Gjest Reza08 Skrevet 5. august 2013 #1 Skrevet 5. august 2013 Uansett om denne personen er nasjonalt eller internasjonalt kjent, hvem kunne du tenke deg å ha en helaften med full pakke i lag med?
Tusenpusen Skrevet 5. august 2013 #3 Skrevet 5. august 2013 (endret) Stian Blipp. <3 Skal jeg introdusere deg for ham? Endret 5. august 2013 av Tusenpusen
Gjest badeand1 Skrevet 5. august 2013 #4 Skrevet 5. august 2013 Skal jeg introdusere deg for ham? Jatakk. (men ikke off-topic nå)
Gjest C4r1n3 Skrevet 5. august 2013 #6 Skrevet 5. august 2013 (endret) Milla Jovovich, Michelle Rodriguez, Ville Valo eller Keanu Reaves kanskje.. Endret 5. august 2013 av C4r1n3
Tusenpusen Skrevet 5. august 2013 #8 Skrevet 5. august 2013 Jatakk. (men ikke off-topic nå) Hadde det vært den optimale drømmen? Det er egentlig ikke noe problem. Vi er jo fra de samme områdene og har bøttevis av fellesbekjente og venner, så å møte på ham (igjen) i ny og ne er ikke akkurat utenkelig.
Dagoberta Skrevet 5. august 2013 #10 Skrevet 5. august 2013 Abid Raja, kanskje. Eller Trine Skei Grande. Eller Hans Olav Lahlum. Eller kanskje Christian Ringnes? Tror jeg lander på Christian Ringnes, tror det kunne vært gøy :-) Hm.. eller Mona Halvorsen?
Singha Skrevet 5. august 2013 #11 Skrevet 5. august 2013 Mila Kunis. (Men fuck helaften. Dataspill, øl og digg i slaskeklær).
LittDiva Skrevet 5. august 2013 #12 Skrevet 5. august 2013 Abid Raja, kanskje. Eller Trine Skei Grande. Eller Hans Olav Lahlum. Eller kanskje Christian Ringnes? Tror jeg lander på Christian Ringnes, tror det kunne vært gøy :-) Hm.. eller Mona Halvorsen? Jep, gøy om du orker å høre hans stemme en hel aften , uten og slippe til. Tro meg vært på en påtvunget helaften med han i regi av jobben. Hyggelig han , men for en monolog . Off topic, så jeg sier : Cathrine Zeta-Jones eller Bikram Choudry
agg Skrevet 5. august 2013 #13 Skrevet 5. august 2013 Hans Olav Lahlum står nok høyest på lista mi! Woody Allen som nr. 2,om jeg ikke er så spennende selskap, er jeg vel ung nok for han i alle fall Ellers tror jeg fylla med Jens Bjørneboe hadde vært noe for seg selv..
Tibbie Skrevet 5. august 2013 #16 Skrevet 5. august 2013 Rybak eller Lysbakken tenker jeg jeg svarer Mmmm-mm!
Tusenpusen Skrevet 5. august 2013 #17 Skrevet 5. august 2013 Rybak eller Lysbakken tenker jeg jeg svarer Mmmm-mm! Uhm.
Tusenpusen Skrevet 5. august 2013 #19 Skrevet 5. august 2013 Haha, er det en "enig" eller en "æsj"? Smaken er delt da som regel. Men jeg er ikke enig hvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå