Gå til innhold

Restaurant i Oslo som passer for utdrikningslag

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal arrangere utdrikningslag i høst, og vi trenger et sted å spise middag på kvelden. Vi er mange matglade og -opptatte jenter, men ser for meg at denne kvelden ikke er kvelden for de store gourmetopplevelsene.

Er det noen som kjenner til et passende sted? Gjerne et sted hvor vi kan spise god mat, gjerne tapas e.l., og hvor det utover kvelden blir bar, musikk og muligheter for å danse.

På forhånd takk! :)

Anonymous poster hash: a3d59...439
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen forslag? ;)

Skrevet (endret)

Fridays eller Onkel Donald?

Edit: Ser nå at Onkel Donald ikke finnes lenger. Vet ikke om det nye stedet er noe lignende?

Endret av venus_
Gjest vilma2000
Skrevet

Nei gud IKKE Fridays!!! Det er for turister som tilfeldigvis har ramlet inn der altså. Reserver bord på Südøst, den ligger nederst på Grünerløkka ved Akerselva (like ved legevakten). Har byens kuleste interiør/fasade og har utrolig god mat. Menyen er Asian Fusion men de har også pizza der, den med serrano og chevre er himmelsk. De fleste rettene er småretter slik at det er naturlig å kjøpe to vær og dele. Drinkene er sinnsykt gode og det er ALLTID god stemning der. Masse kule folk og ingenting å utsette på servicen. Om det skulle bli lite dansing på kveldstid så tar det dere nøyaktig 5 minutter å gå oppover løkka til et titalls dansesteder.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips dere! :)

Onkel Donald hadde vært midt i blinken - det er synd de ikke er lenger.

Südøst skal jeg defintivt sjekke ut nærmere, takk! Det lille jeg har lest om stedet virker veldig lovende.

:)

-ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...