Gjest ........ Skrevet 5. august 2013 #1 Skrevet 5. august 2013 Han bor rett over gangen. Han sa at han ikke var interessert. Det er så flaut å møte på han. Hva faen gjør jeg nå?
plix Skrevet 5. august 2013 #2 Skrevet 5. august 2013 Smiler og sier hei når dere møtes, enklest det? 7
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #3 Skrevet 5. august 2013 Finner en annen å knulle så du kan glemme han? Anonymous poster hash: 89c02...ca0 1
Gjest Ghostwhisperer Skrevet 5. august 2013 #4 Skrevet 5. august 2013 Svelger det i deg og går videre med hevet hodet, smiler og hilser som ingenting har hendt 7
Antique Skrevet 5. august 2013 #5 Skrevet 5. august 2013 Skjønner at det kan være en kjip situasjon, men bare oppfør deg som normalt - sånn du ville vært mot hvem som helst andre 3
Mab75 Skrevet 5. august 2013 #6 Skrevet 5. august 2013 Smiler blidt og hilser høflig hver gang du møter ham:) Jeg var på date en gang med en mann jeg møter ofte her jeg bor. Jeg syntes daten gikk bra og hadde veldig lyst til å møte ham igjen. Det skrev jeg på sms etter daten. Han gadd ikke en gang å svare på meldingen jeg sendte. Hver gang jeg ser ham nå, så hilser jeg blidt og han følger meg faktisk med blikket og prøver å slå av en prat. Nå har jeg fått meg kjæreste og er ikke lenger interessert i ham, men det gir meg en god følelse at han ikke kan merke på meg at situasjonen kunne føles litt klein. 8
Nouv Skrevet 5. august 2013 #8 Skrevet 5. august 2013 Så modig! Bare lat som ingenting når du møter han. Han er sikkert også litt små flau og blir sikkert nervøs når dere går forbi hverandre. Det enkleste er om dere bare later som ingenting og sier hei, men hvis du er interessert gjør det vel ikke`no å smile litt bredere da 1
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2013 #9 Skrevet 5. august 2013 IKKE ignorer han for da ser han at du er flau. Enig i det de andre sier.
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2013 #10 Skrevet 5. august 2013 Jeg forsøkte å late som ingenting. Jeg ringte til og med på for å låne kaffe. Da så han bare rart på meg ,ga meg en pose kaffe uten å si noe og lukket døra. Off...
Gjest Kate Skrevet 5. august 2013 #12 Skrevet 5. august 2013 Hadde noen av de mennene kanskje dame allerede?
Purple Diamond Skrevet 5. august 2013 #13 Skrevet 5. august 2013 Du er modig som turte! Ellers gode tips fra de over her; bare smil, hils og lat som ingenting 1
Kraula Skrevet 5. august 2013 #14 Skrevet 5. august 2013 Og få deg en sykt digg kjæreste som henger masse i gangen! Men så lenge du later som om det ikke er kleint, så går det seg nok til. Fake it 'till you make it! 3
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #15 Skrevet 5. august 2013 du får knulle skikkelig høylytt så han skjønner du er ferdig med han! eller som en over meg sier. få deg type å heng masse i gangen;P Anonymous poster hash: aef91...930 1
jita Skrevet 5. august 2013 #16 Skrevet 5. august 2013 Bare smil og vær høflig men ikke noe mer en det når du møter han. Jeg vet at det er så flaut at man føler at man skal brenne opp. Jeg gjorde det samme en gang for noen år siden med en bekjent. Han ble kjempe rar og prøvde å ignorere meg så mye at det bare så komisk ut for alle andre. Det endte med at han ble sett som den rare som ikke kunne komme seg videre av alle rundt oss.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #17 Skrevet 5. august 2013 La dette være en lekse for dere kvinner, det er opp til mannen, ikke kvinnen, å være frempå. Det er bare flaut med kvinner som prøver seg. Anonymous poster hash: 89c02...ca0
Chien Skrevet 5. august 2013 #18 Skrevet 5. august 2013 La dette være en lekse for dere kvinner, det er opp til mannen, ikke kvinnen, å være frempå. Det er bare flaut med kvinner som prøver seg. Anonymous poster hash: 89c02...ca0 Og her er en lekse til deg: :fise: 13
LittDiva Skrevet 5. august 2013 #20 Skrevet 5. august 2013 Og her er en lekse til deg: :fise: Ja og en herifra og ! Prrruuiiiiitttt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå