AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #1 Skrevet 5. august 2013 Jeg er ei jente som er bifil/biseksuell og skal på date med ei jente for første gang! Noen som har noe konkrete tips,og feks. hva er forskjellen på hvordan jenter og gutter liker å bli flørtet med? Takk for svar;)Anonymous poster hash: 3e7bf...174
Gjest Murica Skrevet 5. august 2013 #2 Skrevet 5. august 2013 Vel...hvordan liker du å bli flørtet med? ...siden du er jente tenker jeg du kanskje er klar over den delen selv =p
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #3 Skrevet 5. august 2013 Skal du på date? Kledd opp og sminket som en jente? Lykke til! Håper det går bra med dere. Anonymous poster hash: 53c4c...9d6
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #4 Skrevet 5. august 2013 Skal du på date?Kledd opp og sminket som en jente?Lykke til! Håper det går bra med dere. Anonymous poster hash: 53c4c...9d6 Ja,jeg er jente som skal på date med ei jente;)Anonymous poster hash: 3e7bf...174
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #5 Skrevet 5. august 2013 Vel.. Det er vel som oftest et godt stykke fra teorien til praksisen. Anonymous poster hash: 53c4c...9d6
Version 2.0 Skrevet 5. august 2013 #6 Skrevet 5. august 2013 Jenter er vel generelt mer reserverte og forsiktige, så det kan jo være lurt å være litt varsom, ikke for aggressiv. Det verste jeg vet er dates som skal begynne å kline, også sleiker de meg i hele trynet sånn at jeg nesten må ha håndduk tilgjengelig. Har daten din vært på jentedates før? Kan jo faktisk være et ganske greit samtaleemne. Si at du ikke vet helt hvordan dette fungerer. Det synes hun sikkert er helt greit, og dersom hun har erfaring så er det jo bare å følge hennes spor så langt du er komfortabel med det. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå