AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #1 Skrevet 5. august 2013 Jeg har vært sammen med kjæresten min i 2 år og vi har bodd sammen noen måneder. Har tidligere vært i et samboerforhold i 8 år og har hatt noen andre forhold til menn. Jeg er vant til at menn er ganske pågående, vil ha sex hele tiden og stadig klyper litt i rompa etc. Min nåværende samboer er ikke sånn. For han holder det med sex 2 ganger i uken og han gir ofte klemmer og kyss, men det blir ofte med det. Merker at jeg da blir veldig usikker og får veldig lyst på sex hver dag som en bekreftelse på at han synes jeg er attraktiv. En kveld vi satt og drakk vin sa han til meg at jeg er så utrolig pen og at han synes det var deilig å ha en kjæreste som andre menn snudde seg etter. Før har han bare kalt meg søt og god så var egentlig godt å høre. Så lurer på om enkelte menn er sånn og at han synes jeg er attraktiv, eller om han ikke tenner så veldig på meg?Anonymous poster hash: d202f...a35
Black March Skrevet 5. august 2013 #2 Skrevet 5. august 2013 Anbefaler å hinte sterkt om at du vil ha flere komplimenter! "Duuu, kan ikke du fortelle meg hvor mye du liker meg litt oftere?"
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #3 Skrevet 5. august 2013 Er ikke alle menn som går rundt med en stå til en hver tid, klare til å knulle bare hun legger seg nedpå i to minutter. Menn kan også sette pris på og elske en partner uten å dermed trenge å stikke pikken sin langt inn i henne. Anonymous poster hash: 16768...201 1
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2013 #4 Skrevet 5. august 2013 Min samboer (29) er også sånn :-) Holder ofte for han med 1 gang i uken. Jeg føler ikke at det har noe med at han ikke syns jeg er attraktiv å gjøre, men han står opp veldig tidlig og er på jobb hele dagen så han blir rett og slett trøtt og sliten, noe jeg har forståelse for. Men han er glad i å bare kose og kysse og klemme, og er ellers veldig flink til å si at han syns jeg er deilig. Han tar også på meg litt i hverdagen, som når jeg står på kjøkkenet så klyper han meg i rumpa. Tror ikke du skal være bekymret for at det er noe galt med deg :-) Folk har forskjellige sexdrifter
Steinar40 Skrevet 5. august 2013 #5 Skrevet 5. august 2013 Mannfolk blir heller ikke yngre med årene. Etter 16 års alder starter utforbakken hehe
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2013 #6 Skrevet 5. august 2013 han er ikke tankeleser. kanskje han tenker at du ikke får orgasme og liker ikke sex. ta initiativ til sex og spør hva som er problemet.
Purple Diamond Skrevet 5. august 2013 #7 Skrevet 5. august 2013 Tror ikke det har med at du ikke tenner ham. Det er nok bare sånn han er. Jeg synes han høres ut som en fin kjæreste Greit å slippe at han vil ha sex hele tiden, tror nok det hadde blitt slitsomt i lengden... 3
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #8 Skrevet 5. august 2013 Jeg viser veldig tydelig at jeg liker å ha sex med han. Er veldig glad i sex og får orgasme hver gang omtrent så kan ikke være at han ikke tror jeg liker det eller har lyst. Føler ikke at jeg kan ta initiativet hele tiden heller, prøver å kysse og ta litt på han når vi skal legge oss. Men ofte legger han da armen rundt meg og sier god natt. Jeg har nok et litt større sexbehov og skulle gjerne hatt en samboer som prøvde seg hele tiden jeg :-p Har nok også et stort behov for å føle meg attraktiv så litt frustrerende det her:-( Anonymous poster hash: d202f...a35
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #9 Skrevet 5. august 2013 Føler ikke at jeg kan ta initiativet hele tiden heller, prøver å kysse og ta litt på han når vi skal legge oss. Men ofte legger han da armen rundt meg og sier god natt. Anonymous poster hash: d202f...a35 Men kan du bli bedre til å se når han har størst sjanse for å ville ha sex? tenker sånn at du kanskje tar initiativet når han vil sove i stedet for når han er mer opplagt. bare et forsøk på å hjelpe, jeg kjenner deg ikke så vet ikke om det er noe du kan gjøre bedre. Anonymous poster hash: b5985...f00
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #10 Skrevet 5. august 2013 Mannfolk blir heller ikke yngre med årene. Etter 16 års alder starter utforbakken hehe Huff ja. Tenk kunne man vært 18 igjen med kjempe ereksjon i timesvis uten å jobbe for det bare ved å se et kvinnebryst. Samtidig som man kan vokne opp dagen derpå i tipp topp form. Anonymous poster hash: a9f86...60c
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #11 Skrevet 5. august 2013 Han er stortsett alltid trøtt når kvelden kommer. Har blitt til at jeg ikke tørr helt å ta initiativet ordentlig lenger fordi jeg ikke aner når han er i form til det eller ikke. Men kan du bli bedre til å se når han har størst sjanse for å ville ha sex? tenker sånn at du kanskje tar initiativet når han vil sove i stedet for når han er mer opplagt. bare et forsøk på å hjelpe, jeg kjenner deg ikke så vet ikke om det er noe du kan gjøre bedre.Anonymous poster hash: b5985...f00 Anonymous poster hash: d202f...a35
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå