Gå til innhold

Hvilken farge på leppestift vil jeg kle?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er halvt norsk og halvt arabisk. Jeg har brunt hår og brune, øyne, men er hvit i huden. Får kun farge om sommeren som for går bort igjen. Jeg er altså vanligvis litt blek.

Jeg har ellers en type romantisk stil med blonder og pastell og jordfarger. Jeg kler veldig godt lilla, og bruker ofte lilla og rosa øyenskygge.

Enkelte mener jeg har kalde toner, mens andre mener jeg har varme, så kanskje jeg går under begge deler.

Er det noen som kan linke til en farge dere mener kunne ha passet for meg?

Jeg klarer bare ikke å vurdere selv hva som vil være pent da jeg er veldig uvandt med å bruke leppestift :)

Anonymous poster hash: 7cb80...d72
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Takk for tips, den synes jeg var fin :) Har noen andre forslag også så tar jeg i mot de også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du kler garantert rød leppestift, gjerne i bruntoner. Chanel har mange fine. En billig rød leppestift som jeg syns er fin er "chili" av Maxfaktor. Har ofte lyst til å kjøpe den, men jeg er for blek.

Anonymous poster hash: 944f5...75e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du kler garantert rød leppestift, gjerne i bruntoner. Chanel har mange fine. En billig rød leppestift som jeg syns er fin er "chili" av Maxfaktor. Har ofte lyst til å kjøpe den, men jeg er for blek.

Anonymous poster hash: 944f5...75e

Hmm, jeg er nå veldig blek jeg også, kun øyn eog hår som er brunt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm, jeg er nå veldig blek jeg også, kun øyn eog hår som er brunt :)Anonymous poster hash: 7cb80...d72

Men siden du er halvt arabisk, vil jeg likevel tro du har gylden undertone i huden? Da vil jeg tro du kler leppestifter med varme toner. Selv har jeg relativt lys hud med rosa undertoner, og jeg må ha kalde bærfarger framfor f.eks. rød leppestift med gult i eller som går mot brunt (jeg ser helt syk ut med varme toner på leppestiften). Det syns jeg mange med gylden hud kler godt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søsteren min er iransk/norsk og hun er blekere enn super-nordisk-bleke meg. :ler:

Synes ikke så mye annet enn svakt rosa/nude matcher med rosa/lilla øyenskygger, men om du holder øynene mer nøytrale tror jeg både korall og rødt kan bli fint.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...