Gjest gjest jente Skrevet 5. august 2013 #1 Skrevet 5. august 2013 hei jeg trenger litt hjelp. det er en fyr jeg har gått i klasse med siste året videregående , et fag. vi begynte fort å flørte, men bare over nett, meldinger og blikk på skolen. etter hvert avtalte vi å møtes på fest og vors osv. Jeg ble veldig betatt, hver gang han kom inn i rommet ble pulsen min veldig høy og jeg begynte å skjelve. jeg ble kjempe glad når han var i nærheten ,eller hvis han hadde sendt meg en melding. Vi snakket om å finne på noe edru , men det ble aldri noe av. Jeg visste at han også hadde en annen jente han snakket mye med en han hadde kontakt med før vi ble kjent, vi flørtet jo bare så det var ikke noe feil i det egentlig. Men etter et halvt år ble de sammen, og jeg veldig såret. Det var helt forferdelig å se de sammen på skolen, så jeg begynte å overse han helt. etter noen uker fikk jeg meld igjen om at jeg overså han og om jeg var ute. Hver gang vi møtes ute begynner blir pulsen min høy og jeg får sommerfugler i magen. vi møttes flere ganger ute, og han flørtet veldig, akkurat som om han ikke hadde dame. vi endte til og med å gå for langt en gang. Etter et år fikk jeg og kjæreste som jeg var veldig glad i, men det er noe inni meg som veldig lengter etter han andre. Jeg tenker ofte på han og møter han i ny og ne ute,jeg klarer på en måte aldri å gi slipp, fordi jeg føler han heller aldri gjør det. vi møttes i syden for noen uker siden og havnet på samme vors , vi endte opp med å være sammen et par kvelder, og for første gang pratet vi edru sammen i 2 timer på stranda. Han og kjæresten har slått opp , men jeg vet de ikke er helt ferdige. jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre , siden det faktisk har gått 3 år og jeg er fortsatt like betatt. jeg har ikke kjæreste lenger heller. jeg vet ikke helt hva som gikk galt i begynnelsen, hvorfor vi aldri møttes edru og gjorde noe sammen. kanskje fordi det virket som om jeg var litt for glad i festing på den tiden? Vet innerst inne at jeg bare burde gi han opp, men jeg har også veldig lyst til å se om det er noe der for hans og. han har sagt flere ganger at han er veldig svak for meg seinest nå i ferien. Trenger råd og noen andres meninger siden jeg tydeligvis ikke klarer å gi slipp på egen hånd, hva skal jeg gjøre?
Testosteron Skrevet 5. august 2013 #2 Skrevet 5. august 2013 Dere er begge single, så da er det vel bare å gå for ham? 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #3 Skrevet 5. august 2013 kan du ikke be ham om en date da? og se om det går? det eneste som du risikerer er jo å bli avvist (eller motsatt)... Høres enkelt ut, men er jo ikke det i det virkelige liv. Anonymous poster hash: 1197d...663
Gjest jente gjest Skrevet 5. august 2013 #4 Skrevet 5. august 2013 takk for svar! jo, har tenkt på det. Men føler jeg har gitt han nok hint til at han bør skjønne jeg er interessert, og siden han ikke har gjort noe med det så er det vel kanskje dødt løp. Vet at han fortsatt driver frem og tilbake med eksen, Men han ender jo alltid opp med meg og. er så forvirrende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå