AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #1 Skrevet 5. august 2013 Jeg er i grunn fornøyd med rumpa mi, den er fast og fin, men altfor liten. Jeg er veldig slank, så det ligger nok i det. Har lyst til å begynne med styrketrening for å gjøre rumpa større. Vi snakker ikke myyyye større, men en god del? Vil også ha mer "sprett" i den. Hvor lang tid vil det ta, som nybegynner? Og hvor mange ganger i uken bør jeg trene den? Anonymous poster hash: 0a5f1...6ac
Gjest badeand1 Skrevet 5. august 2013 #2 Skrevet 5. august 2013 (endret) Jeg trente vel to ganger i uka og kjente forskjell etter tre uker, altså seks ganger. Trente i diverse apparater for lår. Det hjalp visst på rumpa også + noen enkle øvelser for rumpe i tillegg. (ikke knebøy) Endret 5. august 2013 av Mortem
Supraspinatus Skrevet 5. august 2013 #3 Skrevet 5. august 2013 (endret) Når du kan knebøye med din egen kroppsvekt på stangen 10 ganger burde du ha fått litt rumpe. Edit: og selvfølgelig ass2grass. Dersom du ikke går under parallell med lårbein/gulv vil du ikk få nok kontakt med bakre kjeden(hamstrings/rumpe) Endret 5. august 2013 av Supraspinatus
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #4 Skrevet 5. august 2013 Tror dere Butt Bible kan være bra for å oppnå det målet? Anonymous poster hash: 14a96...e46
Gjest badeand1 Skrevet 5. august 2013 #5 Skrevet 5. august 2013 (endret) Er ganske sikker på at det hvertfall vil hjelpe. :)Er en tråd her om Butt Bible og er flere som har sett resultater. Jeg har selv gjort noen øvelser derfra. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=731817&page=1 Endret 5. august 2013 av Mortem
fink Skrevet 6. august 2013 #6 Skrevet 6. august 2013 Etter jeg hadde trent knebøy / hip thrust 2-3 ganger i uka i ca en mnd så jeg tydelig forskjell
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå