Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg våknet i natt kl halv 5 av en drøm at jeg hadde forsovet meg til jobb, våknet jo selvsagt i panikk og sjekker klokken at det er feil og at jeg kan sove lengere.

Men i natt hørte jeg noe rart jeg aldri har hørt før, jeg sto opp av sengen så hørte jeg at hus tlf ringte og mamma svarte å sa: Jeg ringer deg opp igjenn..
Da jeg gikk ut i stuen for å se så var hverken mamma der eller noen andre.. Hus tlf ringte heller ikke da jeg sjekket ut om ubesvart anrop,

Mamma lå å sov i sengen sin, så er tydelig at jeg hørte syner..

Noen som har vært borti det før?

veldig ekkelt må jeg si.. :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Man kan ikke høre syner ;)

Edit: mye mulig du drømte det da

Endret av Missy1
  • Liker 1
Skrevet

Man kan ikke høre syner ;)

Edit: mye mulig du drømte det da

haha oja, man kan ikke det.. hmm merkelig! men skjønne ikke hvordan jeg drømte det siden jeg var oppe å gikk :o men okei.. mystisk

Skrevet

haha oja, man kan ikke det.. hmm merkelig! men skjønne ikke hvordan jeg drømte det siden jeg var oppe å gikk :o men okei.. mystisk

Syner er jo noe man ser. Sorry, skjønte hva du mente altså.

Jg har ikke så mye kunnskap om sånt, har ikke opplevd det selv, men man kan jo drømme i halvveis våken tilstand. Jeg vet ikke hva annet det kan ha vært. Spøkelse?

Skrevet

Syner er jo noe man ser. Sorry, skjønte hva du mente altså.

Jg har ikke så mye kunnskap om sånt, har ikke opplevd det selv, men man kan jo drømme i halvveis våken tilstand. Jeg vet ikke hva annet det kan ha vært. Spøkelse?

hehe ja det er det vell kanskje :P hehe, jaa kanskje en drøm i halv veis våken tilstand. Var bare så rart siden jeg aldri har opplevd lingnende før :P hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...