Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal bli samboer, men har et problem. Jeg må skikkelig fise etter jobb.

Reiser med t-bane og jobber i åpent landskap så kan ikke fise skikkelig før jeg kommer hjem. Må fise mye da og det lukter.

Hvordan gjør dere samboere det.

Dere som kjører bil kan jo bare fise i bilen eller om dere har eget kontor lufte der.

Anonymous poster hash: 642c2...b04
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gå deg en tur rundt kvartalet, eller på do?

Anonymous poster hash: 4cdc2...987
AnonymBruker
Skrevet

Gå deg en tur rundt kvartalet, eller på do?

Anonymous poster hash: 4cdc2...987

Eh. Det kan hende noen hører deg da?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gjør det fra veien på t-banen og hjem?

Anonymous poster hash: 04834...97e
  • Liker 1
Skrevet

Eh. Det kan hende noen hører deg da?

hvis folk syns det er rart å høre prompelyder fra do så er det noe galt. Det er helt naturlig, ikke tenk så mye på det. Jeg og kjæresten min fiser når vi må, om så den andre hører det. Man må nok bare forvente rare lyder og lukter og slikt når man bor med et annet menneske. Hvis noen ikke tåler det så er det deres eget problem.
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Gå en tur i skogen etter jobb. I skogen er det lov til å fise så mye man vil. Og så får du litt mosjon i samme slengen.

Anonymous poster hash: e3114...23a
  • Liker 2
Skrevet

Alt man skal gjøre om til et problem...

• Liker 3
Skrevet

Gå på do og slipp ut gassen! Og så bør du kanskje tenke på hva i ditt kosthold som gjør at du har så mye gass i magen, for det er litt uvanlig å måtte fise masse hver dag...

Skrevet

Om dere skal bli samboere bør dere tåle fis altså, man fiser feks i søvne. Innimellom rekker man ikke do før den kommer heller. Uansett synes jeg det er rart at du fiser så mye etter jobb selvom du ikke kan fise der (hvorfor ikke egentlig? en stille en på do burde da ikke være et stort problem), virker som du har litt mye luft i magen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gå på do og slipp ut gassen! Og så bør du kanskje tenke på hva i ditt kosthold som gjør at du har så mye gass i magen, for det er litt uvanlig å måtte fise masse hver dag...

Gjennomsnittpersonen fiser vel 16 ganger eller noe slikt hver dag.

Anonymous poster hash: 09ac2...278

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du går noen ganger på toalettet i løpet av arbeidsdagen, så vil det vel bli bedre? Der kan du lette litt på trykket flere ganger, i stedet for å spare alt til du kommer hjem. Da kan det være flere små fiser, isteden for noen store brakere!

Anonymous poster hash: d62e6...f09
Skrevet

:flekke: Skru på dusjen/vasken om du fiser veldig høyt da :P Fis i en pute...Pass på at ingen bruker puten.

• Liker 2
Skrevet

Gir ikke dette samboerskapet gode odds.

Skrevet

Finnes det kanskje noen operasjoner kvinner kan ta, slik at gassen slippes ut mer diskret fra kroppen?

Skrevet

Hvis du skal bo sammen med en annen person er du faktisk nødt til å kunne fise foran han/henne. Tenker du at du skal bli helt forstoppet? Det er helt normalt å fise mange ganger iløpet av en dag, og hvis dere ikke er komfortable med det er det helt sprøtt... Fis i vei.

• Liker 1
Skrevet

Jeg må også slippe noen salige salutter hvis jeg har gått i mange timer uten å kunne fise. F.eks etter besøk eller fest osv... Men fiser mye på jobb da. Jobber med barn så er bare å skylde på de hver gang. :danse:

• Liker 4
Skrevet

Jeg må også slippe noen salige salutter hvis jeg har gått i mange timer uten å kunne fise. F.eks etter besøk eller fest osv... Men fiser mye på jobb da. Jobber med barn så er bare å skylde på de hver gang. :danse:

Er du syk i hodet eller noe? Vet du hvor lett et barn kan føle skam!? Fyfaen.

Skrevet

Haha! :laugh: Sier jo ikke rett ut at noen har fist, det lukter bæsjebleie der annethvert minutt så det er ingen som reagerer om noen gjør noe så normalt som å fise. Relax menneske

• Liker 4
Skrevet

Her har vi ei som aldri fiser...

• Liker 2
Skrevet

Skaff deg hund og skyld på den ;)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...