AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #1 Skrevet 5. august 2013 Kan hjelpe meg? Jeg skulle registrere kortet mitt på paypal. Dette er forklaringen jeg fikk. Jeg skulle gå i nettbanken å sjekke min "card statement", da de skulle trekke meg 15 kroner. Så skulle jeg ta denne koden på 4 siffer, og skrive på paypal for å registrere kortet mitt. Det kunne ta en 2-3 dager, men pengene er jo trukket fra kontoen, men jeg finner ingen kode i detaljene. Er det noen som har gjort dette før? How to confirm your card: Check your card statement and look for a charge from "PayPal" with a 4-digit code next to it. Log in to your PayPal account and click Confirm Credit Card. Enter the 4-digit code to confirm your card. Anonymous poster hash: bd93c...ee6 Anonymous poster hash: 2ad55...004
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #2 Skrevet 5. august 2013 Det kommer på kontoutskriften. Anonymous poster hash: e9124...f7b
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #3 Skrevet 5. august 2013 Når får jeg den da? Anonymous poster hash: 2ad55...004
Gjest badeand1 Skrevet 5. august 2013 #4 Skrevet 5. august 2013 Det veit jo ikke vi. Spørs når banken din sender ut. Men koden dukker opp etter noen dager altså
Gjest_idag Skrevet 6. august 2013 #5 Skrevet 6. august 2013 Har du nettbank? Sjekk kontobevegelser/nettpost e.l.
orgus Skrevet 6. august 2013 #6 Skrevet 6. august 2013 Det kan ta en dag eller to før denne informasjonen dukker opp i nettbanken.
Sugerøret Skrevet 6. august 2013 #7 Skrevet 6. august 2013 Hos meg tok den kun 20 minutter. Flaks tror jeg
Minya Skrevet 7. august 2013 #8 Skrevet 7. august 2013 Den kommer opp på listen over siste bevegelser på nettbanken din. Det kan ta alt fra ti minutter til to dager, alt ettersom. På den listen vil det stå ett eller annet med PayPal og fire siffer, det er de fire sifrene som er koden du skal bruke for å bekrefte kortet ditt på PayPalkontoen din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå