bort bildet?
Malum Skrevet 6. august 2013 #7 Skrevet 6. august 2013 Vi har brukt slike i våre gipsvegger: http://www.tfjelland.no/ProductPage.aspx?ProductId=2594 Sitter godt, selv når det henges tunge tin i dem, og lager minst mulig skade på veggen.
Ellevill Skrevet 6. august 2013 #8 Skrevet 6. august 2013 Command-serien fra 3M. Fås på Jernia, tror jeg. Kroker, oppheng og borrelåser. Alt festes med tape som senere kan fjernes uten merker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå